"Οι εργαζόμενοι που δουλεύουν δεν κάνουν κοινωνικό έργο, κοινωνικό έργο κάνει η κυβέρνηση και το ελληνικό δημόσιο. Θα είμαστε πολύ σκληροί απέναντι στον ΟΑΣΘ και στην κυβέρνηση σε...
περίπτωση που δεν βρεθεί η χρυσή τομή" δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ του συνδικάτου εργαζομένων Δημήτρης Τσερμενίδης.
Ε, βέβαια, είναι πολύ ωραίο να πληρώνουν οι φορολογούμενοι για να έχεις εσύ τον ΠΑΧΥΛΟΤΑΤΟ μισθό σου. Δεν αναρωτιέσαι όμως αν είναι αντικοινωνικό κάποιοι να παίρνουν μ.όρο μισθού 2.000 το μήνα, όταν όλη η υπόλοιπη χώρα παίρνει 600 ευρώ; Δεν είναι άδικο οι φορολογούμενοι να πληρώνουν και ..νυχτερινές υπερωρίες σε συνδικαλιστές οδηγούς, που έχουν να ανέβουν στο τιμόνι 25 χρόνια; Μακάρι να παίρνετε 25.000 ευρώ το μήνα, αρκεί να μην την πληρώνουν οι υπόλοιποι φορολογούμενοι που δεν έχουν να φάνε. Έτσι σύντροφε;
Αναλυτικά:
Μείωση των μισθών κατά 7,5%, από 1η Μαρτίου, αποφάσισε μονομερώς η διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ). Το ΔΣ του ΟΑΣΘ συνεδρίασε στις 31/3, τελευταία μέρα ισχύς της μετενέργειας της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. Από το συμβούλιο του ΟΑΣΘ απουσίαζε ο εκπρόσωπος των εργαζομένων λόγω λήξης της θητείας του.
Το προεδρείο του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ δήλωσε ότι δεν αποδέχεται τη μείωση και ότι θα μεταβεί στην Αθήνα για επαφές στα υπουργεία Οικονομικών και Μεταφορών. Θυμίζουμε, ωστόσο, ότι η πλειοψηφία της διοίκησης του Συνδικάτου είχε προτείνει προς τη διοίκηση του ΟΑΣΘ μείωση των ρεπό και την υπογραφή ΣΣΕ που προέβλεπε τη δημιουργία εργαζομένων δύο ταχυτήτων με «λιγότερο φθηνούς» παλιούς εργαζόμενους και «πάμφθηνους» νέους εργαζόμενους.
Η Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία (ΔΑΣ) - ΟΑΣΘ σημειώνει σε ανακοίνωσή της: «Αυτά που ζούμε είναι η συνέχεια του "Πορίσματος" της επιτροπής του Υπουργείου Μεταφορών και του νόμου 4313/2014 που μειώνει την επιδότηση προς τον ΟΑΣΘ και που η ΔΑΣ διαφώνησε. Η πλειοψηφία του Συνδικάτου, αλλά και άλλοι που σήμερα είναι στην αντιπολίτευση, στήριξαν το "Πόρισμα" και κατ' επέκταση όλα όσα απορρέουν από αυτό, όπως η μείωση του μισθολογικού κόστους, η αύξηση στα εισιτήρια για τους επιβάτες, η αύξηση της ηλικίας του στόλου των λεωφορείων, το σπάσιμο της μονιμότητας με την ιδιωτική εταιρεία στον έλεγχο κομίστρου».
Η ΔΑΣ ζητά άμεση σύγκληση Γενικής Συνέλευσης για ενημέρωση των εργαζομένων και λήψη αποφάσεων για κινητοποιήσεις. Υπογραφή ΣΣΕ ενιαία για όλους τους εργαζόμενους χωρίς μειώσεις μισθών. Απόδοση ως αναδρομικών των χρημάτων των εργαζομένων από το Δείκτη Τιμών Καταναλωτή 2010, 2011, 2012.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου