Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Για..ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ στο...ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ λέμε :

του Βλάση Γωγούση

Τρεις μέρες με παρακαλάει ο…ΣΑΜΑΡΑΣ ,


με ικετεύει ο…ΤΣΙΠΡΑΣ απ` την άλλη,

λυσσαξανε τα.....τρία τα ΠΑΣΟΚ ( του ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ , της ΕΛΙΑΣ και του ΓΙΩΡΓΑΚΗ το καινούργιο. !).

"¨Ελα σε μας" κραυγάζει ο ΦΩΤΗΣ ο ΚΟΥΒΕΛΗΣ ,

«Μαζί μας " λεει ο ......ΑΝΕΛ ( ο ,πως τον λέν , αυτός κι`ο ..κούκος που έμεινε , του φύγαν ΟΛΟΙ , για τον ΚΑ(Υ)ΜΕΝΟ λέμε) και τελευταία με τα δυό τα χέρια με τραβάν

Δυό ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ , ο Κασιδιάρης απ` τη μια , ...Καραϊσκάκης απ` την άλλη) "ΔΙΚΟΣ μας "φώναζαν , ως που προέταξε τα στήθεια

η.. λεβεντογέννα η ΑΛΕΚΑ :

" Ρεζέρβα και καμάρι ο ΓΙΑΤΡΟΣ , παλιό ..πρωτοπαλίκαρο μας " , είπε !

Οι άλλοι, ο….ΠΟΤΑΜΙΣ , του Μπόμπολα- συγνώμη του Θεοδωράκη με τον τουρβά στον ώμο

Οι ΡΙΖΕΣ με τον Καπερνάρο

και ο…ΤΕΛΕΙΑΣ ( για τον ΓΛΕΤΖΟ λέμε) ,
δεν βγάλαν τσιμουδιά ακόμα - ..σίγουρα στη γωνιά την έχουνε στημένη !

( Το λέει κι `η Ζωολογία πως πρώτα περνάνε τα…ΒΟΥΒΑΛΙΑ και` τα….ΒΑΤΡΑΧΙΑ από πίσω ! ).

Μεγάλη ζήτηση έχω βρε παιδιά, ( το ίδιο όταν είπα ΟΧΙ και βάλανε το ΣΤΑΥΡΟ ΔΗΜΑ , αυτόν που είπε το ..ιστορικό :
" Εγώ με ψήφους της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΔΕΝ βγαίνω¨ ( αν έβγαινε , θάλεγε ...άλλα ! ). -

Μεγάλη ζήτηση , έχω βρε παιδιά, προς το παρόν ακούω με προσοχή το παρακάτω τραγουδάκι

και καρτερώ ν` αποφασίσει ……. η....ΦΟΥΛΑ , η συμβία μου, ( για τα σημαντικά αυτή αποφασίζει - εγώ πληρώνω τα…κοινόχρηστα , ποτίζω τα λουλούδια και ..κλαίω τη μοίρα μου = 61 χρόνια «άνθρωπος μη…χωριζέτω» !

Αυτή λοιπόν θ` αποφασίσει tu be or not tu be ( σ` ελεύθερη μετάφραση =ποιητική αδεία , διαβάζεται :
" να ……μπω ή να μην…μπω " ( = για ..ΠΡΩΤΗ θέση στο ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ λέμε !)

Δρ Βλάσης Γωγούσης

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ:
,,,,παγώσατε;;,
έ Γενάρης είναι και πού είστε ακόμα !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου