Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

"Να μη σταματήσει το Μετρό ούτε μέρα !"


Καλό ακούγεται, αλλά πώς θα γίνει; 
Η Άννα Ευθυμίου, με την ιδιότητά της τόσο ως δικηγόρου και νομικής συμβούλου του Σωματείου των Εργαζομένων στο ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης όσο και ως υποψήφια βουλευτής με την παράταξης της Ν.Δ. στις πρόσφατες... εθνικές εκλογές, παραστάθηκε στη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε στις 03-04-2015 στο Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης με όλους τους φορείς της πόλης για το θέμα του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης. Με βάση τη συζήτηση αυτή, δηλώνει: «Το έργο του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης έχει καταντήσει το σύγχρονο γεφύρι της Άρτας. Αυτήν την στιγμή όλο το έργο είναι στον αέρα. Οι συνέπειες τόσο οι οικονομικές τόσο και οι κοινωνικές είναι τεράστιες και αντανακλούν σε όλη την πόλη μας. Τα αιώνια θύματα είναι οι συμπολίτες μου, οι Θεσσαλονικείς, που καλούνται στο τέλος να πληρώσουν το λογαριασμό. Αυτοί που καταστράφηκαν εντελώς είναι οι κάτοικοι και οι καταστηματάρχες των περιοχών όπου εκτελούνται τα έργα. Αυτοί που πετιούνται στο δρόμο είναι οι εργαζόμενοι και οι οικογένειές τους.

Ως νομική σύμβουλος του Σωματείου των Εργαζομένων στο ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης δηλώνουμε ότι το Σωματείο και οι εργαζόμενοι, καλόπιστα ενεργώντας, αποδεχόμαστε το γεγονός ότι η Αττικό Μετρό θέλει την επίλυση του ζητήματος και την εξέλιξη του έργου. Επίσης, αποδεχόμαστε ότι η ανάδοχος Κοινοπραξία επιθυμεί να παραμείνει στο έργο.

Κατά συνέπεια, η επαναδημοπράτηση του έργου φοβόμαστε ότι ΔΕΝ είναι λύση, αλλά και η προσωρινή διακοπή του έργου ΔΕΝ είναι λύση. Επίσης, το να καταλήξουμε όλοι οι φορείς της πόλης απλά στη διαπίστωση πως πρέπει να βρεθεί λύση, ΔΕΝ είναι λύση.
Θα πρέπει να καταλήξουμε σε μία λύση, η οποία ΔΕ θα περιέχει αστερίσκους και ψιλά γράμματα. Το δημόσιο συμφέρον της πόλης είναι το ΕΡΓΟ ΝΑ ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ.

Με δεδομένη αυτήν την κατεύθυνση ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:

1. Τη διαμόρφωση ενός νέου και επικαιροποιημένου χρονοδιαγράμματος. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να γνωρίζουμε ποιος είναι αρμόδιος για τη διαμόρφωση αυτού του χρονοδιαγράμματος: η Αττικό Μετρό και επί αυτού η ανάδοχος Κοινοπραξία να ζητήσει προβλέψεις για λύσεις νέων προβλημάτων ή η Κοινοπραξία και επί αυτού η Αττικό Μετρό να επέμβει σε σημεία που γνωρίζει πως υπάρχουν ζητήματα;

2. Μέχρι την εξεύρεση τελικής λύσης, με την παραδοχή της βεβαιότητας ότι το έργο θα συνεχισθεί, να υπογραφεί η δεύτερη Συμπληρωματική Σύμβαση, ώστε στο μεσοδιάστημα να εκτελούνται αρχαιολογικές εργασίες.

3. Παράλληλα να δοθούν πιστώσεις από τα απρόβλεπτα του έργου, ώστε να επανεκκινηθούν οι μετροπόντικες.

4. Ο ΥΠΟΜΕΔΙ μαζί με τους νομικούς συμβούλους του υπουργείου, να έχουν μια εκτενή συνεργασία με τόσο την Αττικό Μετρό όσο και την Κοινοπραξία, όπου όλα τα παραπάνω ζητήματα θα αντιμετωπίζονται επί τόπου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου