Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Μπουτάρης στο δ.σ.: "Αυτοί που με επιτέθηκαν δεν είχαν καμία σχέση με την ημέρα μνήμης των ποντίων"

"Είμαι 75 χρονών και θα γίνω 100. Και όχι μόνο θα γίνω 100, θα είμαι και δήμαρχος μέχρι τότε."
Άρχισε πριν από λίγο η πρώτη, μετά την...
επίθεση στον δήμαρχο, συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης, σε μια κατάμεστη από κόσμο αίθουσα.

Η συνεδρίαση άρχισε με προβολή βίντεο από την επίθεση που δέχτηκε ο Γιάννης Μπουτάρης.

«Είχε 22 εκατομμύρια twitter από όλον τον κόσμο, που αφορούσαν το περιστατικό και δέχτηκα μηνύματα συμπαράστασης από όλον τον κόσμο» είπε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κατά την ομιλία του.

Ο κ.Μπουτάρης δήλωσε πως πρέπει να ενωθούν όλα τα κόμματα για το αυτονόητο, για την προάσπιση των δημοκρατικών αξιών. «Δεν φτάνει ο δημοκρατικός διάλογος αν δεν περιλαμβάνει υποχωρήσεις και συμβιβασμούς. Πρέπει να αγαπήσουμε τη διαφορετικότητα.. Τα fake news και όλα αυτά είναι αυτά που υποθάλπουν τον εθνικισμό και την πατριδοκαπηλία» ανέφερε μεταξύ άλλων.

«Σε πολλά θέματα είχαμε απέναντι τους γνωστούς κύκλους της συντήρησης, είχαμε παραπληροφόρηση και συκοφαντίες» υποστήριξε ενώ ανέφερε σχετικά παραδείγματα, όπως με την υπόθεση για την μετονομασία της Αγίου Δημητρίου σε «Κεμάλ Ατατούρκ». «Μέχρι και στον καφέ που πίνω με κατηγορούν ότι βάζω και Τζάκ Ντάνιελς» είπε..

«Ξέρω ότι κάνω τη δουλειά μου, ξέρω ότι κάνω αυτό για το οποίο εκλέχτηκα». Αυτοί που με επιτέθηκαν δεν είχαν καμία σχέση με την ημέρα μνήμης των ποντίων. Καμία σχέση. Τους ξέρω. Με επιτέθηκαν σαν άτομο και σαν δήμαρχο. Είναι οργανωμένοι φασίστες. Όταν πήγα εκεί, από συγκεκριμένα σημεία ξεκίνησε αυτή η ιστορία» ανέφερε χαρακτηριστικά για την επίθεση.

Πιστεύω ότι όλοι μαζί πρέπει να δουλέψουμε ώστε να σπάσει αυτό το απόστημα. Είτε είναι ο φανερός, είτε ο κρυφός φασισμός. Δεν θα επιτρέψουμε να γυρίσουμε στην εποχή του Κοτζαμάνη» είπε, προσθέτοντας πως δεν θα επιτρέψουμε στο συντηρητικό κατεστημένο να θεωρεί την πόλη, φέουδο της». Με αφορμή αυτό το γεγονός, η Θεσσαλονίκη πρέπει να γίνει η πιο δημοκρατική πόλη του κόσμου. Αν θέλετε… Αν δεν θέλετε οι επόμενες εκλογές είναι το 2019….» σημείωσε.

Είμαι 75 χρονών και θα γίνω 100. Και όχι μόνο θα γίνω 100, θα είμαι και δήμαρχος μέχρι τότε. Δεν με νοιάζουν ούτε οι ύβρεις, ούτε οι συκοφαντίες, ούτε οι επιθέσεις. Όπως σηκώθηκα προχθές που με έριξαν, έτσι έχω σηκωθεί πολλές φορές στη ζωή μου. Όσο είμαι δήμαρχος δεν θα επιτρέψω η Θεσσαλονίκη να επιστρέψει στην εποχή του σκοταδισμού και των σκανδάλων. Δεν θα κάνουμε πίσω» κατέληξε, καταχειροκροτούμενος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου