Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022

Σπύρος Βούγιας: "Χαίρομαι που ο Κ.Ζέρβας υιοθετεί την ιδέα μου, για ξύλινη επέκταση της παραλίας"

 Πριν δέκα χρόνια περίπου, δημοσιεύσαμε για πρώτη φορά, μαζί με τον Σταύρο Κωνσταντινίδη, την πρόταση μιας μικρής αλλά ζωτικής επέκτασης της παλιάς παραλίας με ένα ξύλινο δάπεδο (deck) για την πιο άνετη και ασφαλή κίνηση των χιλιάδων πεζών που βολτάρουν εκεί καθημερινά. Την ιδέα αυτή..... υιοθέτησαν αργότερα κάποιοι υπουργοί και δήμαρχοι (χωρίς καμμία αναφορά, βέβαια, στην αρχική ιδέα), που προσπάθησαν να την προωθήσουν για υλοποίηση, χωρίς όμως σοβαρό αποτέλεσμα.

Προχθές, στο Δημοτικό Συμβούλιο, πάρθηκε απόφαση να προκηρυχθεί αρχιτεκτονικός διαγωνισμός, προκειμένου να υλοποιηθεί αυτή η αποδεκτή από όλους ιδέα. Δεν ξέρω αν και πότε θα γίνει πραγματικότητα, ούτε σκοτίζομαι για τη δικαίωση ή την αναγνώριση της πατρότητας. Συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια. Αυτό που επιθυμώ και εύχομαι ολόψυχα, είναι να υλοποιηθεί το έργο και μακάρι να το πιστωθεί ο δήμαρχος που θα το εγκαινιάσει. Εμένα μου αρκεί να δω κάποτε τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου, μαζί με όλους τους Θεσσαλονικείς, να βολτάρουν στο κατάστρωμα της παλιάς παραλίας και να περιμένουν στη στάση της θαλάσσιας συγκοινωνίας να ταξιδέψουν ξανά στο Θερμαϊκό.

έγραψε στο fb ο Σπύρος Βούγιας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου