Η ΕΙΔΗΣΗ:
«Έξυπνες λύσεις» με τη βοήθεια της τεχνολογίας επιστρατεύονται άμεσα προκειμένου να αμβλυνθούν οι συνέπειες από το κυκλοφοριακό κομφούζιο στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, λόγω και της κατασκευής του Flyover. Η ενημέρωση για την κατάσταση στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο αλλά και για τις βέλτιστες διαδρομές για την αποφυγή του μποτιλιαρίσματος αναμένεται να τεθούν σύντομα σε εφαρμογή μέσω της συνεργασίας της Google με το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών και μια “αναβαθμισμένη” εκδοχή του Google Maps για τους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
Τα παραπάνω τέθηκαν επί τάπητος το μεσημέρι της Τετάρτης στο περιθώριο συνάντησης που είχαν στο κτήριο του Διοικητηρίου ο ο Υπουργός ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου και ο Υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, Κώστας Γκιουλέκας, με τη συμμετοχή εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορέων αλλά και της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής.
«Αναβαθμισμένη» λειτουργία του Google Maps – Ενημέρωση για την κατάσταση στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο, αισθητήρες για διπλοσταθμευμένα
Η τεχνολογία αλλά και τα δεδομένα που συλλέγονται τόσο μέσω αυτής καθώς και τα δεδομένα από φορείς θα χρησιμοποιηθούν προκειμένου κάτοικοι και επισκέπτες της Θεσσαλονίκης να γνωρίζουν τι συμβαίνει στους δρόμους της πόλης. Στόχος τα δεδομένα αυτά να είναι διαθέσιμα σε πραγματικό χρόνο είτε στα κινητά των πολιτών είτε μέσω φωτεινών οδοσημάνσεων, όπως αυτές που υπάρχουν τώρα σε κεντρικούς δρόμους της πόλης και να τους ενημερώνουν για τα «κόκκινα» σημεία όπου υπάρχει μποτιλιάρισμα αλλά και για τις διαδρομές που μπορούν να ακολουθήσουν ώστε να αποφύγουν την αυξημένη κίνηση και να φτάσουν πιο σύντομα στον προορισμό τους.
Στα παραπάνω αναμένεται να προστεθούν και αισθητήρες κυκλοφορίας σε κομβικά σημεία οι οποίοι κατά πληροφορίες θα εντοπίζουν τα διπλοσταθμεύμα οχήματα τα οποία παρακωλύουν την κυκλοφορία.
Η ακόλουθη ιστορία είναι αληθινή και συνέβη επί τουρκοκρατίας:
Όταν επαναστάτησε η Κρήτη ο πολυχρονεμένος Σουλτάνος έστειλε το ιππικό του για να καταστείλει (να πνίξει στο αίμα ουσιαστικά) την εξέγερση.
Τα άλογα μπήκαν στο αμπάρι και η τροφή τους, ο σανός στο κατάστρωμα. Όμως το πλοίο βρέθηκε σε μεγάλη θαλασσοταραχή, ο σανός βράχηκε και καταστράφηκε.
Μετά από μερικές ώρες τα νηστικά άλογα άρχισαν να χλιμιντρίζουν και να πηγαίνουν πέρα δώθε στο αμπάρι προκαλώντας επικίνδυνες ταλαντεύσεις στο καράβι.
Ο καπετάνιος στράφηκε προς το διοικητή της ίλης.
«Μπέη, κάνε κάτι γιατί θα βουλιάξουμε.»
Εκείνος το σκέφτηκε και φώναξε το σαλπιγκτή.
«Βάρα συσσίτιο», του είπε.
Ο σαλπιγκτής έκανε ότι του είπαν. Τα άλογα, που ζούσαν στο στρατόπεδο και έτρωγαν μαζί με τους στρατιώτες, σαν άκουσαν τη γνώριμη μουσική πιστέψανε ότι θα φάνε και ηρέμησαν.
Το καράβι προχώρησε για αρκετή ώρα μέχρι που τα άλογα άρχισαν πάλι να ανησυχούν και να χοροπηδάνε στο αμπάρι.
«Βάρα συσσίτιο», ξαναείπε ο διοικητής.
Για άλλη μια φορά τα άλογα πίστεψαν ότι θα φάνε και ηρέμησαν.
Αυτό συνέβαινε μέχρι που το πλοίο έφτασε στην Κρήτη με το πλήρωμα και τους στρατιώτες σώους -και τα άλογα ξεθεωμένα από την πείνα.
«Έξυπνες λύσεις» με τη βοήθεια της τεχνολογίας επιστρατεύονται άμεσα προκειμένου να αμβλυνθούν οι συνέπειες από το κυκλοφοριακό κομφούζιο στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, λόγω και της κατασκευής του Flyover. Η ενημέρωση για την κατάσταση στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο αλλά και για τις βέλτιστες διαδρομές για την αποφυγή του μποτιλιαρίσματος αναμένεται να τεθούν σύντομα σε εφαρμογή μέσω της συνεργασίας της Google με το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών και μια “αναβαθμισμένη” εκδοχή του Google Maps για τους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
Τα παραπάνω τέθηκαν επί τάπητος το μεσημέρι της Τετάρτης στο περιθώριο συνάντησης που είχαν στο κτήριο του Διοικητηρίου ο ο Υπουργός ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου και ο Υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, Κώστας Γκιουλέκας, με τη συμμετοχή εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορέων αλλά και της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής.
«Αναβαθμισμένη» λειτουργία του Google Maps – Ενημέρωση για την κατάσταση στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο, αισθητήρες για διπλοσταθμευμένα
Η τεχνολογία αλλά και τα δεδομένα που συλλέγονται τόσο μέσω αυτής καθώς και τα δεδομένα από φορείς θα χρησιμοποιηθούν προκειμένου κάτοικοι και επισκέπτες της Θεσσαλονίκης να γνωρίζουν τι συμβαίνει στους δρόμους της πόλης. Στόχος τα δεδομένα αυτά να είναι διαθέσιμα σε πραγματικό χρόνο είτε στα κινητά των πολιτών είτε μέσω φωτεινών οδοσημάνσεων, όπως αυτές που υπάρχουν τώρα σε κεντρικούς δρόμους της πόλης και να τους ενημερώνουν για τα «κόκκινα» σημεία όπου υπάρχει μποτιλιάρισμα αλλά και για τις διαδρομές που μπορούν να ακολουθήσουν ώστε να αποφύγουν την αυξημένη κίνηση και να φτάσουν πιο σύντομα στον προορισμό τους.
Στα παραπάνω αναμένεται να προστεθούν και αισθητήρες κυκλοφορίας σε κομβικά σημεία οι οποίοι κατά πληροφορίες θα εντοπίζουν τα διπλοσταθμεύμα οχήματα τα οποία παρακωλύουν την κυκλοφορία.
* Βάρα συσσίτιο !
Η ακόλουθη ιστορία είναι αληθινή και συνέβη επί τουρκοκρατίας:
Όταν επαναστάτησε η Κρήτη ο πολυχρονεμένος Σουλτάνος έστειλε το ιππικό του για να καταστείλει (να πνίξει στο αίμα ουσιαστικά) την εξέγερση.
Τα άλογα μπήκαν στο αμπάρι και η τροφή τους, ο σανός στο κατάστρωμα. Όμως το πλοίο βρέθηκε σε μεγάλη θαλασσοταραχή, ο σανός βράχηκε και καταστράφηκε.
Μετά από μερικές ώρες τα νηστικά άλογα άρχισαν να χλιμιντρίζουν και να πηγαίνουν πέρα δώθε στο αμπάρι προκαλώντας επικίνδυνες ταλαντεύσεις στο καράβι.
Ο καπετάνιος στράφηκε προς το διοικητή της ίλης.
«Μπέη, κάνε κάτι γιατί θα βουλιάξουμε.»
Εκείνος το σκέφτηκε και φώναξε το σαλπιγκτή.
«Βάρα συσσίτιο», του είπε.
Ο σαλπιγκτής έκανε ότι του είπαν. Τα άλογα, που ζούσαν στο στρατόπεδο και έτρωγαν μαζί με τους στρατιώτες, σαν άκουσαν τη γνώριμη μουσική πιστέψανε ότι θα φάνε και ηρέμησαν.
Το καράβι προχώρησε για αρκετή ώρα μέχρι που τα άλογα άρχισαν πάλι να ανησυχούν και να χοροπηδάνε στο αμπάρι.
«Βάρα συσσίτιο», ξαναείπε ο διοικητής.
Για άλλη μια φορά τα άλογα πίστεψαν ότι θα φάνε και ηρέμησαν.
Αυτό συνέβαινε μέχρι που το πλοίο έφτασε στην Κρήτη με το πλήρωμα και τους στρατιώτες σώους -και τα άλογα ξεθεωμένα από την πείνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου