Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

Θεσσαλονίκη ΤΩΡΑ: Τι είδε ο αναγνώστης στην Πλ.Αριστοτέλους (φωτορεπορτάζ)

Ακουσα οτι εκαναν πορεια οι λαθρομεταναστες απο τα Διαβατα και πηγαίναν στην Αριστοτέλους, οτι θα κατασκηνωναν εκει περα και ...
πηγα να δω ποσοι ειναι και κατα ποσο ολο αυτο αληθευει. Λοιπον οπως μπορειτε να δειτε στις φωτογραφιες ειναι καμια 50ρια και απλα στεκοταν ορθοι και ειχαν 7-8 σκηνες απο διπλα στημενες.
Αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι μπροστα απο το αγαλμα Βενιζελου ηταν ενα τραπεζι με διαφορα φυλλάδια και εφημερίδα του τύποθ " εργατική αλληλεγγύη " κτλ και μια κοπέλλα με ένα μεγάφωνο να λέει τα δικά της. Μόλις με πλησίασε μια γυναίκα και με ρώτησε αν θέλω να αγοράσω την εφημερίδα της είπα όχι απλά θέλω να δώ τι γίνεται εδώ και ότι διαφωνώ με όλο αυτο ειδικά ανήμερα μια εθνικής γιορτής που έιναι αυριο και με κοιτάει με ένα τρόπο του τύπου " τι εθνική γιορτή εχουμε αυριο " και μόλις είπα οτι δικαίωμα σου να πιστευεις αυτό που πιστευεις αλλα διαφωνώ κτλ ερχόταν απο δεξια αριστερά δίαφοροι σαν και αυτήν δλδ. αναρχοάπλυτοι όλοι τους και να μου πετάν διάφορα για μνημόνια,τραπεζίτες κτλ , τους λέω ενας ενας και μη βαζετε λογια που δεν στο στόμα μου αλλα τελικά δεν βγάζεις ακρια. Με βάλαν ταμπέλα εθνικιστή και ρατσιστη γιατί είπα οτι οι Αφγγανοί και οι Πακιστανοί δεν έχουν πολιτισμό και η γυναίκα είναι σαν σκουπίδι και τον βιασμο τον εχουν για πλάκα και μου λεει ενας απο αυτους " αυτη την στιγμη βριζεις και προσβάλεις αυτους τους ανθρώπους χωρίς να τους ξέρεις κτλ" ναι του λέω αντίθετα με τους Σύριους που εχουν εναν πολιτισμό αυτά είναι ορκ, " ναι μου λεει ειναι γιατι τους πολεμά χρόνια η Αμερική αρα εμεις οι Δυτικοι φταιμε και εγώ είμαι αλληλέγγυος με την ανθρωποτητα " οκ εντάξει λέω , αστο τελειώνουμε εδώ γιατι ΔΕΝ εχει νόημα.
Αυτο που θέλω πω σαν μύνημα είναι οτι τους Αφγγανούς κτλ τους παρακεινούν κάτι τέτοια άπλυτα αναρχικά επαναστατικά της λούτσας και όσο δεν τα εξαφανίζουμε αυτα δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδεματα σε αυτη την χώρα.

Προσοχη ΔΕΝ είμαι ούτε φασίστας ούτε ρατσιστής, υπήρξα ο ίδιος μου 18 χρόνια μετανάστης, είμαι απλά Ελληνας οχι περισσότερο απο κανέναν σας απλά Έλληνας χωρίς καμία ταμπέλα.

ΥΓ. Συγχωρέστε με για την ορθογραφία και τους τόνους

Θ. Οικονόμου







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου