Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

Συνεχίζεται η συζήτηση του σχεδίου νόμου του ΟΑΣΘ, που τελείωσε πλέον

Συνεχίζεται η επεξεργασία και εξέταση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Υποδομών και ....
Μεταφορών «Νέο ρυθμιστικό πλαίσιο για τις αστικές συγκοινωνίες στην Περιφερειακή Ενότητα της Θεσσαλονίκης και άλλες διατάξεις» (3η συνεδρίαση αυτή τη στιγμή) και θα ψηφιστεί μάλλον αύριο στην Ολομέλεια.

Όπως φάνηκε από τη συζήτηση, το σ/ν θα υπερψηφισθεί. ο ΟΑΣΘ έλαβε οριστικά τέλος, μετά από 60 χρόνια λειτουργίας.

Ο Υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης ήταν καταπέλτης εναντίον του οργανισμού και εξέφρασε την απόλυτη διάθεσή του να "τελειώσει" τον ΟΑΣΘ και το "φαύλο καθεστώς",
οι εισηγητές όλων των κομμάτων ήταν περίπου σύμφωνοι στο ότι πρέπει να τελειώσει ο ΟΑΣΘ, (ιδιαίτερα ο Γιώργος Αμυράς από το Ποτάμι ήταν εχθρικότατος με τον ΟΑΣΘ),
οι προσκεκλημένοι φορείς ήταν επίσης εχθρικοί με τον ΟΑΣΘ,
οι εργαζόμενοι (Δημήτρης Τσερμενίδης) συμφωνούν, αλλά εξέφρασαν -ως συνήθως και μάλλον πρόωρα- την πολύ έντονη αγωνιστική τους διάθεση σε περίπτωση που δεν υπογραφεί καινούρια συλλογική σύμβαση και ενταχθούν στο ενιαίο μισθολόγιο,
φαίνεται πως λύνεται το πρόβλημα στο υπόλοιπο της συγκοινωνίας του νομού, που εκτελεί σήμερα το ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, με συνέχιση των συμβάσεων επέκτασης που είχε με τον ΟΑΣΘ και την ανάληψή τους από την Α.Σ.Υ.Θ. Α.Ε., οπότε θα συνεχιστεί το καθεστώς των φθηνών εισιτηρίων σε όλο το νομό
και τέλος, ο Πρόεδρος του ΟΑΣΘ φάνηκε να μην πείθει κανέναν με τις αδύναμες απαντήσεις του.
Από την πλευρά τους οι Δήμαρχοι (Σίμος Δανιηλίδης) ζήτησαν να βελτιωθεί η ποιότητα των συγκοινωνιών (συχνότητα δρομολογίων κλπ) και να μείνει το εισιτήριο στο 1 ευρώ,

Από την επόμενη βδομάδα λοιπόν θα έχουμε ...ΑΣΥΘ, παρά την προσφυγή του ΟΑΣΘ στα Δικαστήρια και τους μακροχρόνιους δικαστικούς αγώνες, από τους οποίους τελικά δεν θα κερδίσει τίποτε ο ΟΑΣΘ.

Κρατική συγκοινωνία, την οποία θα κρίνουμε  ως πολίτες εκ του αποτελέσματος. Ματάκι - χορταράκι ! Ευχόμαστε να έχουμε καλύτερες συγκοινωνίες με καλύτερα λεωφορεία, εκεί θα κριθούν όλα.