Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017

Εχω πιστωτική κάρτα και η τράπεζα μου χρεώνει επιτόκιο 18,85% - τι κάνω;

Άν γνωρίζει οποιοσδήποτε τι κινήσεις κάνουμε παράκληση άς μάς ενημερώσει
Πήρα τηλέφωνο σήμερα στο ....
182838
Ρώτησα γιατί ενώ το επιτόκιο των πιστωτικών είναι το ταβάνι όπως φαίνεται και στο σάιτ της Τράπεζας 15,95 εγώ έχω στην ίδια κάρτα 18.85
Μου απήντησαν γιατί έχετε βγάλει την κάρτα παλαιότερα
Μα τής απαντώ την κάρτα την έχω 10 χρόνια είμαι ενήμερος πληρώνω τις δόσεις μου γιατί άλλοι να πληρώνουν 15.95 και εγώ 18.85 άν της ρωρώ ήταν το επιτόκιο 22 θα παρέμενα στο 18.85:::
Μου απαντά η κοπέλα αυτό δεν ξέρω νά σάς το απαντήσω......................
Άν γνωρίζει οποιοσδήποτε τι ισχύει άς μάς ενημερώσει
Ευχαριστώ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΥΓ Η βασική απορία είναι ίδια κάρτα είναι δυνατόν ένας νά έχει 15.95 και ο άλλος 18.85::