Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Υποβιβάζεται ο Ηρακλής, στη Β' Εθνική

Κρίμα για τους ποδοσφαιριστές του, που έδωσαν τιτάνια μάχη μέσα στο γήπεδο και πέφτουν, από τους μπαταχτσήδες, που παριστάνουν τους παράγοντες.

Να επιβληθούν μείον τρεις βαθμοί στον Ηρακλή για την υπόθεση Πορτουλίδη αποφάσισε η Superleague.

Αυτό σημαίνει ότι ο Γηραιός υποβιβάζεται στην Footballeague.


Ο πρώην αρχηγός του Ηρακλή, Νίκος Πορτουλίδης έστειλε επιστολή τη Σούπερ Λιγκ σχετικά με το θέμα των οφειλών του τονίζοντας πως έχει εξοφληθεί.

Αναλυτικά η επιστολή του Πορτουλίδη ατη Σούπερ Λίγκα:

Π Ρ Ο Σ : Την Super League ΕΛΛΑΔΑ

Θ Ε Μ Α: Ενημέρωση

Κύριοι

Σας γνωρίζω ότι:

1.-Για τις αξιώσεις μου [κεφάλαιο, τόκοι, δικαστικές δαπάνες] κατά της Π.Α.Ε. ΗΡΑΚΛΗΣ εκ της υπ’ αριθμ. 350/2016 αποφάσεως της Α΄ ΕΕΟΔ – ΕΠΟ εξοφλήθηκα ολοσχερώς.

2.-Την 31.1.2017 χορήγησα στην Π.Α.Ε. απόδειξη ολοσχερούς εξόφλησης με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής μου σε Αστυνομικό Τμήμα.

3.-Η εξόφληση έγινε με μετρητά και αξιόγραφα.

4.-Οι νομικοί παραστάτες μου με βεβαίωσαν με τον πιο απόλυτο τρόπο ότι είναι σύννομος ο τρόπος εξόφλησής μου.

5.-Με την παραλαβή των μετρητών και των αξιογράφων, που δέχθηκα χωρίς καμία επιφύλαξη, συμφωνήθηκε μεταξύ εμού και της Π.Α.Ε. οριστική απόσβεση κάθε ενοχής, εκ της υπ’ αριθμ. 350/2016

αποφάσεως της Α΄ Ε.Ε.Ο.Δ. – Ε.Π.Ο. αφού αυτή ήταν και είναι η μόνη και αληθής βούληση, η δική μου και της Π.Α.Ε. κατά την έννοια των διατάξεων του άρθρου 419ΑΚ σε συνδυασμό με το άρθρο 416ΑΚ.

Τα οποία άρθρα, όπως με βεβαιώνουν οι νομικοί παραστάτες μου εξακολουθούν να ισχύουν.