Εμείς της το ΄παμε και μας άκουσε: Ελεονώρα δείξε βύζο κι άσε την ποιότητα.
Το mediasoup έχει άλλη άποψη. Γράφει:
Η Ιστορία της Ελεονώρας αρχίζει από "Έψιλον": Επανάληψη.
http://www.mediasoup.gr/node/102045#.VPXtyXysUrV
Ήταν το 2010, όταν είχα προειδοποιήσει/ ενημερώσει/ συμβουλεύσει μέσω άρθρου μου την Ελεονώρα Μελέτη πως "η υπερέκθεση στα φώτα, όπως και στον ήλιο, μπορεί καμιά φορά να σε κάψει". Τότε είχε τη δική της μεσημεριανή εκπομπή στο STAR, αλλά ανέλαβε και σχολιάστρια του κεντρικού δελτίου Ειδήσεων, και παρουσιάστρια αυτού τα Σαββατοκύριακα.
Φεβρουάριος του 2015 και η Ελεονώρα, τσουρουφλισμένη ήδη από τα φώτα, δε λέει να σώσει τη φήμη της. Άσκοπες τηλεοπτικές εμφανίσεις από τον ALPHA στο MEGA και από εκεί στον ΑΝΤ1, σε πολύ κοντινά χρονικά διαστήματα, την έκαναν αδιαμφισβήτητα τον νέο τηλεοπτικό μαϊντανό. Πρώτα το TRASHtag, με το βιωματικό ρεπορτάζ να είναι το άσφαιρο όπλο της, και τώρα το κεντρικό δελτίο του σταθμού, με νέο (;) τρόπο παρουσίασης.
Η Ελεονώρα Μελέτη, όπως επιτάσσει τον τελευταίο καιρό η μόδα των δελτίων ειδήσεων και σε μια προσπάθεια να σηκώσει τα νούμερα, έκανε όρθια στο πλατό τόσο την παρουσίαση των θεμάτων, όσο και τις πάσες των ρεπορτάζ.
Η πρεμιέρα της απόψε, Δευτέρα, και η παρουσιάστρια εμφανίστηκε σαν να γύριζε μόλις από νυχτερινή έξοδο, με έντονο μακιγιάζ στο πρόσωπο, βαθύ ντεκολτέ στην ολόσωμη κατακόκκινη φόρμα της - με το κρουαζέ να κλείνει λίγο πάνω από το στομάχι - και ένα απίστευτο άγχος για να μη φύγει η μπούκλα από τη θέση της και να μην φριζάρει η φράντζα. (Μα δεν της έχει μιλήσει κανείς για το dresscode;) Όλα αυτά μαζί, και η ατυχία να σβήσουν τα φώτα στο πλατό on air, προκάλεσαν μπερδέματα στη γλώσσα της παρουσιάστριας, η οποία μπορεί να συναγωνιστεί εύκολα πια τη Βασίλισσα των σαρδάμ Όλγα Τρέμη (Λέτε να της πάρει τον τίτλο;).
Τον δικό του άθλο έδωσε ο πολιτικός συντάκτης Γιάννης Χρηστάκος, ο οποίος προσπάθησε - μάταια - να δώσει ρεπορτάζ πιο αποκαλυπτικό από το μπούστο της παρουσιάστριας, η οποία μάλιστα μιλούσε έναν με δύο τόνους πιο ψηλά, από αυτό που την έχουμε συνηθίσει (μα τον Άγιο Στόμφο!).
Τι κι αν το τρέιλερ έταζε στους τηλεθεατές πως θα είναι όλα "νέα"; Εδώ, το έργο το έχουμε ξαναδεί (πολλάκις!).
Ας μου επιτραπεί η επιστροφή του μότο:
Σε έναν κόσμο που αλλάζουν τα πάντα, εσύ, Ελεονώρα, θα μένεις στα ίδια;
ΥΓ. Μαζί με το νομοσχέδιο ανθρωπιστικής κρίσης, ίσως η κυβέρνηση πρέπει να σκεφτεί σοβαρά να καταθέσει κι ένα νομοσχέδιο τηλεοπτικής κρίσης. Αρκετά!
