Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

"O Σαμαράς έκανε σεξιστικό σχόλιο" λέει ο κάθε βλαμμένος. Πόση μαλακία να αντέξει αυτός ο τόπος;

Ο Σαμαράς μιλάει στη Βουλή και κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ ότι συκοφαντεί τον συνεργάτη του Παπασταύρου με λασπολογίες και λέει "εγώ επειδή είμαι της ευθείας, της αντρικής σχολής" -Διακόπτει η πρόεδρος της Βουλής και λέει...
"μην υποτιμάτε τις γυναίκες πάντως". Και στο τέλος είπε και με το γνωστό ύφος "δεν θα επιτρέψω σεξιστικά σχόλια".
Αυτό ήταν όλο.
`
Ένας άρρεν ομιλητής είπε μία από τις δεκάδες φράσεις που υπάρχουν, όταν θέλουμε να τονίσουμε ότι έχουμε μπέσα, όπως "τιμώ τα παντελόνια μου", "στο λόγο της αντρικής μου τιμής", "εγώ είμαι άντρας και κρατώ το λόγο μου" κ.λ.π., που έχουν κυριαρχήσει στους αιώνες και φυσικά δεν περιέχουν τίποτε το "ρατσιστικό" ή "σεξιστικό".

Σε λίγο δηλαδή, όταν ο προπονητής της Κάτω Παναγιάς λέει στους ποδοσφαιριστές, που χάνουν 3-0 από την Τραχανοπλαγιά "παίξτε σαν άντρες ρε" ή ο μπαμπάς που προσπαθεί να σταματήσει το γιό του που κλαίει επειδή έπεσε "οι άντρες δεν κλαίνε ρε! σταμάτα επιτέλους",
θα τους συλλαμβάνει η νεοταξίτικη αστυνομία.

Πόση μαλακία, πόσο εκφοβισμό, πόση τρομοκρατία, μπορεί να δεχθεί ο πολίτης από αυτούς τους σκατοφασίστες, που θέλουν να κάνουν τον άνθρωπο άβουλο καταναλωτή, που το μόνο που θα του επιτρέπεται να λέει είναι να συμφωνεί με το νέο λεξικό της νέας τάξης και τους διάφορους νεολογισμούς που καταλήγουν σε "...φοβία" ;

Σε λίγο θα μας εκτελούν στο απόσπασμα οι σκατοφασίστες της νέας τάξης αν λέμε στο γιό μας "μπράβο παλικάρι μου!", όταν βάζει γκολ. Θα πετάγεται από μια γωνιά η Κωνσταντοπούλου - Ντούτσε και θα μας λέει "γιατί "παλικάρι"; Υποτιμάς τις γυναίκες;"

Άρες - μάρες κουκουνάρες Ζωή, το τερμάτισες. Και μαζί σου όσοι κάναν την τρίχα τριχιά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου