Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

Πατέρας έγινε ο Γιάννης Νασιούλας

Πατέρας έγινε ο Ιωάννης Νασιούλας, ανεξάρτητος υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης. Απέκτησε μια υγιέστατη κόρη από την σύζυγό του Βασιλική Τσιώνη-Νασιούλα σήμερα το πρωί στο....
Γενικό Νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» της Θεσσαλονίκης.
Για τον Γιάννη και την Βασιλική Νασιούλα, αυτό είναι το πρώτο τους παιδί και έρχεται σε μια στιγμή που και οι δυο τους βρίσκονται ψυχή τε και σώματι αφιερωμένοι στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές και το μεγάλο ζητούμενο μιας Νέας Αρχής για την Θεσσαλονίκη.
Σε δήλωσή του, ο Γιάννης Νασιούλας ανέφερε: «Απέκτησα σήμερα μια κόρη, που μου την χάρισε η αγαπημένη μου σύζυγος Βασιλική. Ολοκληρώνεται σήμερα ένας απαιτητικός κύκλος, που τον ζήσαμε μαζί, όπως τόσες και τόσοι νέοι, που θέλουν να κάνουν οικογένεια, θέλουν να κάνουν παιδιά και έχουν έγνοια να τα δουν να έρχονται στον κόσμο υγιή.
Εν μέσω της προσπάθειάς μου για την Θεσσαλονίκη, την Μακεδονία και την Ελλάδα, ευχαριστώ την Παναγιά που με αξίωσε να γίνω πατέρας και να έχω την δική μου οικογένεια. Ο ερχομός της κόρης μου στον κόσμο είναι για μένα και την σύζυγό μου ένα δώρο και μια πηγή μεγάλης ψυχικής ανάτασης, που μας οπλίζει με ταπεινότητα, ειρήνη, ανθρωπιά και γενναιότητα για όσα ακολουθήσουν.
Επιλέξαμε συνειδητά το Γενικό Νοσοκομείο Παπαγεωργίου: ένα νοσοκομείο-ναυαρχίδα της κοινωνικής οικονομίας στην χώρα μας. Δημιούργημα της ιδιωτικής φιλανθρωπίας και κόσμημα του Εθνικού Συστήματος Υγείας. Ευχαριστώ θερμά το προσωπικό και την διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Παπαγεωργίου. Δεν έκαναν για μένα, την σύζυγο και την κόρη μας τίποτα περισσότερο απ΄ όσα κάνουν για κάθε οικογένεια και κάθε άνθρωπο που προσφεύγει στην ευγενική και φιλόξενη αγκαλιά τους: αυτό είναι η πιο εύγλωττη περιγραφή του ειλικρινούς ανθρωπισμού, του εξαιρετικού επαγγελματισμού και της υψηλής ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρουν.
Σήμερα, η μέρα είναι μια μέρα χαράς για μένα και την οικογένειά μου. Θέλω να μοιραστώ μαζί με όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες της Θεσσαλονίκης το δικό μου μήνυμα: «Παιδίον εγεννήθη ημίν» – Δημιουργήστε οικογένειες, κάντε πολλά παιδιά και δείξτε τους πώς μπορούν να είναι καλά προς τους συνανθρώπους τους και χρήσιμα προς την πατρίδα».