Προ ημερών δημοσιεύθηκε φωτογραφία του υπουργού Εθνικής Άμυνας Π. Καμμένου από την επίσκεψή του στην 135 ΣΜ της Σκύρου, στην οποία ....
εμφανίζεται να «σταυρώνει» το αεροσκάφος φυλακής που εξέρχεται του shelter κατευθυνόμενο για άμεση απογείωση (scramble). Θα μπορούσαν πολλά να ειπωθούν για την καπηλεία του θρησκευτικού συναισθήματος από τον υπουργό μπροστά στις κάμερες, όπως και για τις προπαγανδιστικές «διαρροές» ότι δήθεν έδωσε ο ίδιος την εντολή άμεσης απογείωσης (ωσάν να μην είχε η ΠΑ τόσες δεκαετίες τυποποιημένη διαδικασία αναχαιτίσεων και να περίμενε την εντολή του υπουργού).
Η ουσία όμως βρίσκεται αλλού: στην κραυγαλέα αντίφαση αυτών των κινήσεων «για το θεαθήναι» με τις τραγικές επιδόσεις του υπουργού στην πραγματική δουλειά του, που είναι η διασφάλιση του αξιόμαχου των αεροσκαφών της ΠΑ. Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορία που δημοσιεύθηκε στο blog του διαπιστευμένου συντάκτη Κώστα Άττια, με απόφαση του κ. Καμμένου ματαιώθηκαν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ) για την Εν Συνεχεία Υποστήριξη (Follow On Support – FOS) των Α/Φ MIRAGE 2000/-5 και επιπλέον αποφασίστηκε η μη επανάληψη του διαγωνισμού.
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα 4 έτων συνολικού προϋπολογισμού 145.000.000€ συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων, φόρων, δασμών και τυχόν λοιπών δαπανών που βαρύνουν την προμήθεια με χρηματοδότηση από τον ΚΑΕ 6912 Ε.Φ. 11-410 ως εξής: (1) 1ο έτος: 36.250.000 € (2) 2ο έτος: 36.250.000 € (3) 3ο έτος: 36.250.000 € (4) 4ο έτος: 36.250.000 €. Ο εν λόγω διαγωνισμός είχε ξεκινήσει από τα τέλη του 2014, λίγο πριν την αλλαγή κυβέρνησης. Tώρα, δύο χρόνια μετά, αποφασίστηκε να ματαιωθεί ο διαγωνισμός και πλέον το ΓΕΑ καλείται «να προβεί σε ενέργειες αρμοδιότητάς του» και να εξετάσει τον τρόπο υλοποίησης της προμήθειας. Πώς; Άγνωστο.
Επισημαίνουμε ότι το θέμα είναι εξαιρετικά σοβαρό. Είναι κοινό μυστικό ότι η διαθεσιμότητα των αεροσκαφών Mirage 2000 των 331 και 332 μοιρών της 114 ΠΜ πάσχει. Αριθμοί δεν δημοσιεύονται για ευνόητους λόγους, αλλά το πρόβλημα έχει καταγραφεί αρμοδίως. Και πρέπει να τονιστεί, για όσους δεν το συνειδητοποιούν, ότι τα αεροσκάφη που στερείται η ΠΑ δεν είναι απλώς ικανότατα οπλικά συστήματα με όπλα και ικανότητες άγνωστα στον αντίπαλο. Είναι και οι μόνοι φορείς δύο όπλων εξαιρετικά σημαντικών για την ελληνική αποτροπή: του ΑΜ-39 Exocet και κυρίως του υποστρατηγικού βλήματος SCALP, που είναι εξαιρετικά επίφοβο για την άλλη πλευρά. Συνεπώς η χαμηλή διαθεσιμότητα των Mirage 2000 μειώνει την ελληνική αποτρεπτική ικανότητα πολύ περισσότερο απ’ ό,τι αυτή άλλων τύπων αεροσκαφών.
Επομένως ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, αντί να «σταυρώνει» τους χειριστές της ΠΑ που απογειώνονται για τις αναχαιτίσεις στον ουρανό του Αιγαίου, καλά θα κάνει να ασχοληθεί σοβαρά με τα μέσα που τους παρέχει για να διεξάγουν τις αναχαιτίσεις αυτές. Αυτή είναι η δουλειά και η ευθύνη του, και όχι τα σταυροκοπήματα, οι φωτογραφίσεις με κάθε είδους στολή και οι πτήσεις προσωπικής αναψυχής με τα εναέρια μέσα των ΕΔ. Γιατί αν έρθει η ώρα της αλήθειας δεν θα βοηθήσουν τόσο τα σταυροκοπήματα, όσο η άρτια προπαρασκευή. Και αν αυτή λείπει, οι ευθύνες του κ. Καμμένου θα είναι πολύ βαριές.
http://e-amyna.com/
εμφανίζεται να «σταυρώνει» το αεροσκάφος φυλακής που εξέρχεται του shelter κατευθυνόμενο για άμεση απογείωση (scramble). Θα μπορούσαν πολλά να ειπωθούν για την καπηλεία του θρησκευτικού συναισθήματος από τον υπουργό μπροστά στις κάμερες, όπως και για τις προπαγανδιστικές «διαρροές» ότι δήθεν έδωσε ο ίδιος την εντολή άμεσης απογείωσης (ωσάν να μην είχε η ΠΑ τόσες δεκαετίες τυποποιημένη διαδικασία αναχαιτίσεων και να περίμενε την εντολή του υπουργού).
Η ουσία όμως βρίσκεται αλλού: στην κραυγαλέα αντίφαση αυτών των κινήσεων «για το θεαθήναι» με τις τραγικές επιδόσεις του υπουργού στην πραγματική δουλειά του, που είναι η διασφάλιση του αξιόμαχου των αεροσκαφών της ΠΑ. Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορία που δημοσιεύθηκε στο blog του διαπιστευμένου συντάκτη Κώστα Άττια, με απόφαση του κ. Καμμένου ματαιώθηκαν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ) για την Εν Συνεχεία Υποστήριξη (Follow On Support – FOS) των Α/Φ MIRAGE 2000/-5 και επιπλέον αποφασίστηκε η μη επανάληψη του διαγωνισμού.
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα 4 έτων συνολικού προϋπολογισμού 145.000.000€ συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων, φόρων, δασμών και τυχόν λοιπών δαπανών που βαρύνουν την προμήθεια με χρηματοδότηση από τον ΚΑΕ 6912 Ε.Φ. 11-410 ως εξής: (1) 1ο έτος: 36.250.000 € (2) 2ο έτος: 36.250.000 € (3) 3ο έτος: 36.250.000 € (4) 4ο έτος: 36.250.000 €. Ο εν λόγω διαγωνισμός είχε ξεκινήσει από τα τέλη του 2014, λίγο πριν την αλλαγή κυβέρνησης. Tώρα, δύο χρόνια μετά, αποφασίστηκε να ματαιωθεί ο διαγωνισμός και πλέον το ΓΕΑ καλείται «να προβεί σε ενέργειες αρμοδιότητάς του» και να εξετάσει τον τρόπο υλοποίησης της προμήθειας. Πώς; Άγνωστο.
Επισημαίνουμε ότι το θέμα είναι εξαιρετικά σοβαρό. Είναι κοινό μυστικό ότι η διαθεσιμότητα των αεροσκαφών Mirage 2000 των 331 και 332 μοιρών της 114 ΠΜ πάσχει. Αριθμοί δεν δημοσιεύονται για ευνόητους λόγους, αλλά το πρόβλημα έχει καταγραφεί αρμοδίως. Και πρέπει να τονιστεί, για όσους δεν το συνειδητοποιούν, ότι τα αεροσκάφη που στερείται η ΠΑ δεν είναι απλώς ικανότατα οπλικά συστήματα με όπλα και ικανότητες άγνωστα στον αντίπαλο. Είναι και οι μόνοι φορείς δύο όπλων εξαιρετικά σημαντικών για την ελληνική αποτροπή: του ΑΜ-39 Exocet και κυρίως του υποστρατηγικού βλήματος SCALP, που είναι εξαιρετικά επίφοβο για την άλλη πλευρά. Συνεπώς η χαμηλή διαθεσιμότητα των Mirage 2000 μειώνει την ελληνική αποτρεπτική ικανότητα πολύ περισσότερο απ’ ό,τι αυτή άλλων τύπων αεροσκαφών.
Επομένως ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, αντί να «σταυρώνει» τους χειριστές της ΠΑ που απογειώνονται για τις αναχαιτίσεις στον ουρανό του Αιγαίου, καλά θα κάνει να ασχοληθεί σοβαρά με τα μέσα που τους παρέχει για να διεξάγουν τις αναχαιτίσεις αυτές. Αυτή είναι η δουλειά και η ευθύνη του, και όχι τα σταυροκοπήματα, οι φωτογραφίσεις με κάθε είδους στολή και οι πτήσεις προσωπικής αναψυχής με τα εναέρια μέσα των ΕΔ. Γιατί αν έρθει η ώρα της αλήθειας δεν θα βοηθήσουν τόσο τα σταυροκοπήματα, όσο η άρτια προπαρασκευή. Και αν αυτή λείπει, οι ευθύνες του κ. Καμμένου θα είναι πολύ βαριές.
http://e-amyna.com/