Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

Ο Νίκος Ταχιάος για το γήπεδο του ΠΑΟΚ και την κάρτα κατοίκου στο Ε΄Δημ.Διαμέρισμα

Το γήπεδο του ΠΑΟΚ θα γίνει και με δικιά μου δημαρχία. Να μιλήσουμε για.....
την πόλη και όχι για τα «στοιχήματα».

Δεν υπάρχει περίπτωση κανένας δήμαρχος και κανένας Ταχιάος να σταματήσει το έργο της οικοδόμησης του γηπέδου του ΠΑΟΚ.

Εξήγησε ότι το συγκεκριμένο έργο, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του, δεν χρειάζεται κανένα δημόσιο φορέα προκειμένου να υλοποιηθεί. «Την προτελευταία εβδομάδα έφαγα πολύ μεγάλη σπέκουλα από κύκλους οπαδών του ΠΑΟΚ, ότι δεν επιθυμώ να γίνει το γήπεδο. Σας διαβεβαιώνω ότι δεν υπάρχει κανένας τρόπος ώστε να σταματήσει το έργο του γηπέδου του ΠΑΟΚ. Και θα έλεγα ότι δεν είναι ανάγκη να μεταφέρεται και στον κ. Σαββίδη η αντίθετη άποψη. Μηχανικός είμαι και γνωρίζω πάρα πολύ καλά τα πολεοδομικά θέματα. Το γήπεδο μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή, ακόμα και έτσι όπως είναι σήμερα οι ρυμοτομικές γραμμές στην Αλάνα της Τούμπας», τόνισε.

Ο επικεφαλής του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη- Υπεύθυνα» επεσήμανε ότι το γήπεδο πρέπει να γίνει στην Τούμπα και ότι είναι διατεθειμένος να διευκολύνει, όπου χρειάζεται, επί της διαδικασίας.

Χαρακτηριστικά είπε «Θα γίνει το γήπεδο και με δικιά μου δημαρχία. Δεν υπήρξε ποτέ διαφορετική πρόθεση από μέρους μου. Όποιος θέλει να ποδοσφαιροποιήσει την πολιτική μάχη και να λέει ότι ο Ταχιάος δεν γουστάρει το γήπεδο του ΠΑΟΚ και θα το σταματήσει επειδή είναι Αρειανός- που είμαι-, επειδή είμαι γαύρος- καμία σχέση-, επειδή είμαι φίλος του Μαρινάκη- δεν τον γνωρίζω- ή όποιος λέει να ποντάρουμε στο «στοίχημα» και όχι στα πραγματικά προβλήματα της πόλης, αυτός ο άνθρωπος δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Ας έρθει να μιλήσουμε για τα προβλήματα της Θεσσαλονίκης και ας αφήσουμε στην άκρη αυτές τις ιστορίες. Δεν είμαι διατεθειμένος να παίξω αυτό το παιχνίδι».

Σε ερώτηση για τον ανθυποψήφιό του Γιώργο Ορφανό, ο Νίκος Ταχιάος τόνισε πως «εάν η υπόθεση είναι Ταχιάος ή Ορφανός ας έρθει εδώ να συζητήσουμε για την πόλη και για ποιο λόγο είμαστε υποψήφιοι για τη δημαρχία της Θεσσαλονίκης. Να μιλήσουμε για τα προβλήματα και όχι για τα «στοιχήματα». Δεν είμαστε άλογα να τρέχουμε στον ιππόδρομο. Εδώ μιλάμε για πολιτική».

Αναφέρθηκε επίσης στο πρόβλημα που έχει προκύψει στο Ε Δημοτικό Διαμέρισμα όσον αφορά στην ελεγχόμενη στάθμευση. Χαρακτηριστικά είπε πως «η επέμβαση που έγινε δεν είναι απλά ακατανόητη, είναι μια κάκιστη επιλογή γιατί δεν έχει καμία πολεοδομική λογική» ενώ υπογράμμισε ότι ως δήμαρχος θα καταργήσει, στη συγκεκριμένη περιοχή, το μέτρο αυτό.