Τη μήνυση υπέβαλλε ο Χρήστος Σταμόπουλος, δικηγόρος, μέλος του "Μετώπου Λαού" (δεν ξέρουμε τι είναι, αλλά θυμίζει ΚΚΕ), κατά του λεωφορείου χωρίς οδηγό στα Τρίκαλα.
Τι απαντά η e-trikala , που δρομολογεί τα λεωφορεία:
«Πρόκειται για ένα πείραμα και τα πειράματα δεν γίνονται μέσα σε κατοικημένες περιοχές», αναφέρει στον Alpha 96.5 ο Χρήστος Σταμόπουλος, δικηγόρος, μέλος Μετώπου Λαού το οποίο κατέθεσε σήμερα μηνυτήρια αναφορά κατά των λεωφορείων χωρίς οδηγό στα Τρίκαλα.
«Καμία ανάγκη δεν καλύπτει, απλώς για λόγους προβολής τους η δημοτική αρχή επιχείρησαν το πρόγραμμα. Εκτελείται πιο τακτικά τώρα επειδή γίνεται ο Μύλος των ξωτικών. Αποφεύγουν να ανεβαίνουν οι Τρικαλινοί, ανεβαίνουν οι τουρίστες και έχει σημασία αυτό», εκτιμάει ο κ. Σταμόπουλος.
«Οι ενστάσεις μας είναι επειδή δημιουργεί προβλήματα στην κυκλοφορία της πόλης και κινδύνους ασφάλειας των πολιτών γιατί έγινε το πρώτο ατύχημα. Θα μπορούσαν να υπάρξουν και θύματα γιατί το λεωφορείο βγήκε έξω απ’ τη γραμμή του, μπήκε σε λεωφορειολωρίδα κανονικών οχημάτων, εξετράπη απ’ την άλλη πλευρά καβάλησε το πεζοδρόμιο και προσέκρουσε στο παρακείμενο περίπτερο με τον περιπτερά να πετάγεται έξω έντρομος. Φανταστείτε αν δεξιά και αριστερά που έκανε αυτές τις παρεκτροπές, υπήρχαν άνθρωποι.», προσθέτει ο κ. Σταμόπουλος σημειώνοντας πως η παρουσία του ανθρώπου ασφαλείας δεν απέτρεψε το ατύχημα.
«Αφού δοκιμή γίνεται δεν ξέρουμε ποια άλλα ελαττώματα θα βγάλει, γι’ αυτό λέμε υπάρχει κίνδυνος να γίνει και δεύτερο και τρίτο», επισημαίνει ο δημότης Τρικάλων, ξεκαθαρίζοντας πως αν τα λεωφορεία λειτουργούσαν εκτός πόλης δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα οι προσφεύγοντες στη δικαιοσύνη.
Τι απαντά ο Οδυσσέας Ράπτης, διευθύνων σύμβουλος δημοτικής εταιρείας e-trikala
«Είναι εννέα άτομα τα οποία διαμαρτύρονται, τα οποία επί σειρά ετών δεν ήρθε κανένας να ρωτήσει να δει πώς λειτουργεί», απαντά στον Alpha 96.5 ο Οδυσσέας Ράπτης, διευθύνων σύμβουλος δημοτικής εταιρείας e-trikala, με αφορμή τη μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσαν σήμερα κάτοικοι των Τρικάλων κατά της λειτουργίας των λεωφορείων χωρίς οδηγό.
«Υπάρχουν χιλιάδες μαθητές κι επισκέπτες που το επισκέπτονται και στο control room τους εξηγούμε πώς γίνεται απλώς ο κ. Σταμόπουλος δεν είχε την ευαισθησία να ‘ρθει να μας ρωτήσει», αναφέρει ο κ. Ράπτης και προσθέτει πως «τα Τρίκαλα πρωτοτύπησαν παγκόσμια και βγάλανε τη νομοθεσία με την οποία επιτρέπεται να κυκλοφορεί σε αστικό περιβάλλον με πινακίδες.»
Την ίδια ώρα τα λεωφορεία χωρίς οδηγό ελέγχονται από το κέντρο, ωστόσο πάνω σε αυτά υπάρχει άνθρωπος «σε περίπτωση που κάτι γίνει. Σε ένα συμβάν που είχαμε προ δύο εβδομάδων, μόνο του σταμάτησε το αυτοκίνητο παρεκκλίνοντας 1,2 μέτρα από το κέντρο του δρόμου. Ήτοι 30 εκατοστά απ’ το τέλος του δρόμου. Αν ήταν οδηγός οποιοσδήποτε θα είχε παρεκκλίνει πολύ περισσότερο. Αυτή την τεχνολογία τεστάρουμε σήμερα. Τα παιδιά τα δικά μου πηγαίνουν στο φροντιστήριο των αγγλικών με το λεωφορειάκι.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου