Παρασκευή 23 Απριλίου 2021

Πώς θα πάω στην κηδεία της μάνας μου; Τι λέει ο νόμος της κυβέρνησης Μητσοτάκη



Για μετάβαση σε κηδεία υπό τους όρους που προβλέπει ο νόμος. Ο μετακινούμενος κατ’ εφαρμογή της παρούσας υποχρεούται να φέρει και να επιδεικνύει στα όργανα ελέγχου, πέραν της βεβαίωσης κίνησης της παρ. 5 του άρθρου 3 της ανωτέρω κοινής υπουργικής απόφασης, δα) ληξιαρχική πράξη θανάτου και δβ) άδεια ταφής. Ο συνολικός χρόνος μετακίνησης κατ’ εφαρμογή της ...

παρούσας περίπτωσης δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τις 48 ώρες."

Αυτό λέει ο νόμος.

Ας πάμε στην πράξη:

η αδερφή μου που ζει στη Φλώρινα, μου τηλεφωνεί αύριο Σάββατο 24/4/2021, στις 5 τα ξημερώματα: "η μαμά "έφυγε" στον ύπνο της".

Στην πράξη ξανά, η αδερφή μου, θα κάνει συνεννόηση με την εκκλησία, το γραφείο τελετών και στις 5 το απόγευμα θα γίνει η κηδεία.

Εγώ, λοιπόν, πρωί πρωί πρέπει να ξεκινάω από τη Θεσσαλονίκη για να πάω στη Φλώρινα. Στα Μάλγαρα θα με σταματήσουν οι αστυνομικοί, θα τους πω "πάω στην κηδεία της μητέρας μου", οπότε θα μου πουν : "ληξιαρχική πράξη θανάτου και άδεια ταφής".

Πώς είναι δυνατόν να έχω ληξιαρχική πράξη θανάτου και άδεια ταφής, στη Θεσσαλονίκη την ίδια μέρα; Και άντε, την άδεια ταφής ίσως τρέξει η αδερφή μου (αφήνοντας τις δεκάδες δουλειές που πρέπει να κάνει για την κηδεία) και να μου τη στείλει με φωτογραφία στο κινητό. Ληξιαρχική πράξη θανάτου πώς είναι δυνατόν να έχω αυθημερόν;


Β.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου