Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2019

Ο βιασμός[;] της συντρόφισσας[;]

του Λευτέρη Πανούση, συγγραφέα

Όσο και να σιχαίνομαι την πράξη του βιασμού, με οποιονδήποτε τρόπο και αν γίνεται.....
[διότι οι χειρότεροι βιασμοι είναι αυτοί στους οποίους δεν χρησιμοποιείται άμεση βία] στον καιρό μας, έχω γίνει πολυ επιφυλακτικός, όταν ακουω για "απόπειρες βιασμού", για "σεξιστικές πράξεις", για "σεξουαλικές παρενοχλήσεις" κ.ο.κ.
Ειδικά αν προέρχονται από άτομα [ασχέτως φύλου] που η φρασεολογία τους, ο τρόπος σκέψης τους και τα ελληνικά τους, δίνουν βάσιμες ενδείξεις ότι πρόκειται για συντρόφους ή συντρόφισσες.

Φοβάμαι ότι στον χώρο της αριστεράς επικρατεί πλέον ένα είδος υστερίας [με την πρωταρχική φροϋδική έννοια του όρου] που οδηγεί τα παθητικά σεξουαλικώς άτομα, να βλέπουν παντού γύρω τους φανταστικές σεξιστικές επιθέσεις.
Ζουν κυριολεκτικώς κάτω από τη σκιά του οδυνηρότατου δίπολου: "τρόμος-επιθυμία", το οποίο εκλογικεύουν και προσωποποιούν στη διττή διάσταση του λατρευτού-τραυματικού φαλλού. Πρόκειται για παναρχαιο ατταβισμό, που ξεκινάει από την τοτεμική περίοδο του ανθρωπινου γένους [το Τοτεμ ως το σκοτεινο αντικείμενο του Πόθου και ταυτόχρονα ως το ξορκισμένο αντικείμενο του Φόβου]
Και αυτό που κατάφερε μέσα στον τελευταίο αιώνα να πετύχει η αριστερά στις μάζες, είναι να τις πισωγυρίσει σε τοτεμικό στάδιο, όσον αφορά τον στοχασμό και τη συνειδητοποίηση της ύπαρξης...

Τρέμουν και ποθούν σε τέτοιο βαθμό τον φαλλό, ώστε νιώθουν να τους κυνηγάει παντού αλλά και να εκ-λείπει από παντου. Όπως ο βασιλιάς Μίδας, που είχε όση ποσότητα χρυσού ήθελε [το τοτέμ του] αλλά αργοπέθαινε από την έλλειψη τροφής!

Το παρακάτω περιστατικό που θα σας παρουσιάσω εδώ, μέσα από δύο διαφορετικές αφηγήσεις, είναι ιδιαίτερα χαρακτηριστικό της φροϋδικης ψιλοαναλυσουλας που σας έκαμα.
Μια ανάλυση για την οποία φυσικά δεν μπορώ να παρω όρκο ότι περιγράφει σωστά την αληθεια του συγκεκριμενου περιστατικου [μπορει να πεφτω και εξω, εφόσον δεν ήμουν παρών και δεν γνωρίζω τα άτομα που εμπλεκονται] αλλα περιγραφει εναργώς, τους ψυχολογικους μηχανισμους των συντροφων/ισσών, σε παμπολα αλλα παρομοια περιστατικα...

Συνεπώς μην το δείτε ως ερμηνεία ενός συγκεκριμενου γεγονότος. Απλώς με αφορμή αυτό το γεγονός, μπορούμε ενδεχομένως να ερμηνεύσουμε ένα κοινωνικό φαινόμενο, που εμπίπτει στην κατηγορία της ψυχολογίας των μαζών...

Και πάμε πρώτα στην αφήγηση της "παθούσας", όπως την περιγράφει το καλο ιστολογιο Thestival...



Μια καταγγελία περί "βιασμού" [Από το Thestival]

Μία καταγγελία γυναίκας, για απόπειρα βιασμού στην περιοχή της Αντιγονιδών στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, κυκλοφορεί στο διαδίκτυο.
Όπως αναφέρει η Γ.Ζ. στην καταγγελία της, η απόπειρα βιασμού εναντίον της έγινε το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου.

