Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Αναγνώστης: "Έμειναν από καύσιμα τα οχήματα της Περιφέρειας";

Aγαπητό μπλόγκ σήμερα εντελώς τυχαία περπατώντας στην οδό Περικλέους συνάντησα γνωστό μου που εργάζεται σε υπηρεσία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Μιλήσαμε του είπα πως πάει η δουλειά [είναι οδηγός] μου απαντά ...
δεν βλέπεις ?

Του ρωτώ δηλαδή? εδώ και κάποιες βδομάδες τα οχήματα της Περιφέρειας δεν κινούνται λόγω προβλήματος με τα εντελόμενα η κάπου αλλού και δεν υπάρχουν λεφτά για καύσιμα οπότε τα οχήματα δεν κινούνταν και εδώ και κάποιες μέρες ακινητοποιήθηκαν εντελώς διότι πάλι λόγω οικονομικού δεν πληρώθηκαν οι ασφάλειες και επειδή είναι ανασφάλιστα δεν κινούνται και έτσι εμείς απλά πηγαίνουμε και καθόμαστε. Σοκαρίστηκα και μου έκανε εντύπωση ότι μετά απο την καθυστέρηση πληρωμής προνοιακών και οικογενειακών την μη πληρωμή επιδόματος θέρμανσης έδεσε το γλυκό και αναρωτιέμαι.................
Το σοβαρότερο δε είναι ότι απο την στιγμή που αληθεύουν αυτά που μου είπε δεν υπάρχουν κλιμάκια ελέγχων στην Περιφέρεια καθόσον δεν υπάρχουν οχήματα και έρχονται γιορτές Πάσχα και υπάρχουν υπηρεσίες όπως εμπορίου Κτηνιατρικής Υγείας Αλιείας Καυσίμων που ελέγχουν τα προιόντα που έχουν σχέση με τις γιορτές.
Παράκληση άν μπορείτε να το διασταυρώσετε με τους δημοσιογραφους σας γιατί άν αληθεύει πρώτον το Κράτος έχει άτυπα ξεκινήσει στάση πληρωμών και δεύτερον η Περιφέρεια το έκανε γαργάρα μη ενημερώνοντας τους πολίτες για ότι δεν έχει λεφτά για καύσιμα και ασφαλιστήρια οχημάτων.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.....
Εσείς μπορείτε να ελέγξετε την αν αληθεύουν αυτά που μου είπε.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου