Τρίτη 19 Απριλίου 2022

Πληροφορίες ότι σκοτώθηκε ο Μιχαήλ από το Τάγμα του Αζόφ που μίλησε στην ελληνική Βουλή

 Νεκρός φαίνεται να είναι ο άνθρωπος, που παρουσίασαν οι Ουκρανοί ως "ο ομογενής Μιχαήλ", μέλος του τάγματος Αζόφ, που.... είχε μιλήσει στην ελληνική Βουλή πριν λίγο διάστημα.

Πληροφορίες που μεταδόθηκαν σήμερα αναφέρουν ότι ο στρατιώτης - μέλος του τάγματος Αζόφ, που είχε μιλήσει στην ελληνική Βουλή, είναι νεκρός.

Όπως μετέδωσε σήμερα ο ΣΚΑΪ, ο ομογενής Μιχαήλ -όπως ο ίδιος είχε συστηθεί- φαίνεται να έπεσε νεκρός στη μάχη.

Υπενθυμίζεται ότι η εμφάνιση του στρατιώτη στη Βουλή, στο πλαίσιο της ομιλίας του Ουκρανού προέδρου στο ελληνικό κοινοβούλιο, ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων από τα κόμματα της αντιπολίτευσης που έκαναν λόγο για «ντροπιαστική στιγμή» ενώ κυβερνητικά στελέχη μίλησαν για «άτυχη στιγμή».

«Απευθύνομαι σε εσάς σαν ελληνικής καταγωγής. Ο παππούς μου πολέμησε στον πόλεμο κατά των ναζιστών και τραυματίστηκε τρεις φορές. Εγώ γεννήθηκα στη Μαριούπολη και συμμετέχω στην άμυνα της πόλης από τους Ρώσους ναζιστές. Δε θα μιλήσω για τις δυσκολίες που έχουμε όσοι συμμετέχουμε στην ουκρανική άμυνα μέσα από το τάγμα Αζόφ, αυτό είναι το χρέος μου έναντι της πόλης μου, το χρέος μου σαν άντρας, αλλά θα ήθελα να σας μιλήσω για τις καταστροφικές συνθήκες στις οποίες βρίσκεται η ειρηνική Μαριούπολη» είχε δηλώσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου