Μαζεύονται που λέτε οι "επίσημοι" και σχεδιάζουν, σχεδιάζουν, σχεδιάζουν. "Τι" λέει ο ένας "γιατί να μην πάει το μετρό στη Νεάπολη;" - "Και γιατί να μην πάει στην Ευκαρπία;" - "Το Ωραιόκαστρο απέξω θα μείνει;" - "Μα είναι...
δυνατόν να μην πάει στο Παπαγεωργίου;" - Ε, να πάει, αλλά στη Σίνδο δεν θα πάει; - Ε, ας πάει κι εκεί.
Κι έτσι που λέτε, έχουμε φτιάξει μετρό εκατοντάδων χιλιομέτρων στα χαρτιά και τις ζωγραφίτσες, μένουν όλοι ικανοποιημένοι ότι "προώθησαν τα συμφέροντα του δήμου τους" και στην πράξη, φτάσαμε στον 13ο χρόνο από την 6η Απριλίου 2006, που υπογράφηκε η σύμβαση και μετρό βλέπουμε μόνο στα δελτία τύπου....
Με όλα αυτά, θέλουμε να καταχεριάσουμε τους Δημάρχους Δυτικών Συνοικιών, ως φίτσουλες μαυρογιαλούρους, που ικανοποιούνται με χάντρες για ιθαγενείς. Φοράνε τα κουστουμάκια τους, παίρνουν σοβαρό ύφος και τρέχουν σε "συσκέψεις" για να δείξουν στους ψηφοφόρους τους ότι "κάτι κάνουν", συζητούν δήθεν στα σοβαρά "οράματα" και σχέδια, που ξέρουν ότι είναι ...σανό ή πιο σωστά, είναι το σύστημα "Μυλόπουλε βάρα συσσίτιο" (Δήμαρχε διάβασε προσεκτικά εδώ).
makpress
Η ΕΙΔΗΣΗ
Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Αττικό Μετρό Α.Ε., καθηγητή Γιάννη Μυλόπουλο πραγματοποίησαν οι Δήμαρχοι Βόλβης Διαμαντής Λιάμας, Λαγκαδά Γιάννης Καραγιάννης, Παύλου Μελά Δημήτρης Δεμουρτζίδης και Ωραιοκάστρου Αστέριος Γαβότσης, ο οποίος εκπροσώπησε και τον Δήμαρχο Κιλκίς Δημήτρη Σισμανίδη.
Είχε προηγηθεί συνάντηση των Δημάρχων στο Δημαρχείο Ωραιοκάστρου, με πρωτοβουλία του κ. Γαβότση, όπου είχε συζητηθεί η επέκταση του Μετρό στα δυτικά του νομού Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο διαβούλευσης, που είναι ήδη σε εξέλιξη.
Οι Δήμαρχοι, αφού εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για το νέο σχεδιασμό της Αττικό Μετρό Α.Ε., ο οποίος προβλέπει κυκλική γραμμή για την επέκταση του μετρό προς δυτική Θεσσαλονίκη, παρουσίασαν την πρότασή τους να δημιουργηθεί σταθμός μετρό στην περιοχή που βρίσκεται ο τερματικός σταθμός του ΟΑΣΘ στην Σταυρούπολη (περιοχή Αμαξοστάσιο, στα όρια του Δήμου Ωραιοκάστρου). Μια πρόταση που αποτελεί το πρώτο βήμα μελλοντικής σύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη, τόσο του Δήμου Λαγκαδά, όσο και των Δήμων Βόλβης και Κιλκίς.
Ο Δήμαρχος Λαγκαδά Γιάννης Καραγιάννης πρότεινε αντίστοιχη λύση για σύνδεση με προαστιακό των Δήμων Δέλτα και Χαλκηδόνας.
Η πρόταση του Δημάρχου Λαγκαδά βρίσκει σύμφωνο και τον Δήμαρχο Ωραιοκάστρου, καθώς έτσι εξυπηρετείται και η πρώην δημοτική ενότητα Μυγδονίας του Δήμου Ωραιοκάστρου.
Στη συνέχεια, ο Δήμαρχος Παύλου Μελά κ. Δεμουρτζίδης παρουσίασε την πρότασή του και για την επέκταση του Μετρό προς Ευκαρπία και Νοσοκομεία Παπαγεωργίου και 424 ΓΣΝΕ.
Παράλληλα, οι Δήμαρχοι δήλωσαν την πρόθεσή τους να συναντηθούν με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη, παρουσία του Προέδρου της Αττικό Μετρό Α.Ε., για θέματα που αφορούν τον σχεδιασμό προαστικού σιδηροδρόμου στις περιοχές τους.
Ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., καθηγητής Γιάννης Μυλόπουλος, ευχαρίστησε τους Δημάρχους για την συμμετοχή τους στη δημόσια διαβούλευση σχετικά με τις επεκτάσεις του Μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη, καθώς και για τις δημιουργικές τους προτάσεις και εξέφρασε την ικανοποίηση της Αττικό Μετρό Α.Ε. για την μέχρι τώρα πορεία της διαβούλευσης.
Στη συνέχεια, ανακοίνωσε στους Δημάρχους την απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη να ανατεθεί άμεσα στην Αττικό Μετρό Α.Ε. και στον ΟΣΕΘ η εκπόνηση ολοκληρωμένης μελέτης ανάπτυξης του Μετρό Θεσσαλονίκης. Η μελέτη αυτή θα λάβει υπόψη της και όλες τις προτάσεις των Δημάρχων και των φορέων που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης, προκειμένου να εκτιμηθεί με οικονομοτεχνικά κριτήρια η βιωσιμότητα του σχεδιασμού.
Τέλος, ενημέρωσε τους Δημάρχους ότι κατά το 2ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 15 και 16 Μαΐου 2018, ο επικεφαλής της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, κ. Γεώργιος Μαρκοπουλιώτης, ανακοίνωσε την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για χρηματοδότηση των επεκτάσεων του Μετρό Θεσσαλονίκης κατά το χρονικό διάστημα 2017-2021.
δυνατόν να μην πάει στο Παπαγεωργίου;" - Ε, να πάει, αλλά στη Σίνδο δεν θα πάει; - Ε, ας πάει κι εκεί.
Κι έτσι που λέτε, έχουμε φτιάξει μετρό εκατοντάδων χιλιομέτρων στα χαρτιά και τις ζωγραφίτσες, μένουν όλοι ικανοποιημένοι ότι "προώθησαν τα συμφέροντα του δήμου τους" και στην πράξη, φτάσαμε στον 13ο χρόνο από την 6η Απριλίου 2006, που υπογράφηκε η σύμβαση και μετρό βλέπουμε μόνο στα δελτία τύπου....
Με όλα αυτά, θέλουμε να καταχεριάσουμε τους Δημάρχους Δυτικών Συνοικιών, ως φίτσουλες μαυρογιαλούρους, που ικανοποιούνται με χάντρες για ιθαγενείς. Φοράνε τα κουστουμάκια τους, παίρνουν σοβαρό ύφος και τρέχουν σε "συσκέψεις" για να δείξουν στους ψηφοφόρους τους ότι "κάτι κάνουν", συζητούν δήθεν στα σοβαρά "οράματα" και σχέδια, που ξέρουν ότι είναι ...σανό ή πιο σωστά, είναι το σύστημα "Μυλόπουλε βάρα συσσίτιο" (Δήμαρχε διάβασε προσεκτικά εδώ).
makpress
Γιάννη , βάρα συσσίτιο |
Η ΕΙΔΗΣΗ
Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Αττικό Μετρό Α.Ε., καθηγητή Γιάννη Μυλόπουλο πραγματοποίησαν οι Δήμαρχοι Βόλβης Διαμαντής Λιάμας, Λαγκαδά Γιάννης Καραγιάννης, Παύλου Μελά Δημήτρης Δεμουρτζίδης και Ωραιοκάστρου Αστέριος Γαβότσης, ο οποίος εκπροσώπησε και τον Δήμαρχο Κιλκίς Δημήτρη Σισμανίδη.
Είχε προηγηθεί συνάντηση των Δημάρχων στο Δημαρχείο Ωραιοκάστρου, με πρωτοβουλία του κ. Γαβότση, όπου είχε συζητηθεί η επέκταση του Μετρό στα δυτικά του νομού Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο διαβούλευσης, που είναι ήδη σε εξέλιξη.
Οι Δήμαρχοι, αφού εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για το νέο σχεδιασμό της Αττικό Μετρό Α.Ε., ο οποίος προβλέπει κυκλική γραμμή για την επέκταση του μετρό προς δυτική Θεσσαλονίκη, παρουσίασαν την πρότασή τους να δημιουργηθεί σταθμός μετρό στην περιοχή που βρίσκεται ο τερματικός σταθμός του ΟΑΣΘ στην Σταυρούπολη (περιοχή Αμαξοστάσιο, στα όρια του Δήμου Ωραιοκάστρου). Μια πρόταση που αποτελεί το πρώτο βήμα μελλοντικής σύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη, τόσο του Δήμου Λαγκαδά, όσο και των Δήμων Βόλβης και Κιλκίς.
Ο Δήμαρχος Λαγκαδά Γιάννης Καραγιάννης πρότεινε αντίστοιχη λύση για σύνδεση με προαστιακό των Δήμων Δέλτα και Χαλκηδόνας.
Η πρόταση του Δημάρχου Λαγκαδά βρίσκει σύμφωνο και τον Δήμαρχο Ωραιοκάστρου, καθώς έτσι εξυπηρετείται και η πρώην δημοτική ενότητα Μυγδονίας του Δήμου Ωραιοκάστρου.
Στη συνέχεια, ο Δήμαρχος Παύλου Μελά κ. Δεμουρτζίδης παρουσίασε την πρότασή του και για την επέκταση του Μετρό προς Ευκαρπία και Νοσοκομεία Παπαγεωργίου και 424 ΓΣΝΕ.
Παράλληλα, οι Δήμαρχοι δήλωσαν την πρόθεσή τους να συναντηθούν με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη, παρουσία του Προέδρου της Αττικό Μετρό Α.Ε., για θέματα που αφορούν τον σχεδιασμό προαστικού σιδηροδρόμου στις περιοχές τους.
Ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., καθηγητής Γιάννης Μυλόπουλος, ευχαρίστησε τους Δημάρχους για την συμμετοχή τους στη δημόσια διαβούλευση σχετικά με τις επεκτάσεις του Μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη, καθώς και για τις δημιουργικές τους προτάσεις και εξέφρασε την ικανοποίηση της Αττικό Μετρό Α.Ε. για την μέχρι τώρα πορεία της διαβούλευσης.
Στη συνέχεια, ανακοίνωσε στους Δημάρχους την απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη να ανατεθεί άμεσα στην Αττικό Μετρό Α.Ε. και στον ΟΣΕΘ η εκπόνηση ολοκληρωμένης μελέτης ανάπτυξης του Μετρό Θεσσαλονίκης. Η μελέτη αυτή θα λάβει υπόψη της και όλες τις προτάσεις των Δημάρχων και των φορέων που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης, προκειμένου να εκτιμηθεί με οικονομοτεχνικά κριτήρια η βιωσιμότητα του σχεδιασμού.
Τέλος, ενημέρωσε τους Δημάρχους ότι κατά το 2ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 15 και 16 Μαΐου 2018, ο επικεφαλής της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, κ. Γεώργιος Μαρκοπουλιώτης, ανακοίνωσε την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για χρηματοδότηση των επεκτάσεων του Μετρό Θεσσαλονίκης κατά το χρονικό διάστημα 2017-2021.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου