Συνεδρίασε σήμερα το νέο Δ.Σ. του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), που διορίστηκε στις 5/12/2019 (εδώ η είδηση), με θέμα την έγκριση της σύμβασης με την ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. για ...
παραχώρηση 25 περιαστικών γραμμών, που είχαν τα ΚΤΕΛ από το 1952 μέχρι το 2003, όταν επεκτάθηκε ο ΟΑΣΘ σε όλο το νομό και ...βούλιαξε.
ΝΑΙ του Δ.Σ. στην εισήγηση του Γιάννη Τόσκα
Το δ.σ. του ΟΣΕΘ ενέκρινε τη σύμβαση, η οποία θα υπογραφεί και από τον ΟΑΣΘ, τα 4 ΚΤΕΛ (Θεσσαλονίκης, Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς), για να αρχίσει επιτέλους να υλοποιείται -μετά την τυπική έγκρισή της από το Ελεγκτικό Συνέδριο- και να αρχίσουν να αποσύρονται τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ από μακρινές διαδρομές, για να ενταχθούν στο πολεοδομικό συγκρότημα.
Κέρδος για την πόλη τα 130 λεωφορεία που θα φέρουν στο νομό τα 4 ΚΤΕΛ
Τα τέσσερα ΚΤΕΛ, θα φέρουν στο νομό Θεσσαλονίκης 130 αστικά λεωφορεία, εντός των επομένων δύο μηνών, τα οποία θα δρομολογούνται σε προορισμούς από το ΙΚΕΑ προς ανατολικά και από το ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ προς Δυτικά, ώστε όσα οχήματα του ΟΑΣΘ, απασχολούνται σε αυτές τις γραμμές, να έρθουν πλέον στο κέντρο.
ΝΑΙ και από Τσερμενίδη;
Η διαδικασία θα τρέξει πλέον με γρήγορους ρυθμούς, αφού εξασφαλίστηκε και η σύμφωνη γνώμη των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, που , όπως άφησε να εννοηθεί σήμερα σε συνέντευξή του στο North FM , ο Πρόεδρος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σκόδρας, ("σε ό,τι αφορά τη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ, δεν πιστεύουμε ότι θα υπάρξει τέτοιο θέμα, εξάλλου η σύμβαση αυτή θα περάσει και από το Ελεγκτικό Συνέδριο") και πιθανώς δεν θα συνεχίσουν τις αντιδράσεις τους και τις προσφυγές σε Ευρωπαϊκά Δικαστήρια, με βάση τη γνωμοδότηση Κουκιάδη - Χρυσόγονου.
Διευκρινίσεις Τσερμενίδη : "δεν συμφωνούμε με την παραχώρηση στα ΚΤΕΛ"
Για παραποίηση των δηλώσεων του προέδρου του ΟΑΣΘ, μίλησε την επομένη, ο πρόεδρος του ΣΕΟΑΣΘ, αναφέροντας πως
"Οι εργαζόμενοι στην Αστική Συγκοινωνία Θεσσαλονίκης καθ' όλη τη διάρκεια της πολύχρονης ιστορίας τους αγωνίζονται και προσπαθούν για τη συνεχή βελτίωση και αναβάθμιση των μέσων μαζικής μεταφοράς με οποιαδήποτε μορφή και χαρακτήρα έχουν αυτά.
Αντιδράσαμε στην απόφαση της προηγούμενης κυβέρνησης για την ψήφιση του περίφημου νομοσχεδίου για την εκχώρηση "ξεπούλημα" της δημόσιας πλέον περιουσίας σε καλούς ιδώτες.
Καταγγείλαμε την προηγούμενη κυβέρνηση για τη διάλυση των συγκοινωνιών της πόλης και του νομού Θεσσαλονίκης.
Συνεχίζουμε να αντιστεκόμαστε και να αντιδρούμε κάνοντας χρήση κάθε νόμιμου μέσου που μας παρέχει το Σύνταγμα και οι νόμοι του Κράτους.
Η συγκοινωνία πρέπει να παραμείνει Δημόσιο Αγαθό στην υπηρεσία του πολίτη.
Οι κυβερνήσεις πρέπει επιτέλους να αντιληφθούν τις ευθύνες τους έναντι του κοινωνικού συνόλου αντιμετωπίζοντας με σύνεση και υπευθυνότητα τα προβλήματα της συγκοινωνίας και του μοναδικού -δυστυχώς για την πόλη μας- μέσου μαζικής μεταφοράς".
Φρόνιμη απόφαση
Φαίνεται πως -αν όχι όλοι, πολλοί- εργαζόμενοι, που δεν ήθελαν να δημιουργηθεί ένας συνδικαλιστικός πόλος 500 εργαζομένων στα ΚΤΕΛ, εκτός Σωματείου ΟΑΣΘ, κατάλαβαν πως θα έστρεφαν για μια ακόμη φορά την κοινωνία εναντίον τους, αν επέμεναν να εμποδίζουν την απελευθέρωση του ΟΑΣΘ, από άκρως ζημιογόνες για αυτόν γραμμές.
παραχώρηση 25 περιαστικών γραμμών, που είχαν τα ΚΤΕΛ από το 1952 μέχρι το 2003, όταν επεκτάθηκε ο ΟΑΣΘ σε όλο το νομό και ...βούλιαξε.
ΝΑΙ του Δ.Σ. στην εισήγηση του Γιάννη Τόσκα
Το δ.σ. του ΟΣΕΘ ενέκρινε τη σύμβαση, η οποία θα υπογραφεί και από τον ΟΑΣΘ, τα 4 ΚΤΕΛ (Θεσσαλονίκης, Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς), για να αρχίσει επιτέλους να υλοποιείται -μετά την τυπική έγκρισή της από το Ελεγκτικό Συνέδριο- και να αρχίσουν να αποσύρονται τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ από μακρινές διαδρομές, για να ενταχθούν στο πολεοδομικό συγκρότημα.
Κέρδος για την πόλη τα 130 λεωφορεία που θα φέρουν στο νομό τα 4 ΚΤΕΛ
Τα τέσσερα ΚΤΕΛ, θα φέρουν στο νομό Θεσσαλονίκης 130 αστικά λεωφορεία, εντός των επομένων δύο μηνών, τα οποία θα δρομολογούνται σε προορισμούς από το ΙΚΕΑ προς ανατολικά και από το ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ προς Δυτικά, ώστε όσα οχήματα του ΟΑΣΘ, απασχολούνται σε αυτές τις γραμμές, να έρθουν πλέον στο κέντρο.
ΝΑΙ και από Τσερμενίδη;
Η διαδικασία θα τρέξει πλέον με γρήγορους ρυθμούς, αφού εξασφαλίστηκε και η σύμφωνη γνώμη των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, που , όπως άφησε να εννοηθεί σήμερα σε συνέντευξή του στο North FM , ο Πρόεδρος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σκόδρας, ("σε ό,τι αφορά τη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ, δεν πιστεύουμε ότι θα υπάρξει τέτοιο θέμα, εξάλλου η σύμβαση αυτή θα περάσει και από το Ελεγκτικό Συνέδριο") και πιθανώς δεν θα συνεχίσουν τις αντιδράσεις τους και τις προσφυγές σε Ευρωπαϊκά Δικαστήρια, με βάση τη γνωμοδότηση Κουκιάδη - Χρυσόγονου.
Διευκρινίσεις Τσερμενίδη : "δεν συμφωνούμε με την παραχώρηση στα ΚΤΕΛ"
Για παραποίηση των δηλώσεων του προέδρου του ΟΑΣΘ, μίλησε την επομένη, ο πρόεδρος του ΣΕΟΑΣΘ, αναφέροντας πως
"Οι εργαζόμενοι στην Αστική Συγκοινωνία Θεσσαλονίκης καθ' όλη τη διάρκεια της πολύχρονης ιστορίας τους αγωνίζονται και προσπαθούν για τη συνεχή βελτίωση και αναβάθμιση των μέσων μαζικής μεταφοράς με οποιαδήποτε μορφή και χαρακτήρα έχουν αυτά.
Αντιδράσαμε στην απόφαση της προηγούμενης κυβέρνησης για την ψήφιση του περίφημου νομοσχεδίου για την εκχώρηση "ξεπούλημα" της δημόσιας πλέον περιουσίας σε καλούς ιδώτες.
Καταγγείλαμε την προηγούμενη κυβέρνηση για τη διάλυση των συγκοινωνιών της πόλης και του νομού Θεσσαλονίκης.
Συνεχίζουμε να αντιστεκόμαστε και να αντιδρούμε κάνοντας χρήση κάθε νόμιμου μέσου που μας παρέχει το Σύνταγμα και οι νόμοι του Κράτους.
Η συγκοινωνία πρέπει να παραμείνει Δημόσιο Αγαθό στην υπηρεσία του πολίτη.
Οι κυβερνήσεις πρέπει επιτέλους να αντιληφθούν τις ευθύνες τους έναντι του κοινωνικού συνόλου αντιμετωπίζοντας με σύνεση και υπευθυνότητα τα προβλήματα της συγκοινωνίας και του μοναδικού -δυστυχώς για την πόλη μας- μέσου μαζικής μεταφοράς".
Φρόνιμη απόφαση
Φαίνεται πως -αν όχι όλοι, πολλοί- εργαζόμενοι, που δεν ήθελαν να δημιουργηθεί ένας συνδικαλιστικός πόλος 500 εργαζομένων στα ΚΤΕΛ, εκτός Σωματείου ΟΑΣΘ, κατάλαβαν πως θα έστρεφαν για μια ακόμη φορά την κοινωνία εναντίον τους, αν επέμεναν να εμποδίζουν την απελευθέρωση του ΟΑΣΘ, από άκρως ζημιογόνες για αυτόν γραμμές.