Αναλυτικά η καταγγελία όπως την δημοσιεύει το net.xekinima.org:

«Το Σάββατο 7 Σεπτέμβρη [Σεπτέμβρη, όχι Σεπτέμβριο...], μια ώρα μετά τα μεσάνυχτα, κι ενώ επέστρεφα στο σπίτι του φίλου μου -περιοχή Αντιγονιδών- έγινε απόπειρα βιασμού εναντίον μου.

Κάποια λεπτά πριν, είχα σταματήσει σε ψιλικατζίδικο της γειτονιάς και φεύγοντας είχα την αίσθηση ότι κάποιος με ακολουθεί. Αρχικά δεν είδα κάποιον, οπότε συνέχισα την πορεία μου κανονικά. Φτάνοντας λίγα μέτρα πριν από το σπίτι, γύρισα να κοιτάξω ξανά και είδα ότι ένας τύπος από το μαγαζί όντως με είχε ακολουθήσει. Πριν προλάβω να το συνειδητοποιήσω, με φτάνει, με ρίχνει στο πεζοδρόμιο και μου κλείνει το στόμα. Με το άλλο χέρι αρχίζει να με πνίγει… Θυμάμαι να σκέφτομαι: «Αυτή είναι η τελευταία σου μέρα, πεθαίνεις».

Αφήνοντας τα χέρια από το λαιμό μου λίγο μετά, αρχίζει να με πιάνει βίαια στο στήθος και να μιλάει χυδαία. Στη συνέχεια πάει να βάλει τα χέρια του κάτω από το φόρεμα μου, αλλά απωθώντας τον με χέρια και πόδια δεν καταφέρνει να ακουμπήσει το εσώρουχο μου… Ευτυχώς κάποια στιγμή, καταφέρνω και διώχνω το χέρι του από το στόμα μου και φωνάζω για βοήθεια με όση δύναμη έχω… Και τότε μόνο σταματάει… με παραπετάει στο πεζοδρόμιο και απομακρύνεται χαλαρός προς στη στροφή του δρόμου… Δεν το πίστευα ότι όλο αυτό είχε τελειώσει…

Αμέσως μετά την επίθεση επισκέφτηκα το κοντινότερο Αστυνομικό Τμήμα για να καταγγείλω αυτό που συνέβη. Έδωσα λεπτομερή αναφορά των γεγονότων, καθώς και περιγραφή των χαρακτηριστικών αυτού του ανθρωποειδούς.

Πραγματικά θα ήθελα να σβηστεί από τη μνήμη μου για πάντα, αλλά έχει νόημα για μένα η δημόσια περιγραφή του. Πρόκειται για έναν άνδρα 35-40 ετών, γύρω στο 1.80, φαλακρό και μυώδη. Μιλούσε πεντακάθαρα ελληνικά.

Την επομένη, πήγα στην Γενική Αστυνομική Διεύθυνση για να δω φωτογραφίες υπόπτων και επικοινώνησα με το τμήμα ρατσιστικής βίας… Η αντιμετώπιση αρκετών αστυνομικών έδειχνε όμως πλήρη άγνοια (αν όχι αδιαφορία) για το πώς να χειριστούν περιστατικά σαν το δικό μου. Για παράδειγμα, όταν με κάλεσαν από το ΑΤ για αναγνώριση ένας από τους αστυνομικούς απόρησε όταν ζήτησα να με συνοδεύσει φιλικό μου πρόσωπο και στο τέλος της διαδικασίας μου είπε: «Ταραγμένη μου φαίνεσαι όμως, γιατί»; «Συγγνώμη, δεν προσπαθούν να με βιάσουν κάθε μέρα», του απάντησα.

Επίσης, δε με ενημέρωσε κανείς τους για το γεγονός ότι είναι χρήσιμη έως απαραίτητη μία ιατροδικαστική εξέταση, παρά μόνο η δικηγόρος που απευθύνθηκα, με αποτέλεσμα να καθυστερήσω να πάω σε ιατροδικαστή.