Το mediasoup έχει άλλη άποψη. Γράφει:
Η Ιστορία της Ελεονώρας αρχίζει από "Έψιλον": Επανάληψη.
http://www.mediasoup.gr/node/102045#.VPXtyXysUrV
Ήταν το 2010, όταν είχα προειδοποιήσει/ ενημερώσει/ συμβουλεύσει μέσω άρθρου μου την Ελεονώρα Μελέτη πως "η υπερέκθεση στα φώτα, όπως και στον ήλιο, μπορεί καμιά φορά να σε κάψει". Τότε είχε τη δική της μεσημεριανή εκπομπή στο STAR, αλλά ανέλαβε και σχολιάστρια του κεντρικού δελτίου Ειδήσεων, και παρουσιάστρια αυτού τα Σαββατοκύριακα.
Φεβρουάριος του 2015 και η Ελεονώρα, τσουρουφλισμένη ήδη από τα φώτα, δε λέει να σώσει τη φήμη της. Άσκοπες τηλεοπτικές εμφανίσεις από τον ALPHA στο MEGA και από εκεί στον ΑΝΤ1, σε πολύ κοντινά χρονικά διαστήματα, την έκαναν αδιαμφισβήτητα τον νέο τηλεοπτικό μαϊντανό. Πρώτα το TRASHtag, με το βιωματικό ρεπορτάζ να είναι το άσφαιρο όπλο της, και τώρα το κεντρικό δελτίο του σταθμού, με νέο (;) τρόπο παρουσίασης.
Η Ελεονώρα Μελέτη, όπως επιτάσσει τον τελευταίο καιρό η μόδα των δελτίων ειδήσεων και σε μια προσπάθεια να σηκώσει τα νούμερα, έκανε όρθια στο πλατό τόσο την παρουσίαση των θεμάτων, όσο και τις πάσες των ρεπορτάζ.
Η πρεμιέρα της απόψε, Δευτέρα, και η παρουσιάστρια εμφανίστηκε σαν να γύριζε μόλις από νυχτερινή έξοδο, με έντονο μακιγιάζ στο πρόσωπο, βαθύ ντεκολτέ στην ολόσωμη κατακόκκινη φόρμα της - με το κρουαζέ να κλείνει λίγο πάνω από το στομάχι - και ένα απίστευτο άγχος για να μη φύγει η μπούκλα από τη θέση της και να μην φριζάρει η φράντζα. (Μα δεν της έχει μιλήσει κανείς για το dresscode;) Όλα αυτά μαζί, και η ατυχία να σβήσουν τα φώτα στο πλατό on air, προκάλεσαν μπερδέματα στη γλώσσα της παρουσιάστριας, η οποία μπορεί να συναγωνιστεί εύκολα πια τη Βασίλισσα των σαρδάμ Όλγα Τρέμη (Λέτε να της πάρει τον τίτλο;).
Τον δικό του άθλο έδωσε ο πολιτικός συντάκτης Γιάννης Χρηστάκος, ο οποίος προσπάθησε - μάταια - να δώσει ρεπορτάζ πιο αποκαλυπτικό από το μπούστο της παρουσιάστριας, η οποία μάλιστα μιλούσε έναν με δύο τόνους πιο ψηλά, από αυτό που την έχουμε συνηθίσει (μα τον Άγιο Στόμφο!).
Τι κι αν το τρέιλερ έταζε στους τηλεθεατές πως θα είναι όλα "νέα"; Εδώ, το έργο το έχουμε ξαναδεί (πολλάκις!).
Ας μου επιτραπεί η επιστροφή του μότο:
Σε έναν κόσμο που αλλάζουν τα πάντα, εσύ, Ελεονώρα, θα μένεις στα ίδια;
ΥΓ. Μαζί με το νομοσχέδιο ανθρωπιστικής κρίσης, ίσως η κυβέρνηση πρέπει να σκεφτεί σοβαρά να καταθέσει κι ένα νομοσχέδιο τηλεοπτικής κρίσης. Αρκετά!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου