Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

Βαρύ το "γλείφουν αμερικανικούς κώλους", αλλά διαφωνεί κανείς;

Στις 13 Νοεμβρίου του 2016, όταν όλοι αντιμετώπιζαν τον ΣΥΡΙΖΑ ως κάποιους ....τσεγκεβάρες επαναστάτες που είναι έτοιμοι να φορέσουν το αμπέχωνο του Κλάρα, εγώ έγραφα:



Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2016


Δεν προλαβαίνουν στον ΣΥΡΙΖΑ, ποιός θα πρωτογλείψει Αμερικανικό κώλο !


Κάποιος  φίλος του πατέρα μου, πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, που τυγχάνει αναγνώστης μου, με πήρε τηλέφωνο και μου ΄πε τότε -ενοχλημένος από τη φρασεολογία κι όχι την ουσία-:  "βρε Φώτη αγόρι μου, πολύ χοντρά τα γράφεις, γίνε λίγο πιο συστημικός... κομμουνιστές είναι κατά βάθος, που παίζουν σε διπλό ταμπλό, έτσι είναι η πολιτική ...η τέχνη του εφικτού..... " κ.λ.π., κ.λ.π.

Σήμερα, του έστειλα το tweet της Νοτοπούλου, που ενθουσιάστηκε που μπήκε "στη ναυαρχίδα του 6ου αμερικανικού στόλου USS Mount Whitney" και τις φωτογραφίες από το ευτυχισμένο αμερικανάκι Αλέξη στο περίπτερο της Coca Cola (που κυνηγά ανελέητα τους εργάτες που απέλυσε στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης που έκλεισε -λεπτομέρειες ξέρει ο Όμηρος Ταχμαζίδης). 

Μετά από 10 λεπτά με πήρε τηλέφωνο και μου είπε (κατά λέξη): "τελικά αγόρι μου, όχι μόνο γλείφουν αμερικανικούς κώλους, αλλά κάνουν και φυλαχτό τα σκατά των Αμερικανών ! "

Με ξεπέρασε ο αγαπητός π.βουλευτής σε χοντράδες !!!!!!!!

Ε, δίκιο δεν έχει με τους γλειψιματίες των αμερικανών;  Ε, να μη σχολιάσουμε όπως αρμόζει αυτούς τους σαλτιμπάγκους που πουλούσαν ΑΓΡΙΟ αντιαμερικανισμό 40 χρόνια και τώρα κάνουν φυλαχτό τις κουράδες των Αμερικανών και τις έχουν στο προσκεφάλι τους;

Και εμείς υπήρξαμε φιλοαμερικάνοι, αλλά τούτοι ΄δω είναι πιο καραγκιόζηδες κι απ΄τον Καραγκιόζη, για να παραμείνουν στην καρέκλα... Αυτοί οι καραγκιόζηδες χλεύαζαν το "Στρατηγέ μου, ιδού ο στρατός σας"...

Φώτης Μακρίδης