Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

Φαήλος Κρανιδιώτης: "Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν είναι δεξιός, ανήκει στο Ποτάμι"

«Τίτλος τιμής να σε βρίζουν οι συνομιλητές των τρομοκρατών», απάντησε, μέσω του σταθμού μας, ο Φαήλος Κρανιδιώτης στην δήλωση -νωρίτερα στον...
Alpha 989- του Πάνου Λάμπρου, μέλους της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ και υπευθύνου για τα δικαιώματα, ότι ο Φ. Κρανιδιώτης είναι γνωστός για τις ακροδεξιές και φασίζουσες απόψεις του. «Ο κ. Λάμπρου είναι αυτός που μιλούσε ως κολλητάρια με τρομοκράτες που του τραβούσαν το αυτί επειδή δεν εκτέλεσε τις παραγγελιές. Οι συνομιλητές των τρομοκρατών να σε βρίζουν είναι τιμητικό. Θα ανησυχούσα αν ο κ. Λάμπρου --που από τα Εξάρχεια κυβερνά την χώρα- μου απένειμε έπαινο», είπε χαρακτηριστικά

«Η μόδα τα τελευταία χρόνια είναι ότι ο κάθε αλητάκος και ο κάθε κακοήθης και ο κάθε εθνοαποδομητής της Αριστεράς ή χαζοχαρούμενος Δεξιός, σε όποιον αποτυπώνει τα αυτονόητα για την πατρίδα, την Ελλάδα, την Ορθοδοξία του κολλούν την ρετσινιά του φασίστα, του ακροδεξιού. Και κάποιοι δικοί μας νομίζουν ότι έτσι είναι πιο μοντέρνοι», πρόσθεσε.

«Εγώ γράφω στα παλιά μου τα παπούτσια τη Ν.Δ. και τα άλλα κόμματα. Η πατρίδα είναι πάνω από τα κόμματα. Εάν αποφασίσω να κάνω κάτι, δεν θα το μάθουν από διαρροές αλλά από εμένα τον ίδιο», τόνισε ο κος Κρανιδιώτης.

«Έχω πολλούς φίλους που συνομιλώ πολιτικά. Έχω μιλήσει με πάρα πολλούς ανθρώπους. Με τον κ. Καρατζαφέρη έχω μιλήσει πολλές φορές, όχι μόνο τώρα. Ο Τάκης Μπαλτάκος, επίσης, είναι φίλος μου, συνάδελφος, πατριώτης και τον αγαπώ πάρα πολύ», πρόσθεσε.

Επιτέθηκε με σφοδρότητα στον Κυριάκο Μητσοτάκη λέγοντας χαρακτηριστικά:

«Μου την είχε φυλαγμένη…Δεν υπάρχει περίπτωση εγώ να κάνω καμία έκπτωση. Για τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη πχ δεν έχω να απολογούμαι για αβγόκοπτες και τηλεφωνικά κέντρα. Ο άνθρωπος δεν ήταν αυτό το πράγμα που εκφράζει ο Κυρ. Μητσοτάκης: τη χαζοχαρούμενη Δεξιά του Κολωνακίου.. Ο κ. Μητσοτάκης δεν είναι λαϊκή Δεξιά, όπως δεν είναι ξανθός και γαλανομάτης. Είναι ψυχολογικά και ιδεολογικά «Ποτάμι». Είναι όμορος της Αριστεράς. Ο κ. Μητσοτάκης νομίζει ότι η χώρα είναι εταιρεία. Δεν είναι εταιρεία, είναι χώρα, πατρίδα, έχει λαό με ταυτότητα. Υπάρχουν πράγματα που δεν χωράνε στην Ελλάδα. Πού και πού ψιθυρίζει ο κ. Μητσοτάκης. Φωνάζει δυνατά για να λέει ότι κάνει αντιπολίτευση και τόσο ψιθυριστά για να μην ενοχλεί κανέναν. Έχουμε ακόμα υπουργό Παιδείας τον κ. Φίλη, αρνητή του ολοκαυτώματος και έχεις στην επιτροπή για την Παιδεία τον κ. Λιάκο. Μεταφέρθηκαν τα σύνορα της Ευρώπης στα Σκόπια. Είμαστε απόβλητοι της Ευρώπης.

Ο Κυρ. Μητσοτάκης, εκτός από golden boy είναι και golden retriever, του πέταξε η κα Γεροβασίλη το ξυλάκι και το γύρισε πίσω. Η Γεροβασίλη και ο Κυριάκος νόμιζαν ότι άκουσαν το άλογο του Πλαστήρα (από τις δηλώσεις του για εκτελέσεις στο Γουδή). Ξέρω πολύ καλά, δικηγόρος είμαι, ότι σήμερα δεν έχει Γουδή, έχει όμως εξεταστική, Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο και φυλακή. Είχαν άμεσο δόλο να μας τιγκάρουν στους πρόσφυγες και μετανάστες. Μου την είχε στημένη».

Τόνισε, τέλος, ότι «εμείς, της λαϊκής πατριωτικής Δεξιάς, έχουμε μία κακή συνήθεια. Δουλεύουμε. Οι αστοί στην Ελλάδα δεν γεμίζουν ούτε 100 λεωφορεία και άλλα 100 με αυτούς που νομίζουν. Μόνο λαϊκό μπορεί να είναι ένα κόμμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου