Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Δένδιας : "Κότες οι συνάδελφοί μου, δεν τόλμησαν να θέσουν θέμα συνεδρίου"

καλά, το είπε πιο ευγενικά, αλλά αυτό είναι το νόημα
«Ο φόβος για τη ΝΔ είναι η ΠΑΣΟΚΟποίησή μας και ο καθένας αναλαμβάνει την ευθύνη του», είπε στον Αlpha 989 ο Νίκος Δένδιας, αφήνοντας υπόνοιες για μεθοδεύσεις στην ...
Πολιτική Επιτροπή: «Είπα απλά την άποψη μου, την κατέθεσα.
Κάθε άποψη αποκτά επόμενη μέρα όταν και άλλοι άνθρωποι την ενστερνίζονται. Εγώ δεν είμαι έτοιμος να χωρίσω τη ΝΔ. Είναι όμως παράδοξο ότι στα 40 άτομα που παρακολούθησα, με την εξαίρεση της κας Μπακογιάννη, δεν τοποθετήθηκε κανένας υπέρ του συνεδρίου, κάτι που είναι στατιστικά δύσκολο», είπε χαρακτηριστικά ο βουλευτής της ΝΔ.

Τόνισε ότι «αυτό που έχει σημασία για τον τόπο και τη ΝΔ δεν είναι αν θα είμαι εγώ υποψήφιος για την ηγεσία, αν προκύψει τέτοιο θέμα, σημασία έχει πώς η παράταξη θα βρει την περπατησιά της» και πρόσθεσε «το να ανταλλάζουμε τις απόψεις μας μετά από μια τόσο συντριπτική ήττα είναι αυτονόητο, προφανώς για άλλους δεν είναι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου