Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Είμαστε όλοι Γιακουμάκηδες

Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης
Εν πρώτοις ζητώ συγγνώμη από τους οικείους του Βαγγέλη που χρησιμοποιώ άνευ της αδείας των το επώνυμο της οικογένειας. Το κάνω, όμως, με απόλυτο σεβασμό τόσο στη μνήμη του...
Βαγγέλη όσο και στον πόνο της οικογένειας. Προ πάντων δεν το κάνω υποκριτικώς κατά παράφραση του «Je suis Charlie», πίσω από το οποίο συσπειρώθηκαν όλοι οι φαρισαίοι που διαπράττουν καθημερινά εγκλήματα κατά της ανθρωπότητος. Το κάνω εντελώς καλοπροαίρετα για να αναδείξω δύο πράγματα.

Το πρώτο είναι ότι δεν αποτελεί κάτι καινούργιο το νταηλίκι ή τσαμπουκάς ή παλληκαρισμός, για το οποίο χρησιμοποιείται πλέον ο πιο κομψός όρος «σχολικός εκφοβισμός» ή, για τους παραμορφωμένους, «bullying», ώστε να προσδίδεται κύρος στους ψυχολόγους και συμβούλους εν γένει που επιδίδονται σ’ αυτό το νέο πεδίο της επιστήμης. Απλώς ανακαλύφθηκε τελευταίως, όπως ανακαλύφθηκε και η δυσλεξία, η διάσπαση προσοχής κ.λπ. για να κονομάνε οι λογοθεραπευτές και οι ψυχολόγοι.

Ανέκαθεν, λοιπόν, υπήρχε στα σχολεία το νταηλίκι. Απλώς δεν είχε πάρει διαστάσεις, επειδή δεν είχαμε δημοσιοποίηση κάποιου σοβαρού περιστατικού ως αποτέλεσμα αυτής της μορφής εκφοβισμού. Πολλά παιδιά τύχαιναν εκφοβισμού από τους νταήδες της τάξης, οι οποίοι ήσαν πάντοτε σωματώδεις ή ανάγωγα τσογλάνια εύπορων οικογενειών που ήξεραν να κλείνουν στόματα που ήθελαν τα ίδια να κλείνουν. Γενικώς δεν έδινε κανείς και μεγάλη σημασία. Όπως δεν δίνουμε και τόση σημασία στον ψιλικατζή που μας λέει «Μην παρκάρεις μπροστά στο μαγαζί μου, διότι γυρίζοντας μπορεί να το έχει γρατσουνίσει κάποιος». Αυτό δεν είναι νταηλίκι; ΄Η όταν ένας οδηγός απευθύνεται σε μία κακή οδηγό και της λέει «ίσα μωρή κλώσσα», αυτό δεν είναι τσαμπουκάς και μάλιστα τζαμπαγκιά; Διότι αν δεν ήταν γυναίκα ο άλλος οδηγός, ο υβριστής απλώς θα έκανε την κλώσσα. Όταν ένας κακομαθημένος γόνος φραγκάτης οικογένειας λέει στον αστυνομικό που του κόβει κλήση για παράβαση του ΚΟΚ «Θα δεις τί θα πάθεις, στον Έβρο θα πας», αυτό δεν είναι νταηλίκι; Όταν ο βουλευτής απειλεί με κυρώσεις ένα δημόσιο υπάλληλο, επειδή δεν του κάνει το κέφι, αυτό δεν είναι bullying; Όταν οι καταχραστές της ENERGA προσβάλλουν τον λαό σπαταλώντας τα υπεξαιρεμένα με λίαν προκλητικά επιδεικτικό τρόπο στη Μύκονο, ενώ έπρεπε να είναι χωμένοι στον Κορυδαλλό ισοβίως, αυτό τί είναι;

Όταν η κερά Σοφία μας έλεγε προεκλογικώς ότι την 26.01.2015 δεν θα έχουμε χαρτί υγείας και ο Άδωνις ότι δεν θα έχει ευρώ στα ΑΤΜ, δεν έκαναν bullying; Όταν τα ΜΜΕ παρουσιάζουν με τρομοκρατικό τρόπο ασήμαντες ειδήσεις, ενώ αποκρύπτουν τις σοβαρές, δεν κάνουν bullying; Όταν ο δικαστής κάθεται κάτω από το εικόνισμα του Ιησού και ψηλότερα από τον κατηγορούμενο για να αποδώσει δικαιοσύνη, αλλά δεκάζεται, δεν κάνει bullying; Ποιος σταθμός και ποιό ιστολόγιο έγραψαν την είδηση ότι ο εισαγγελέας Ντογιάκος προτείνει να δικασθούν δύο εφέτες, επειδή τα άρπαξαν χοντρά για να αθωώσουν τον βουλευτή και δικηγόρο Μαντούβαλο, αλλά δεν άρπαξαν αρκετά, ώστε να αθωώσουν και έναν συγκατηγορούμενο επιχειρηματία, ο οποίος και τους κατέδωσε οργισθείς για την «αδικία»; Αυτά δεν είναι bullying της τρίτης και της τέταρτης εξουσίας; [Αλήθεια ρε παίδες, τί έγινε με τη μίζα του Καρατζαφύρερ; Φαντάζει τουλάχιστον σαν εκλογικό bullying].

