Αν μείνει ο ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση, αυτό είναι ένα από τα ελάχιστα που θα γίνουν σίγουρα. Αφού δεν μπορεί να δείξει "αριστερό" πρόσωπο στην οικονομία (γιατί οι τραπεζίτες και...
οι ολιγάρχες "δέρνουν", δεν αστειεύονται), θα το δείξει σε άλλα θέματα, όπου ο πολίτης (ο μέσος άνθρωπος) είναι μαλθακός. Ο μεν μη ψηφοφόρος θα οργιστεί, θα βρίσει, αλλά δεν μπορεί να κάτι τίποτε στην πράξη. Ο δε ψηφοφόρος, επίσης θα βρίσει (από μέσα του), αλλά αυτά (τα εθνικά θρησκευτικά και λοιπά θέματα) αποτελούν το 0,1% των ενδιαφερόντων του. Το 99,9% του ενδιαφέροντός του καταλαμβάνει οτιδήποτε έχει σχέση με "διορισμό στο δημόσιο". Εκεί ξεκινά και τελειώνει η ύπαρξή του: στο πώς θα διοριστεί στο δημόσιο ή αν είναι ήδη, στο πώς θα διατηρήσει τα κεκτημένα. Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες.Σχολικά βιβλία Ιστορίας χωρίς τη χρήση «εθνόμετρου» θέλει η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας Σία Αναγνωστοπούλου.
Σε συνέντευξή της στην Καθημερινή η κ. Αναγνωστοπούλου ανέφερε ότι «πρέπει να πάψει να μπαίνει σε καλούπια εθνόμετρου η έρευνα και η άποψη των επιστημόνων για την Ιστορία και όπως αυτή διδάσκεται στο σχολείο».
«Στην Ελλάδα», πρόσθεσε, «εθνική ιστορία θεωρείται ό,τι κάποιοι έχουν επιβάλει. Δηλαδή αυτό που οι ίδιοι θεωρούν πως αποτελεί την εθνική ιστορία των Ελλήνων».
Για παράδειγμα αναφέρθηκε στη Μικρασιατική καταστροφή, την οποία χαρακτήρισε μεγάλο ιστορικό γεγονός, το οποίο όμως –όπως είπε- «δεν συνέβη επειδή οι Έλληνες είναι Έλληνες με μια συγκεκριμένη μοίρα, αλλά είναι ένα μεγάλο εθνικό γεγονός, επειδή το προσφυγικό είναι μεγάλο ζήτημα στην ανθρώπινη ιστορία».
Η κ. Αναγνωστοπούλου, παρουσιάζοντας τη διαφορά ιστορικής και εθνικής ταυτότητας, σημείωσε ότι ο εθνικιστής έχει «τη μανία ότι τα κατορθώματα του έθνους του, αποτελούν εθνική ιδιομορφία».
Ακόμη εξέφρασε την άποψη ότι «ο εθνικιστής θεωρεί ότι ο Κολοκοτρώνης υπήρξε επειδή ήταν Έλληνας και επειδή ο ηρωισμός είναι ίδιον της φυλής, ενώ ο ιστορικός τον κατατάσσει ως ηρωική μορφή μιας ευρωπαϊκής περιόδου επαναστάσεων».
Ερωτηθείσα για το κρυφό σχολείο η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας είπε ότι «εάν υπήρχε ή όχι αφορά την ιστορική έρευνα» και ότι η Ορθόδοξη εκκλησία είχε θρησκευτικά σχολεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου