Μετά το λεωφορείο που, την Κυριακή, διαλυόταν σιγά σιγά εν κινήσει, όπως τα ζόμπι στις ταινίες θρίλερ, σήμερα άλλο ένα τραγελαφικό περιστατικό:
Λεωφορείο χωρίς φρένα, καβάλησε μαντρότοιχο!
Σήμερα το πρωί έφυγε λεωφορείο χωρίς φρένα! Από κάτω (στο χαμηλό επίπεδο) υπήρχε ενας εργαζόμενος, ο οποίος γλίτωσε από θαύμα! Το συμβάν έλαβε χώρα στο Αμαξοστάσιο Σταυρούπολης. Και η ταλαιπωρία των Θεσσαλονικέων συνεχίζεται.
(έγραψε η Σύνθια Σάπικα στο facebook).
Να μη χαίρονται οι Νεοδημοκράτες! Πέρασαν 2 μήνες και η αμηχανία της κυβέρνησης είναι εμφανέστατη. Με ιδέες, οράματα, σχέδια και μελέτες, δεν λύνεται το πρόβλημα. ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ χρειάζονται. ΠΟΛΛΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ και ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ. Και η κυβέρνηση πελαγοδρομεί ψάχνοντας ...ακόμη (!) για Διοίκηση, την ώρα που ο Στέλιος Παππάς τους δουλεύει ψιλό γαζί, λέγοντας "μα δεν μου ζήτησε κανείς να παραιτηθώ! Αν μου το ζητήσουν, θα παραιτηθώ, αλλά δεν μου το ζητούν!" κι από την κυβέρνηση ...καμία αντίδραση στο χοντρό δούλεμα!
Προς το παρόν, βλέπουμε μόνο ονοματολογία και γενικόλογες υποσχέσεις, που δείχνουν πλήρη άγνοια της δυσκολίας ανάταξης του ΟΑΣΘ και πλήρη αμηχανία για το μέλλον του. Όλοι οι άσχετοι έγιναν ξαφνικά ΟΑΣΘολόγοι και αμολάνε κοτσάνες, η μία μεγαλύτερη απ΄την άλλη, σαν αυτή του κ.Μαγκριώτη, που πρότεινε "ενοικίαση 200 καλών λεωφορείων από συγκοινωνιακό οργανισμό της Ευρώπης', λες και μας περιμένει ο αντίστοιχος ΟΑΣΘ του Μονάχου ή της Βιέννης ή της Μασσαλίας, να μας νοικιάσει 200 καλά λεωφορεία, που τα έχει, αλλά δεν τα βγάζει στην κυκλοφορία, τα κρύβει στις αποθήκες, επειδή ήξερε ότι θα εμφανιστούν οι Έλληνες να τα νοικιάσουν!!!
Για να δούμε .....
Το σίγουρο είναι ότι οι ψίθυροι για την αμηχανία του Υπουργείου Μεταφορών, από το Σεπτέμβριο θα γίνουν κραυγές, εναντίον της κυβέρνησης.
Λεωφορείο χωρίς φρένα, καβάλησε μαντρότοιχο!
Σήμερα το πρωί έφυγε λεωφορείο χωρίς φρένα! Από κάτω (στο χαμηλό επίπεδο) υπήρχε ενας εργαζόμενος, ο οποίος γλίτωσε από θαύμα! Το συμβάν έλαβε χώρα στο Αμαξοστάσιο Σταυρούπολης. Και η ταλαιπωρία των Θεσσαλονικέων συνεχίζεται.
(έγραψε η Σύνθια Σάπικα στο facebook).
Να μη χαίρονται οι Νεοδημοκράτες! Πέρασαν 2 μήνες και η αμηχανία της κυβέρνησης είναι εμφανέστατη. Με ιδέες, οράματα, σχέδια και μελέτες, δεν λύνεται το πρόβλημα. ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ χρειάζονται. ΠΟΛΛΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ και ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ. Και η κυβέρνηση πελαγοδρομεί ψάχνοντας ...ακόμη (!) για Διοίκηση, την ώρα που ο Στέλιος Παππάς τους δουλεύει ψιλό γαζί, λέγοντας "μα δεν μου ζήτησε κανείς να παραιτηθώ! Αν μου το ζητήσουν, θα παραιτηθώ, αλλά δεν μου το ζητούν!" κι από την κυβέρνηση ...καμία αντίδραση στο χοντρό δούλεμα!
Προς το παρόν, βλέπουμε μόνο ονοματολογία και γενικόλογες υποσχέσεις, που δείχνουν πλήρη άγνοια της δυσκολίας ανάταξης του ΟΑΣΘ και πλήρη αμηχανία για το μέλλον του. Όλοι οι άσχετοι έγιναν ξαφνικά ΟΑΣΘολόγοι και αμολάνε κοτσάνες, η μία μεγαλύτερη απ΄την άλλη, σαν αυτή του κ.Μαγκριώτη, που πρότεινε "ενοικίαση 200 καλών λεωφορείων από συγκοινωνιακό οργανισμό της Ευρώπης', λες και μας περιμένει ο αντίστοιχος ΟΑΣΘ του Μονάχου ή της Βιέννης ή της Μασσαλίας, να μας νοικιάσει 200 καλά λεωφορεία, που τα έχει, αλλά δεν τα βγάζει στην κυκλοφορία, τα κρύβει στις αποθήκες, επειδή ήξερε ότι θα εμφανιστούν οι Έλληνες να τα νοικιάσουν!!!
Για να δούμε .....
Το σίγουρο είναι ότι οι ψίθυροι για την αμηχανία του Υπουργείου Μεταφορών, από το Σεπτέμβριο θα γίνουν κραυγές, εναντίον της κυβέρνησης.