Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

Ο Σταύρος Θεοδωράκης για τη σκανδαλώδη "τροπολογία Κουντουρά"

Ο πρόεδρος του ΠΟΤΑΜΙΟΥ Σταύρος Θεοδωράκης μιλώντας στο ΘΕΜΑ 104,6 και στους Μπάμπη Κούτρα και Νίκο Φελέκη αναφέρθηκε στην τροπολογία που.....
καταργεί το ασυμβίβαστο υποψήφιου ευρωβουλευτή με βουλευτή.

Όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Θεοδωράκης: «Τα κόμματα εξουσίας και τα συστήματα εξουσίας, προσπαθούν να βρουν τους τρόπους που οι άνθρωποί τους θα είναι σε όλες τις θέσεις. Δε νομίζω ότι υπήρχε λόγος για αυτή την αλλαγή, κάποιος που θέλει να πάει στην Ευρωβουλή παραιτείται από βουλευτής και δίνει υποψηφιότητα. Εδώ είναι ένα παιχνίδι ασφάλειας, σου λέει κατέβα στην Ευρωβουλή, αν δεν τα καταφέρεις θα ξαναγυρίσεις στη βουλή. Νομίζω ότι είναι φτηνά παιχνίδια της μικροπολιτικής και όχι της πολιτικής»

Παράλληλα ξεκαθάρισε ότι δεν θα ενταχθεί στους σχεδιασμούς ούτε του Τσίπρα ούτε του Μητσοτάκη και τόνισε πως: « δεν με ενδιαφέρει τι είναι χρήσιμο με την έννοια της κάλπης, με ενδιαφέρει να μην προδίδω αυτά που έχω πει στους ψηφοφόρους μου και με ενδιαφέρει και το καλό της πατρίδας, αυτοί είναι οι δύο γνώμονες που έχω. Άρα εγώ δεν θα ενταχθώ ούτε στους σχεδιασμούς του κ. Τσίπρα, αλλά δεν θα ενταχθώ ούτε στους πολιτικούς σχεδιασμούς του κ. Μητσοτάκη που νομίζει ότι όλοι μαζί από την ακροδεξιά που έχει στο κόμμα του μέχρι το κέντρο μπορούμε να ενταχθούμε σε ένα κόμμα, σε ένα μέτωπο, σε μία σημαία, σε έναν αρχηγό και να είναι καλά η χώρα. Δεν είμαι με τις γέφυρες εγώ, η ψήφος μας για τη Β. Μακεδονία δεν είναι συγχωροχάρτι για τα λάθη του ΣΥΡΙΖΑ, δηλαδή ότι σε αυτό το πράγμα πήγαμε μαζί δεν σημαίνει ότι θα πηγαίνουμε μαζί από δω και πέρα. Δεν είμαι λοιπόν με τις γέφυρες γιατί αποσιωπούν ένα πολύ μεγάλο μέρος της πραγματικής πολιτικής»

Ερωτηθείς για το χρόνο διεξαγωγής των εθνικών εκλογών ο κ Θεοδωράκης δήλωσε πως:« Νομίζω πως αν η απόφαση του κ. Τσίπρα είναι να μην κάνει το Μάιο εκλογές δεν σημαίνει ότι θα τις κάνει τον Ιούνιο. Θα προχωρήσει με την όποια ήττα και θα πάει σε εκλογές τον Σεπτέμβριο. Αν ήταν να το πιεί το πικρό ποτήρι θα το έπινε όλο μαζί»