Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Διαγωνισμός προεκλογικού μότο στην 'A και 'Β Θεσσαλονίκης!

Σε αυτές τις εκλογές πο υποψήφιοι δεν αρκέστηκαν στην υιοθέτηση του μότο της καμπάνιας του κόμματος στο οποίο ανήκουν. Το προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα.

της Χαζής Ξανθιάς


Στα διαφημιστικά μπανεράκια που βλέπουμε δεν θα λέγαμε πως επικρατεί η τέλεια αισθητική. αλλά τα μότο πραγματικά με ξεπερνάνε. Δύο είναι τα κόμματα που βλέπουμε κυρίως στα διαδικτυακά μπανεράκια: Η Νέα Δημοκρατία και το Ποτάμι. Θα αφιερώσω αυτό το ποστ στην Νέα Δημοκρατία και επιφυλάσσομαι για κάτι ανάλογο για το κόμμα του κ. Θεοδωράκη.

 Τυχαία ξεκινώ με τον αγαπημένο Στράτο Σιμόπουλο. (φωνή Σερβετά στη γριά χήρα) Αχ Στράτο, Στράτο μου, που οι εκλογές σε βρήκαν με ΜΕΤΡΟ (με το οποίο συνέδεσες τόσο το όνομά σου) μπατιριμένο και την περιφερειακή σκαμμένη. Σα να μη σου φτανε αυτό έσκασε κι ο Βαρδάρης προχτές και έπαιρνε και τις σκαλωσιές παραμάζωμα. Κι εσυ βρε μανάρι μου αυτοτρολάρεσαι με το μονολεκτικό μότο "_έργα".  Αχ Στράτο, Στράτο δε θα μάθεις... Στο ΜΕΤΡΟ του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί!
Ήρθε η ώρα; Να κυβερνήσει επιτέλους η Νέα Δημοκρατία; Α οκ , το έπιασα. Ε ναι, αφού δυο χρόνια τώρα έχουμε κυβέρνηση Βενιζέλου...
 Βραβείο λογοπαιγνίου στο Σταύρο.... Και γραφιστικής. Έπαιξε με την κάτω παύλα γραφιστικά και την έκανε να μοιάζει με υπογράμμιση. Αυτό το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον με σιγουριά όμως με ξεπερνά....
Αχ βρε Λενιώ μου... Η συνεχής επαφή σου με το lifestyle και δη τους τραγουδιστές δεν θα σε άφηνε ανεπηρέαστη. Έβγαλε το μανάρι μου μπάνερ στο οποίο μοιάζει με την Πέγκυ Ζήνα και έχει μότο το "Μαζί σας". Με το που το είδα θυμήθηκα αυτό. Καλά τη γραμματοσειρά θα την αφήσω εντελώς ασχολίαστη.

Βρε Θοδωρή, βρε Θοδωρή... Κλαίω... Πόσα χρόνια πριν είναι η φωτό βρε πουλάκι μου; Αχ... Η "απόλυτη προτεραιότητα" δεν ήταν δε τόσο απόλυτη και την προσθέσατε μετά με φωσφοριζέ από πάνω ε;
Λατρεμένε Δημήτρη, αφενός πίστευα πως το βάθος θα ήταν η Αγιασοοφιά.  Αφετέρου αν δε διάβαζα το από κάτω θα πίστευα πως είσαι υποψήφιος με τη Χρυσή Αυγή ή το ΛΑΟΣ. Τέλος, βασικό στη γραφιστική είναι να μπορεί ο άλλος να διαβάσει το μήνυμα στο μπάνερ. Μάντεψε; Στο δικό σου δε μπορεί.

 Καλά τον Γιώργο τον αφήνω ήσυχο, αλλά θα του δώσω την κάρτα του κομμωτή μου.
Ανατολή, κούκλα μου αγαπημένη, συγχαρητήρια! Το τερμάτισες βρε! Καλέ θα πάρουμε και την Άγκυρα; Τόσο Ανατολή. Να 'σαι καλά, καινούριο συκώτι έκανα! Επίσης βρε πουλάκι μου, δεν χρειαζόταν και όλο σου το γενεαλογικό δένδρο να βάλεις στην κάρτα. Αν δεν αναγνωρίσουν τη φάτσα σου, λες να αναγνωρίσουν το επίθετο της μαμάς και να σε ψηφίσουν; Ή θα σε ψηφίσουν μόνο για αυτό χωρίς να ξέρουν και τις θέσεις σου; Τώρα αυτό το θεωρείς καλό;





Πριν αρχίσετε τα mail διαμμαρτυρίας και τα παράπονα στον διαχειριστή, ένα έχω να σας πω. 
Je suis Charlie!
Έπεται συνέχεια....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου