Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης είναι ....
από τις λίγες επιχειρήσεις που τις εργάσιμες Κυριακές, όπως και η 16η Ιουλίου, αποφάσισε και πάλι να παραμείνει κλειστή, ανατρέποντας διάφορες φήμες και εκτιμήσεις ότι τελικά θα λύγιζε υπό το βάρος του ανταγωνισμού και θα έσπαγε την γνωστή τακτική της για “ποτέ την Κυριακή”.
Σε όλα της τα καταστήματα έγκαιρα, είχε αναρτήσει ταμπέλα με την οποία ενημέρωνε τους πελάτες της ότι δε θα λειτουργήσει κανένα κατάστημά της.
Ειδικά στον κλάδο σούπερ μάρκετ είναι από τις λίγες επιχειρήσεις που κάνει τέτοια επιλογή «σπάζοντας» στην πράξη το νόμο που έχει καθιερώσει τις 32 εργάσιμες Κυριακές σε όλο το χρόνο.από τις λίγες επιχειρήσεις που τις εργάσιμες Κυριακές, όπως και η 16η Ιουλίου, αποφάσισε και πάλι να παραμείνει κλειστή, ανατρέποντας διάφορες φήμες και εκτιμήσεις ότι τελικά θα λύγιζε υπό το βάρος του ανταγωνισμού και θα έσπαγε την γνωστή τακτική της για “ποτέ την Κυριακή”.
Σε όλα της τα καταστήματα έγκαιρα, είχε αναρτήσει ταμπέλα με την οποία ενημέρωνε τους πελάτες της ότι δε θα λειτουργήσει κανένα κατάστημά της.
Η μόνη Κυριακή που λειτουργούν τα καταστήματα Σκλαβενίτης είναι η τελευταία του χρόνου.
Το ερώτημα είναι γιατί η Σκλαβενίτης κάνει αυτή την επιλογή;
Όπως έχουμε ξαναγράψει, αυτό σχετίζεται με τον τρόπο που έχει αποφασίσει να πορευτεί η οικογένεια επιχειρηματικά.
Η επιχείρηση μέσα στην κρίση ΔΕΝ απέλυσε κανέναν, ΔΕΝ μείωσε μισθούς, ΑΛΛΑ… αντίθετα άνοιξε κι άλλα υποκαταστήματα, εξαγοράζοντας πάνω από 300 σε όλη την Ελλάδα της πρώην Μαρινόπουλος… ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ… έδωσε αυξήσεις στους χαμηλόμισθους της άλλοτε κραταιάς αλυσίδας και διέσωσε δέκα χιλιάδες θέσεις εργασίας.
http://masternews.gr/