Ο ιατροδικαστής, στον οποίο έλειπε επίσης κάθε ίχνος ενσυναίσθησης, όταν του είπα να καταγράψει το περιστατικό σαν απόπειρα βιασμού, μου απάντησε: «Έτσι ισχυρίζεσαι εσύ»…

Τέλος, όπως με ενημέρωσαν από την αστυνομία, αυτό θεωρείται προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας και όχι απόπειρα βιασμού. Μάλιστα μου είπαν πως για να θεωρηθεί απόπειρα βιασμού, θα έπρεπε να έχει βγάλει το πέος του, ή να με αγγίξει στα γεννητικά όργανα κάτω από το εσώρουχο. Είναι απαράδεκτο να μπαίνουν -αυθαίρετα- τέτοια κριτήρια για το τι είναι απόπειρα βιασμού! Στην πραγματικότητα, ναι δεν ήταν απόπειρα. Ήταν βιασμός. Βιασμός της ψυχής μου.

Όλη η εμπειρία των τελευταίων ημερών είναι εξαιρετικά έντονη. Κάθε μέρα ακούω και αναγκάζομαι να αντιμετωπίσω σεξιστικές αντιλήψεις. Παρόλα αυτά, πιστεύω πως είναι πολύ σημαντικό, όποια γυναίκα πέφτει θύμα απόπειρας βιασμού ή βιασμού, αν νιώθει πως μπορεί, να μιλάει, να το καταθέτει, να το δημοσιοποιεί.

Αν κάτι καλό μπορεί να βγει από αυτήν την ιστορία, είναι να προφυλαχτούν άλλες γυναίκες από αντίστοιχες εμπειρίες. Με το να μιλάμε για ό,τι μας συνέβη, σπάμε τη σιωπή, τον φόβο και την ντροπή που συνοδεύει αυτά τα εγκλήματα, δίνουμε δύναμη στις επόμενες να μιλήσουν και αφαιρούμε δύναμη από τους βιαστές που βασίζονται στον φόβο και τη σιωπή μας ώστε να μην τους σταματήσει κανείς».
Thestival



Αυτά λοιπόν ισχυρίζεται ότι συνέβησαν η παθούσα.
Ωστόσο εκεί στη Θεσσαλονίκη φαίνεται ότι υπάρχουν αναγνώστες με ιδιαίτερα αυξημένη την ικανότητα κρίσης και κριτικης, που γνωρίζουν να διαβάζουν και πισω από τις γραμμές.
Μετά λοιπον την αφήγηση αυτή περί βιασμού, έναν τέτοιος υποψιασμένος αναγνώστης, έγραψε στο ιστολόγιο Makpress, ένα άκρως ενδιαφέρον σχόλιο...


Και η αφήγηση ενος υποψιασμένου αναγνώστη [από το Makpress]

Με παραξένεψε ότι 😊

1) H παθούσα αντί να περιγράφει το ίδιο το γεγονός προσπαθεί να περάσει τις απόψεις της για το πως πρέπει να αντιμετωπίζουν οι γυναίκες μια τέτοια απόπειρα. Σαν να παίρνεις συνέντευξη από ένα θύμα κλοπής και αυτός να αντί να περιγράφει τι συνέβη, να ρητορεύει γενικά και αόριστα για το φαινόμενο των κλοπών!

2) Περιγράφει τον υποτιθέμενο βιαστή 35-40 ετών το χαρακτηρίζει "ανθρωποειδές", 1.80 "φαλακρό και μυώδη" (χρυσαυγίτη βασικά ήθελε να πει αλλά το είπε περιφραστικά για να μην θεωρήσουν ότι είναι βαλτή!) . Πόσους φαλακρούς ξέρετε στην ηλικία των 35-40 ετών! Ήξερε πως το περιέγραψε λοιπόν.

3) Εντύπωση προκαλεί και το ότι επισημαίνει πως "μιλούσε πεντακάθαρα ελληνικά"!
Αυτό το πεντακάθαρα ειδικά!!! Πολύ ύποπτο!
Μην τολμήσει κανείς και υποθέσει ότι ήταν κανένας "λάθρο"!

4) Τώρα πως κατόρθωσε να διώξει αυτόν τον νεαρό "μυώδη" ... που δεν πρόλαβε καν να της ακουμπήσει το εσώρουχο, που όμως τρόμαξε και έφυγε αμέσως (να περάσουμε το μήνυμα ότι οι χρυσαυγίτες σκιάζονται ακόμη κι από την σκιά τους!) αλλά και της μιλούσε για ώρα, τι να πω.
Προσπαθώ να βάλω την φαντασία μου να φτιάξει την σκηνή, αλλά αδυνατώ.

5) Μεγάλη εντύπωση προκαλεί και το ότι "επικοινώνησε με το τμήμα αντιμετώπισης ρατσιστικής βίας"!!!
Μα Ελληνίδα (με τόσο μακροσκελές κείμενο στα Ελληνικά και αριστερή ρητορική τι άλλο μπορεί να είναι) δέχεται απόπειρα βιασμού από Έλληνα. Πού κολλάει λοιπόν το ρατσιστικό κίνητρο; (μόνον μια βαμμένη αριστερή θα εκλάμβανε μια σεξουαλική επίθεση ως ρατσιστική κίνηση άντρα προς γυναίκα!)
Και μετά αρχίζει η δεύτερη ρητορική (μετά τον Έλληνα, το "ανθρωποειδές" που ήταν μυώδης και μιλούσε "πεντακάθαρα ελληνικά"!)

6) Οι "αστυνομικοί" ήταν αδιάφοροι
(μεταξύ μας, καμιά γνωστή από την ΜΚΟ που να είναι από άλλη χώρα, να είναι λίγο μελαμψή και να της νοίκιασαν διαμέρισμα στην περιοχή δεν είχε να της δώσει ένα χαρτζιλίκι και να την βάλει να πει την ίδια ιστορία; τότε να δείτε τι δακρύβρεχτα ρεπορτάζ θα έγραφαν όλοι οι δημοσιογράφοι. Μέχρι κι ο Υπουργός θα υποσχόταν ότι θα βρεθεί ο ένοχος!). Έπρεπε λοιπόν στο άκουσμα της είδησης να παριστάνουν ότι εντυπωσιάστηκαν.

7) Επίσης αναφερόμενη στους αστυνομικούς τονίζει ότι δεν ήξεραν "για το πώς να χειριστούν περιστατικά σαν το δικό μου". Δεν σας φαίνεται παράξενο; Αντί να αναφέρεται στο δικό της περιστατικό και πως το χειρίστηκαν, μιλάει γενικά για το πως χειρίζονται περιστατικά απόπειρας βιασμών.

8) Επέμενε κατά την αναγνώριση υπόπτων να έχει μαζί της φιλικό της πρόσωπο (το οποίο προφανώς είχε ήδη μαζί της όταν πήγε στην αστυνομία, άρα πολύ "δασκαλεμένη" , Αυτό μου το ΄πε πρώην πρεζόνι, ότι πάντα έχεις μαζί σου μάρτυρα όταν πηγαίνεις στην αστυνομία)

9) Απευθύνθηκε σε δικηγόρο (τι νόημα είχε αυτό; όταν πχ σου κλέβουν το σπίτι πας σε δικηγόρο; Δεν πας απλά στην αστυνομία να το καταγγείλλεις; Δικηγόρο συνήθως βάζεις και τον πληρώνεις ένα σωρό λεφτά όταν υπάρχει αντίπαλος ποινικά) . Για ποιο λόγο πλήρωσε δικηγόρο;

10) Η ρητορική συνεχίζεται κατηγορώντας τον ιατροδικαστή (άρα τους ιατροδικαστές) ότι δεν είχε ενσυναίσθηση!!! Μα ο ιατροδικαστής είναι εκεί για να καταγράψει αντικειμενικά ιατρικά ευρήματα. Δεν είναι ούτε δικαστής ούτε ψυχολόγος (και μεταξύ μας επειδή θα έχει δει και πολλά περιστατικά αληθινών βιασμών και άλλα πολλά μαϊμού ... σίγουρα αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει)

11) Επιμένει να ασχολείται μακροσκελώς με το τι είναι ποινικά η απόπειρα βιασμού, λες και αυτό να επιδιώκει να αναδείξει και όχι την προσωπική της εμπειρία.