Όταν οι μιζαρισμένοι πολιτικοί εξακολουθούν να κυκλοφορούν ελεύθεροι ανάμεσά μας, αλλά και να μας εκπροσωπούν στη Βουλή, αυτό δεν είναι bullying;

Κι’ όλα αυτά συμβαίνουν, επειδή όλοι, μα όλοι μας, δεν διεκδικούμε τα δικαιώματά μας, δεν διεκδικούμε το δίκηο μας, αλλά ψάχνουμε να βρούμε πλάγιους τρόπους για να κάνουμε τη δουλειά μας, κι’ αφού την έχουμε κάνει, λέμε: «εγώ θα φτιάξω τον κόσμο;» Για να παρακάμψουμε το νταηλίκι του δημοσίου υπαλλήλου, τον τσαμπουκά του κάθε πολιτικού, τον παλληκαρισμό του κάθε παραβάτη χρησιμοποιούμε πλάγια μέσα διαιωνίζοντας, έτσι, το νταηλίκι, τον τσαμπουκά, τον παλληκαρισμό.

Έτσι και οι φοιτητές και οι καθηγητές της Σχολής, όπου φοιτούσε ο ατυχής Βαγγέλης, δεν όρθωσαν το ανάστημά τους για να υπερασπισθούν τον Βαγγέλη. Άφηναν το νταηλίκι, τον τσαμπουκά, τον παλληκαρισμό να προχωράει ανενόχλητος. Αρκεί να μην έχαναν τη βολή τους. Άσε τις αριστερές οργανώσεις που έβγαιναν κάθε λίγο και λιγάκι στους δρόμους, όταν ο χρυσαυγίτης δολοφόνησε τον αριστερό Π. Φύσσα και συνεχίζουν να πραγματοποιούν εκδηλώσεις μνήμης σε κάθε ευκαιρία. Τώρα με τον Βαγγέλη δεν είδα να κουνιέται φύλλο. Βλέπεις δεν έχει πολιτική χροιά το θέμα. Μόνον αν οι υπαίτιοι της απώλειάς του αποδειχθούν χρυσαυγίτες, θα ξεχυθούν στους δρόμους να μας κάνουν λίγο από το δικό τους bullying.

Το δεύτερο που θέλω να αναδείξω είναι ότι ολόκληρος ο ελληνικός λαός είναι εδώ και πολλά χρόνια ένας Γιακουμάκης. Ανέχεται το bullying διεφθαρμένων προσώπων ως ο Σόιμπλε και ο Σούλτς είτε αυτοπροσώπως είτε δια των ντόπιων λακέδων τους, πολλοί δε εξ ημών το ευχαριστιούνται κιόλας. Γουστάρουν να βλέπουν τους ξένους να μας ξεφτιλίζουν, ώστε να αποδειχθεί ότι οι προηγούμενοι κυβερνήτες δεν μπορούσαν παρά να ανεχθούν το bullying. Γουστάρουν να διερωτώνται γιατί θυμηθήκαμε τις γερμανικές επανορθώσεις και το κατοχικό δάνειο μετά από 70 χρόνια. Διότι δεν θέλουν να διεκδικήσουμε το δίκηο μας. Αρκεί ότι έχουν ένα εισόδημα που τους επιτρέπει να ικανοποιούν τις φυσικές τους ανάγκες και αδιαφορούν για το δίκηο του διπλανού που δεν ήταν τόσο τυχερός στη ζωή του. Και έτσι, καταλήγουμε πάντοτε στον ίδιο παρονομαστή: στην ανύπαρκτη αλληλεγγύη. Αν υπήρχε έστω και ψήγμα αλληλεγγύης στη Σχολή του Βαγγέλη, ίσως να ήταν τώρα ο Βαγγέλης μαζί μας. Τί να λένε άραγε οι καθηγητές του; Δεν είχε πάρει κανείς είδηση ότι κάτι τρέχει; Οι συμφοιτητές του;

Εύχομαι να μην αργήσει η μέρα που θα μπορούμε να πούμε στους bulliers όλου του κόσμου ότι είναι bullshit.
Σωτήριος Καλαμίτσης

Ταπεινός, πλην ακροδεκσιός, γραφιάς πάσχων ανιάτως από εσχάτως διαγνωσθείσα ακράτεια εμπαθείας και λαϊκισμού, επιστήθιος, όμως, φίλος του γιατρού Γωγούση, σφόδρα δε πιθανόν και επισκέπτης του εις οίκον ευγηρίας δι’ απόρους λόγω επαπειλούμενης εξώσεώς του από την ιδιοκτήτρια του διαμερίσματος, όπου κατοικεί επ’ ενοικίω, Ιεράν τινά δηλονότι Μονήν του Αγίου ΄Ορους [Μεγάλη η Χάρη της]

Υ.Γ. Το πόσο έχει σαπίσει η κοινωνία μας φαίνεται από τα πάμπολλα χυδαία μηνύματα που διακινήθηκαν στο διαδίκτυο σε σχέση με την απώλεια του Βαγγέλη. Είμαστε μια άρρωστη κοινωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου