Πέμπτη 26 Αυγούστου 2021

Τζήμερος & Κρανιδιώτης εξηγούν: «γιατί θα πάμε στο Βίτσι»

Οι πρόεδροι της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΞΑΝΑ και της ΝΕΑΣ ΔΕΞΙΑΣ, που θα κατέβουν μαζί στις επόμενες εκλογές με τον συνασπισμό ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, εξηγούν τους λόγους, για τους οποίους θα έπρεπε όλη η δημοκρατική Ελλάδα, στις 29 Αυγούστου, να καταθέτει στεφάνι στη μνήμη όσων έδωσαν τη ζωή τους, για να ζούμε σήμερα ελεύθεροι.

«Γιατί θα πάμε στο Βίτσι»

Στον Γράμμο και στο Βίτσι, κάθε 29 Αυγούστου, θα έπρεπε να βρίσκεται όλη η Ελλάδα, τιμώντας τη μνήμη εκείνων, που έδωσαν τη ζωή τους, για να μην γίνουμε σοβιετικό προτεκτοράτο. Θα έπρεπε να βρίσκονται όλα τα κόμματα της Βουλής, αναγνωρίζοντας ότι η λειτουργία του Κοινοβουλευτισμού οφείλεται στους νέους Έλληνες, που, αφού νίκησαν τις χιτλερικές ορδές, αντί να χαρούν την απελευθέρωση και να αρχίσουν να χτίζουν τη χώρα και τις ζωές τους, όπως όλος ο υπόλοιπος κόσμος, σύρθηκαν σε ακόμα μία αιματοχυσία από τις εγχώριες σταλινικές ορδές, που δεν ήξεραν ότι ο Στάλιν τούς είχε “πουλήσει”, με το γνωστό μπακαλόχαρτο κατανομής των σφαιρών επιρροής. Θα έπρεπε να βρίσκεται όλη η διανόηση και οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης, επισημαίνοντας το πόσο εύκολο είναι ο αδελφός της διπλανής πόρτας να γίνει δολοφόνος, αν πεισθεί ότι ο Ολοκληρωτισμός, οποιασδήποτε απόχρωσης, είναι η λύση για τα προβλήματα της Δημοκρατίας.

Όμως, απουσιάζουν όλοι. Όχι μόνον από τον Γράμμο και το Βίτσι, αλλά και από τον δημόσιο διάλογο. Και αφήνουν την αριστερή προπαγάνδα να οργιάζει, επιβάλλοντας την ατζέντα των ηττημένων, επικυρωμένη μάλιστα με τον Νόμο 1863/1989 της Κυβέρνησης Τζανετάκη. Βάσει αυτού του κατάπτυστου νόμου, που κανείς έκτοτε δεν τόλμησε να καταργήσει, όσοι έστρεψαν τα όπλα εναντίον Ελλήνων, για να καταλύσουν τη Δημοκρατία, ονομάζονται “Δημοκρατικός Στρατός”. Όσοι πετούσαν σε πηγάδες σφαγμένα νήπια, ήταν “οραματιστές ενός ανώτερου κόσμου”. Όσοι εκτελούσαν μανάδες, που προσπάθησαν να προστατεύσουν τα παιδιά τους από το σταλινικό παιδομάζωμα, ήταν “ήρωες της ελευθερίας”. Τότε γιατί τους πολεμήσαμε; Για να πάμε κόντρα στη δημοκρατία και στην ελευθερία; Κι αν αυτοί ήταν οι “Δημοκρατικοί”, οι άλλοι τι ήταν; “Μοναρχοφασίστες”, “αγριάνθρωποι”, “αγγλόδουλοι”, “αμερικανόδουλοι”, “πράκτορες του διεθνούς ιμπεριαλισμού”, “στρατός της πλουτοκρατίας”, “συνεργάτες των Γερμανών”. Αυτοί είναι οι όροι που χρησιμοποιεί παγίως στα κείμενά του το ΚΚΕ, όταν αναφέρεται στον Ελληνικό Στρατό. Ωστόσο, κανένας δημοσιογράφος, πολιτικός, ακαδημαϊκός, δεν τους χαρακτηρίζει εμφυλιοπολεμικούς! Όμως, αν αποκαλέσεις τον Εμφύλιο, “ανταρτοπόλεμο” ή “συμμοριτοπόλεμο”, μαύρο φίδι που σε έφαγε! “Ακροδεξιός”! “Εθνικιστής”!

Ακόμα κι ο όρος “Εμφύλιος”, που επιβλήθηκε με τον ίδιο νόμο, αντικαθιστώντας τους όρους “ανταρτοπόλεμος” και “συμμοριτοπόλεμος”, είναι εσφαλμένος. Για να χαρακτηριστεί ένας πόλεμος “εμφύλιος”, δεν αρκεί οι εμπόλεμοι να ανήκουν στην ίδια φυλή. Πρέπει να έχουν εγκαθιδρύσει την εξουσία τους σε μεγάλες περιοχές της χώρας και να υποστηρίζονται από αντίστοιχες ομάδες πληθυσμού. Αυτό ουδέποτε συνέβη στην Ελλάδα. Υπήρξε ένοπλη εξέγερση συγκεκριμένου κόμματος, του ΚΚΕ, με περιορισμένη χρονικά και τοπικά κυριαρχία, εναντίον της νόμιμης κυβέρνησης της χώρας, την οποία συνέθεταν όλοι οι άλλοι (δεξιοί, φιλελεύθεροι, κεντρώοι, μετριοπαθείς αριστεροί). Αυτού του είδους η ένοπλη σύγκρουση αποκαλείται διεθνώς “guerrilla warfare”. Το ίδιο το ΚΚΕ χαρακτηρίζει την αιματοχυσία που προκάλεσε ως “δεύτερο αντάρτικο”, άρα ο όρος “ανταρτοπόλεμος” θα μπορούσε να ικανοποιεί και τις δύο πλευρές. Όμως, επελέγη το “εμφύλιος”. Γιατί; Διότι εμπλέκει το σύνολο του Έθνους, με ισοβαρή συμμετοχή και, φυσικά, ισοβαρή ευθύνη. “Σφαχτήκαμε μεταξύ μας”, άρα όλοι φταίμε εξίσου.

Γιατί ο νόμος 1863/1989 δεν είπε στο ΚΚΕ: «θα σταματήσουμε να σας ονομάζουμε “συμμορίτες”, αλλά θα σταματήσετε κι εσείς να αποκαλείτε τον νόμιμο στρατό της χώρας, “μοναρχοφασιστικό”, και θα σταματήσετε να διοργανώνετε γιορτές μίσους και να σπέρνετε μνημεία μίσους σε όλη τη χώρα; Ας μας απαντήσουν όσοι τον ψήφισαν κι όσοι τον διατηρούν. Πάντως, το ΚΚΕ, έχοντας φιμώσει τη μία πλευρά, αλωνίζει έκτοτε ανενόχλητο, αντιστρέφοντας απόλυτα την πραγματικότητα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου