Σάββατο 8 Ιουλίου 2017

Δείτε την όμορφη κόρη του Τόλη Βοσκόπουλου και τι λέει για τον πατέρα της

Η κόρη του Τόλη Βοσκόπουλου σε συνέντευξή της μίλησε για τον πατέρα της.


Έχεις αντιληφθεί ότι ο πατέρας σου είναι ένας σταρ;

Για μένα ο μπαμπάς μου είναι πρώτα απ' όλα μπαμπάς μου. Αγαπώ πολύ τα τραγούδια του, τη φωνή του, ξέρω ποιος είναι. Το βλέπω και το εισπράττω από τις αντιδράσεις του κόσμου. Μου αρέσει που ο κόσμος αναγνωρίζει το ταλέντο του και τον αγαπά. Όμως περισσότερο από όλα αγαπώ την αγκαλιά του.

Πώς είναι ο Τόλης ως μπαμπάς;

Ο μπαμπάς μου είναι ευαίσθητος, τρυφερός και έχει μια καλή κουβέντα για όλους. Είναι πάντα κοντά μου όταν χρειάζομαι. Νοιάζεται πολύ για την πρόοδό μου όσο αναφορά τις σπουδές μου και συχνά κάνουμε μαζί όνειρα για το μέλλον.

Τραγουδάτε ποτέ μαζί; Ποιο τραγούδι σε συγκινεί;

Φυσικά και τραγουδάμε. Το τραγούδι είναι ένα μεγάλο κομμάτι μέσα τόσο τη δική το όσο και τη δική μου. Αγαπώ πολύ το τραγούδι «Λουλουδάκι μου». Παρόλο που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστό όσο όσες κάποιες άλλες επιτυχίες του έχει ιδιαίτερη σημασία γιατί μου το αφιέρωσε όταν γεννήθηκα.

Σε βοηθάει στα μαθήματα σου, έρχεται να σε πάρει από το σχολείο; Κι αν τον αναγνωρίζουν οι συμμαθήτριές σου;

Μα είναι ένας κανονικός πατέρας. Πολλές φορές με βοηθάει στα μαθήματα μου, φυσικά και με παίρνει συχνά από το σχολείο και έχει τις καλύτερες σχέσεις με τους φίλους μου.

Υπάρχει κάτι που μπορεί να σε κάνει να εκνευριστείς μαζί του; Τι εκτιμάς περισσότερο σε εκείνον;

Όπως κάθε παιδί έτσι κι εγώ έχω τις διαφωνίες με τους γονείς μου. Ευτυχώς δεν είναι συντηρητικοί. Είναι άνετοι, προοδευτικοί και ανοιχτόμυαλοι και αυτό είναι πολύ σημαντικό!

Ποια ήταν η τελευταία φορά που σε έκανε να γελάσεις, να συγκινηθείς;

Ο μπαμπάς μου με κάνει να γελάω συνέχεια γιατί έχει πολύ χιούμορ. Δεν κρύβω ότι συγκινούμαι όταν μου διηγείται ιστορίες από τα παιδικό του χρόνια.