12) Δείχνει την προκατάληψή της λέγοντας " Κάθε μέρα ακούω και αναγκάζομαι να αντιμετωπίσω σεξιστικές αντιλήψεις."
Κάθε μέρα;!!!!
Και τις αντιμετωπίζει κιόλας!!! Τι πιθανότητα υπήρχε ο "μυώδης φαλακρός"που μιλούσε άπταιστα ελληνικά να έπεσε πάνω σε τέτοιο άτομο (συνήθως είναι κάποιες που εσκεμμένα, για λόγους ιδεολογίας, δεν τονίζουν την θηλυκότητά τους και δεν ενδιαφέρονται να δείχνουν όμορφες).
Τι σύμπτωση ήταν αυτή; Τόσα πορνεία 500 μέτρα πιο πέρα, σ αυτή κόλλησε ο Έλληνας; Κάμερα δεν είχε το ψιλικατζίδικο;Ξέρετε πολλά ψιλικατζίδικα που λειτουργούν βράδυ και δεν έχουν κάμερα;;

13) κάνει ρητορική και δίνει συμβουλές για τις γυναίκες θύμα βιασμού: "πιστεύω πως είναι πολύ σημαντικό, όποια γυναίκα πέφτει θύμα απόπειρας βιασμού ή βιασμού, αν νιώθει πως μπορεί, να μιλάει, να το καταθέτει, να το δημοσιοποιεί.".
Φανταστείτε αυτός που του έκλεψαν το σπίτι και του παίρνουν συνέντευξη , να δίνει συμβουλές για το πως να κατάγγέλλουν τις κλοπές!

14) Και η ρητορική συνεχίζεται:
"Αν κάτι καλό μπορεί να βγει από αυτήν την ιστορία, είναι να προφυλαχτούν άλλες γυναίκες από αντίστοιχες εμπειρίες. Με το να μιλάμε για ό,τι μας συνέβη, σπάμε τη σιωπή, τον φόβο και την ντροπή που συνοδεύει αυτά τα εγκλήματα, δίνουμε δύναμη στις επόμενες να μιλήσουν και αφαιρούμε δύναμη από τους βιαστές που βασίζονται στον φόβο και τη σιωπή μας ώστε να μην τους σταματήσει κανείς".

Ε, πείτε μου ότι σας φάνηκε εσάς αληθινή η ιστορία!

Σαν μια αναρχικιά που πριν πολλά χρόνια επέμενε ότι ένας χρυσαυγίτης της χάραξε τη σβάστικα στο μάγουλο, και τελικά παραδέχτηκε ότι το φαντάστηκε μόνη της και μόνη της χάραξε το πρόσωπό της.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Makpress


Φυσικά δεν έχουμε παρά να περιμένουμε τη δικαιοσύνη να μας δώσει την πραγματική διάσταση των γεγονότων - τουλάχιστον σε επιπεδο πράξης.
Αν και υποψιάζομαι ότι η συγκεκριμενη υποθεση πολυ πιθανόν να μην φτάσει ποτέ στη δικαιοσύνη...

Ένα πράγμα πάντως θεωρώ πολύ-πολύ πιθανόν...
Πως σε παρόμοιες περιπτώσεις "βιασμών" ή "προσβολών της γενετήσιας αξιοπρέπειας" [οχι απαραιτήτως σε αυτήν] αν ο δράστης δεν είναι λευκός, δεν είναι μυώδης, δεν μιλάει άπταιστα ελληνικά και δεν είναι φαλακρός [ή έστω ξυρισμένος] αλλά αντιθέτως είναι μελαμψός, αγύμναστος, με μυξοβάρβαρη προφορά, μαυρομάλλης και δη μουσουλμάνος, όχι μόνο δεν θα γίνει καμία καταγγελία, αλλά η παθουσα θα προσπαθήσει να καλύψει ενδεχομενως την πραξη του, επειδη θα την θεωρει απόρροια της θρησκευτικης και φυλετικης του κουλτουρας.
Ή κάμω λάθος;

Πηγή: http://panusis.blogspot.com/2019/09/blog-post_14.html