Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021

Η κανονικότητα πότε θα μεταρρυθμισθεί;

 Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης

Μετά τον ενταφιασμό τού Μίκη και την ολοκλήρωση των αθλιοτήτων  που διαδραματίσθηκαν, των τόσο προσβλητικών στη μνήμη του, επανήλθαμε στην κανονικότητα. Δεν ακούγεται πλέον η απαράμιλλη μουσική του ως ένδυμα ποιητικών αριστουργημάτων. Γυρίσαμε στα κανονικά άσματα τύπου....

[ΣΗΜ: η ορθογραφία είναι άθικτη].

 

Της είπα δεν ανέχομαι
καμιά αιχμαλωσία,
κι εκείνη το θεώρησε
αισχάτη προδοσία.

Πάω πάσο, πάω πάσο,
προκειμένου να τη χάσω,
πάω πάσο, πάω πάσο,
να γυρίσει και θ’ αλλάξω.

 

Θα πάρω την βενζίνη,
κι αναλαμβάνω την ευθύνη,
δέκα χρόνια σ' είχα άχτι,
τώρα θα σ' έχω μόνο στάχτη,
και θα σε βάλω στο κουτί,
πού 'βαζες τα μπικουτί.

Απόψε έχω περίοδο
μα έχω κι άλλη δίοδο

Μείνε μαζί μου έγγυος,
είμαι πολύ φερέγγυος



        Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν πόσο καλή είναι η κυβέρνηση και για μία ακόμη φορά πως ο πρωθυπουργός είναι καταλληλότερος για το αξίωμα αυτό από τους αρχηγούς των άλλων πωλητικών κωμάτων.΄Οπως ανέκαθεν [ή εξ από ανέκαθεν που λένε οι μορφωμένοι].

         Εξαγγελίες του Κούλη σπό τη ΔΕΘ με πακέτο μέτρων ύψους € 3,1 δισ. Φοροελαφρύνσεις* κ.λπ. Και έδωσε και συνέντευξη, κατά τα ειωθότα, όπου μίλησε για παραγωγικότητα και επιχειρηματικότητα ο άνθρωπος που δεν έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή του, όπως και οι προκάτοχοί του. Ουδείς τον ρώτησε πού θα βρεθούν αυτά τα λεφτά. Και τούτο, διότι είναι γνωστόν, ότι θα δανεισθούμε. Αδιάφορον ότι χρωστάμε το 236% του ΑΕΠ. Σιγά μην πάθουμε τίποτε, αν χρωστάμε το 240% ή το 250%. Και γιατί όχι το 260%;     

      Άκουσα για πολλοστή φορά και τον κουμπαρά της επικουρικής σύνταξης. Φαντάσθηκα την εικόνα: οι εισφορές μου είναι επενδεδυμένες σε μετοχές ΕΤΕ από κάποιον μανδαρίνο κι’ εγώ έχω πρόσβαση στον κουμπαρά μου. Τον καλώ στο τηλέφωνο. Μου απαντά μετά από 2 ημέρες και του λέω: «Ρε φιλάρα! Επένδυσε σε ΟΤΕ». Συμμορφώνεται. Μετά από μία εβδομάδα βλέπω ότι ο ΟΤΕ καταρρέει. Καλώ τον φιλάρα και του λέω να επενδύσει τις εισφορές μου σε Πειραιώς. Κάπως έτσι θα γίνεται;

      Πάντως ο ΕΦΚΑ ακόμη δεν έχει απαντήσει στο από Απριλίου 2021 αίτημά μου ως προς τό πότε θα εισπράξει ένας – συνταξιούχος από 01.01.2018 - φίλος την επικουρική σύνταξή του. Επανέλαβα 3 φορές το αίτημα και ακολούθως το επέδωσα αρχές Αυγούστου με δικαστικό επιμελητή τόσο στον Διοικητή του ΕΦΚΑ Δουφεξή όσο και στον αρμόδιο Υπουργό Χατζηδάκη. Απάντηση δεν έχω λάβει.

        Κατά τα λοιπά από χθες άρχισε μία νέα «συναρπαστική διαδρομή» για την ανάπτυξη, όπως μου είπε ο Κούλης. Κάτι σαν το   «Πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης» του Αλαίκσοις. Αχ αυτή η Θεσσαλονίκη που είνα καταδικασμένη να εκπέμπει αρλούμπες.

         Το κακό είναι ότι το 70% [όλως μετριοπαθώς] του εκλογικού σώματος δίνει πίστη σε  όλες αυτές τις πα[πα]ρο[χο]λογίες. Σ’ αυτό το 70% ανήκουν και οι  ανεγκέφαλοι που πήγαν σε διάφορα σημεία τής διαδρομής τού Ράλλυ Ακρόπολις να βγάλουν φωτογραφίες αδιαφορώντας για τη σωματική τους ακεραιότητα ή την ίδια τη ζωή τους, με αποτέλεσμα να διακοπεί ο σγώνας. Αλλά και ο τύπος που, αφού νόσησε από κορωναϊό και τον έσωσαν οι γιατροί με διασωλήνωση, ενήγαγε τους γιατρούς για την τραχειοτομή που του έκαναν. Και ο συνάδελφος, βέβαια, που υπογράφει την αγωγή, το όνομα του οποίου ανυπομονώ να πληροφορηθώ. 

         Συμπέρασμα: η πανδημία έθιξε μόνον την κανονικότητα της εξόδου για ποτό και φαγητό, την παρακολούθηση θεαμάτων, τα ποικίλα γλέντια, τα μπουζούκια  και τη δικομανία μας. Όλα τα άλλα ίδια και απαράλλαχτα μια ζωή τώρα.  

          Για να είμαι δίκαιος, όμως, πρέπει να πω ότι χάρη στον Πιερρακάκη που δημιούργησε το gov.gr πολλές συναλλαγές με το Δημόσιο γίνονται γρήγορα και αποτελεσματικά χωρίς ανάγκη επίσκεψης στις Υπηρεσίες. Αρκεί τα συστήματα να τα χειρίζονται ευσυνείδητοι υπάλληλοι που ανταποκρίνονται ταχέως και όχι σαν τον ΕΦΚΑ που απαξιοί ακόμη και να απαντήσει. Έτσι, το κακό τής πανδημίας δεν ήταν αμιγές καλού, έστω και μικρού.  Έπρεπε να πληρώσουμε με 14.000 και πλέον ζωές, αλλά και πολλούς σαλταρισμένους,  μία τόσο απλή μεταρρύθμιση.   

Σώτος  

*Π.χ. απαλλαγή από φόρο γονικής παροχής μέχρι αξία € 800.000. Αλήθεια, πόσοι έχουν να δώσουν σε καθε παιδί τους ακίνητα αντικειμενικής αξίας € 800.000; Πάντως η σημερινή φορολογία έχει ως εξής [παροχή από κάθε γονέα]:

 € 150.00 αφορολόγητο

150-300.000  = 150.00 Χ 1% = 1.500

300-600.000 = 300.000 Χ 5% = 15.000

600-800.000 = 200.000 Χ 10% = 20.000

Σύνολο € 36.500 πληρωτέο σε 12 διμηνιαίες δόσεις, ήτοι 36.500 / 24 = 1521/μήνα.

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου