"Καλύτερο λεωφορείο της χρονιάς 2020" ή "Coach of the year 2020", ψηφίστηκε από τους ειδικούς το MAN LION'S COACH, ένα πραγματικό στολίδι...
(https://www.busworldeurope.org/exhibition/awards/coach-of-the-year), με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, πέδησης, ψυχαγωγίας, άνεσης, που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στον κόσμο.
(https://www.busworldeurope.org/exhibition/awards/coach-of-the-year), με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, πέδησης, ψυχαγωγίας, άνεσης, που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στον κόσμο.
Δώδεκα τέτοια λοιπόν, διαβάζουμε ότι παρήγγειλε το ΚΤΕΛ με έδρα τη Θεσσαλονίκη (η ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε.), για να κάνουν συγκοινωνία στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Αθήνα, όπου υπάρχουν μόνο ιδιώτες: οι ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες, η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τα ιδιωτικά ΚΤΕΛ, τα ιδιωτικά ταξί, τα ιδιωτικά Ι.Χ., τα ιδιωτικά φορτηγά μεταφορών.
Οι ίδιοι ιδιώτες, πήραν με ανάθεση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, 6 γραμμές του ΟΑΣΘ και η εξυπηρέτηση του κόσμου βελτιώθηκε θεαματικά. Αστρονομικά θα λέγαμε! Εκτελείται πλέον το 100% των προγραμματισμένων δρομολογίων, με το ίδιο εισιτήριο, αλλά πολύ, πολύ, πολύ καλύτερα λεωφορεία. Κι όπως ειπώθηκε προχθές στην ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για τον ΟΑΣΘ, με το 1/3 του κόστους του κρατικού οργανισμού!
Οι ιδιώτες (4 ΚΤΕΛ, το Θεσ/νίκης, Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς) θα πάρουν για 3 χρόνια όλες τις περιαστικές γραμμές του ΟΑΣΘ και ...θα σωθούν όσοι τις χρησιμοποιούν. Θα δουν επιτέλους τακτικά δρομολόγια. Η χαρά όμως θα κρατήσει λίγο καθώς η ανάθεση είναι για 3 χρόνια και μετά θα επιστρέψουν στον κρατικό ΟΑΣΘ.
Οι "ιδιώτες" λοιπόν, στοιχίζουν τρεις φορές λιγότερο από το κράτος και προσφέρουν εκατό φορές καλύτερες υπηρεσίες. Παρ' όλα αυτά, συνεχίζουν κάποιοι να μιλούν για "δωρεάν δημόσια δημοτική κρατική συγκοινωνία". Φαντάζεστε να υπήρχε για Αθήνα, μια κρατική εταιρεία ΚΤΕΛ, μια κρατική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μια κρατική εμπορικών μεταφορών με φορτηγά και μια κρατική αεροπορική;
Θυμόμαστε όλοι τον κρατικό ΟΣΕ, τον κρατικό ΟΤΕ, την κρατική ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και τόσα και τόσα "κρατικά". Για έναν περίεργο λόγο, όλες αυτές οι κρατικές εταιρείες έβαζαν μέσα το κράτος ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ! Ο ΟΣΕ για παράδειγμα, δημιούργησε χρέη 10 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (ναι, δις!) ευρώ! Το 3% του εθνικού μας χρέους, το οποίο θα ξεπληρώνουμε αιώνες, το δημιούργησε ο κρατικός ΟΣΕ!
Από την άλλη, είναι η ποιότητα. Οι κακοί ιδιώτες, όχι φυσικά επειδή είναι καλύτεροι άνθρωποι, αλλά επειδή λειτουργεί ο ανταγωνισμός, προσφέρουν πολύ καλύτερες υπηρεσίες από το κράτος. Αν λοιπόν το κόστος για την κοινωνία είναι μικρότερο, γιατί τόσο μίσος για τους "ιδιώτες";
Ο ανταγωνισμός λοιπόν οδήγησε τον ΟΑΣΘ να μιλήσει προχθές 12/12/2019 για πρώτη φορά για ....Wi-fi μέσα στα καινούρια λεωφορεία του, που ΘΑ παραγγείλει (κάποτε.....) και σε στάσεις τους, επειδή το ανέφεραν πρώτοι οι κακοί ιδιώτες (https://www.makthes.gr/ktel-ta-nea-leoforeia-tha-echoyn-wifi-kai-tha-kanoyn-dromologia-toy-oasth-me-ta-misa-chrimata-fot-240306). Τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ έχουν δωρεάν Wi-fi από το 2014! Η κρατική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ξεκίνησε να το βάζει το 2018 και τώρα παλεύουν οι Ιταλοί να το κάνουν να δουλεύει !
Καλώς ή κακώς, αν δεν υπάρχει ανταγωνισμός, όλα σαπίζουν στην Ελλάδα.
Για να δούμε λοιπόν τι κάνει ο ανταγωνισμός:
(πηγή φωτογραφιών: https://www.facebook.com/ktelthes.gr/)