Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Τα μπέρδεψαν οι συνδικαλιστές αστυνομικοί

ΓΡΑΦΕΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: Με αφορμή τις εκλογες των αστυνομικών Θεσσαλονικης ξεκίνησα να ρωτησω κανα δυο φίλους αστυνομικους για το τι συμβαίνει στα συνδικαλιστικά της Αστυνομίας

Μου είπαν οτι οι εκλογες κίνησαν ομαλά οτι εγινε το απίστευτο οταν στις προηγούμενες ψήφισαν 2200 φέτος ψήφισαν 3000 και οτι για πρωτη φορα ενώ μεχρι σημερα ψήφιζαν δυτικά στο Μέγαρο της Αστυνομιας φέτος ψήφισαν δυο ημέρες δυτικά και την τριτη μερα στο κτίριο που στεγάζονται τα ματ στην κατσιμιδη με αποτέλεσμα πολλοί αστυνομικοι που δεν πήγαιναν παλιά λόγω απόστασης απο ανατολικά τμήματα προσήλθαν και ετσι δικαιώθηκε η ιδέα να γινει ετσι η εκλογική διαδικασία με ρεκόρ ψήφων
Το άλλο που μου έκανε εντύπωση και που μου φάνηκε περίεργο ηταν οτι σε μια απο τις τρεις παρατάξεις που ηταν στις εκλογες την ΣΚΑΥ απο τους 5 που εκλεγήκαμε στο συμβούλιο τους οι 4 ειναι αξιωματικοί
Γιατι μου εκανε εντύπωση????
Φανταστείτε στο διοικητικό συμβούλιο της ΓΣΣΕ επιχειρηματιες στους εμποροϋπαλλήλους εμπόρους στους ξενοδοχοϋπαλλήλους ξενοδόχους στους Δεητζηδες διευθυντές και γενικά σε διοικητικά συμβούλια εργαζομένων προιςταμενους και αφεντικά
Μου ειπε ετσι ειναι μεχρι σημερα και οτι πρωτη φορα ομως ειχε τόσους αξιωματικούς υποψήφιους
Μου ειπε επίσης οτι εκλέχθηκαν οι συγκεκριμένοι με ψήφο άρα καποιοι αστυνομικοι κατώτεροι θεώρησαν οτι θα τους εκπροσωπήσουν προφανώς καλύτερα και θα διεκδικήσουν ως συνδικαλιστές όσα μεχρι σημερα οι Κυβερνησεις έταξαν αλλα δεν έπραξαν
Πάλι μου έκανε εντύπωση η απαντηση αλλα την δέχθηκα χωρίς να συμφωνώ αφου τους εξέλεξαν οι αστυνομικοι θα ξέρουν καλύτερα
Τελος τον ρώτησα υπάρχει ένωση αξιωματικών ??.Μου απάντησε υπάρχει η
ΠΟΑΞΙΑ
Μπορούν οι κατώτεροι αστυνομικοι να ειναι υποψήφιοι οπως οι αξιωματικοί στην ΠΟΑΣΥ????
Οχι μου απάντησε και κει κάπου επειδη δεν έβγαζα άκρη συμπέρανα το εξής μαλλον τα μπέρδεψαν λιγο οι αστυνομικοι υπαλληλοι και οι συνδικαλιστές τους!!!!!



Υ.Γ Εχω διαβάσει ανακοινώσεις των συνδικαλιστών που διαμαρτύρονται για συνθήκες εργασίας για ρεπό και αλλα δηλαδή αν κάποιος εκλεγμένος αξιωματικός υπηρετεί λέμε στην Πολιχνη και εκεί υπάρξει καποιο προβλημα με τα ρεπό η κατι άλλο θα παει ο συγκεκριμένος να διαμαρτυρηθεί στον Αξιωματικό διοικητή και αν λείπει στον αναπληρωτή που μπορει να ειναι ο ίδιος????
Απλή ερωτηση κανω,,,,,!!!!
Ανακοινώσεις σαν αυτη που βρήκα στην ένωση τους εννοώ.....,

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η Ένωση καταγγέλει τη συνήθη πρακτική που εφάρμοσε η τοπική ηγεσία του Σώματος, σχετικά με το πρόβλημα που ανέδειξε η Ένωση με τις 1.000 οφειλόμενες ημερήσιες αναπαύσεις (ρεπό) στο προσωπικό που υπηρετεί στο Αστυνομικό Τμήμα Λευκού Πύργου.

Εμείς, ως επίσημο συνδικαλιστικό όργανο, ζητήσαμε να εφαρμοστεί η κειμένη νομοθεσία που διασφαλίζει πλήρως τη χορήγηση των ημερήσιων αναπαύσεων στο αστυνομικό προσωπικό, δηλαδή το Π.Δ. 394/2001 και οι σχετικές διαταγές του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και του Αρχηγείου Ελληνικής Αστυνομίας. Αυτές βεβαια οι διατάξεις είναι δεσμευτικές για τη Διοίκηση και σίγουρα θα πρέπει να γίνει η απαραίτητη έρευνα και έλεγχος για το ποιος ή ποιοι από τις ανώτερες, από το Αστυνομικό Τμήμα Λευκού Πύργου Υπηρεσίες, δεν τις εφαρμόζουν.

Αυτές ειναι λίγες απο τις σκέψεις μου απο αυτα που συζήτησα με τα παιδια που δεν με βοήθησαν καθόλου το αντίθετο με μπέρδεψαν περισσότερο μαθαίνοντας οτι στα διοικητικά τους συμβούλια εκλέγονται και αξιωματικοί οι οποίοι μπορει αυριο να ειναι διοικητές τους διευθυντές τους και οτι άλλο γίνονται και θα πρεπει να αγωνίζονται και για τα συμφέροντα των απλών αστυνομικών

Γινεται???Αν κάποιος μπορει να μου εξηγήσει πως γινεται περιμενω να το διαβάσω.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου