Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

10 χρόνια από το θάνατο ενός μεγάλου Θεσσαλονικιού

Γεννήθηκε το 1932 σε έναν προσφυγικό καταυλισμό στο Επταπύργιο, κοντά στις φυλακές του Γεντί-Κουλέ. Μικρασιάτης στην καταγωγή που έζησε το μεγαλύτερο μέρος της...
ζωής του στην Θεσσαλονίκη, την πόλη που τόσο αγαπούσε.
Ο λόγος για τον τρισμέγιστο Σταύρο Κουγιουμτζή (1932 - 12 Μαρτίου 2005) μουσικοσυνθέτη και στιχουργό, που έγραψε πάνω από 150 επιτυχίες.


TA ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ
      Τίτλος                    Πρώτη εκτέλεση

1  Αγάπη βουρκωμένη Δημήτρης Μητροπάνος
2  Άδειοι οι δρόμοι Γιώργος Νταλάρας
3  Αίμα κι αηδόνι Αιμιλία Κουγιουμτζή
4  Αν βαρέθηκες κυρία Γιάννης Καλατζής
5  Αν δεις στον ύπνο σου ερημιά Μανώλης Καναρίδης
6  Αν ειν’ να ρθεις Χριστόφορος Ζησούλης
7  Αν ήτανε να σ΄ αρνηθώ Γιώργος Νταλάρας
8  Αν μ΄ αγαπάς Δημήτρης Μητροπάνος
9  Αν σε δω σε ξένα χέρια Γιώργος Νταλάρας
10  Άναψε τώρα τη φωτιά Γιάννης Πουλόπουλος
11  Απ΄ τον περασμένο Μάρτη Χαρούλα Αλεξίου
12  Αποχαιρετισμός "Μη μου θυμώνεις μάτια μου" Χορωδία Φ.Ε.Μ
13  Ας ήταν να ’χα Αλέξης Γεωργίου
14  Αυγερινό παράπονο Γιώργος Νταλάρας
15  Αυτός ο κόσμος Γιώργος Νταλάρας
16  Αυτός που θα φανερωθεί Γιώργος Νταλάρας
17  Αχ τι άδικο Γιώργος Νταλάρας
18  Βάλε τα καλά Βίκυ Μοσχολιού
19  Βαρδάρι Μανώλης Μητσιάς
20  Βασανάκι βασανάκι Γιώργος Νταλάρας
21  Γεια χαρά καλή Γιάννης Καλατζής
22  Για μια γυναίκα Δημήτρης Μητροπάνος
23  Για την αγάπη πες μου Άννα Βίσση
24  Γιατί εγώ γεννήθηκα φτωχός Γιάννης Καλατζής
25  Γλυκοχαράματα Χορωδία Φ.Ε.Μ
26  Γυναίκα σκάρτη Δημήτρης Μητροπάνος
27  Δε με θέλεις Δημήτρης Μητροπάνος
28  Δεν είμαι εγώ Βίκυ Μοσχολιού
29  Δεν κοιτάς που ξενυχτάω Γιάννης Καλατζής
30  Δίχως την καρδούλα σου Γιώργος Νταλάρας
31  Δίψασα στην πόρτα σου Άννα Βίσση
32  Δυο περιστέρια Καίτη Θεοχάρη
33  Δώσε μου το χέρι σου Γιώργος Νταλάρας
34  Έβρεχε ο κόσμος Μαρία Κουγιουμτζή
35  Εικόνα αχειροποίητη Αιμιλία Κουγιουμτζή
36  Είμαι μάγκας Δημήτρης Μητροπάνος
37  Είναι πια καιρός Γιώργος Νταλάρας
38  Είσαι ωραία σαν αμαρτία Δημήτρης Μητροπάνος
39  Είχα ένα καραβάκι Θάνος Βίνος
40  Έλα ν’ ανταλλάξουμε Βίκυ Μοσχολιού
41  Εμείς οι δυο Μαρία Κουγιουμτζή
42  Ένα βράδυ στην Ομόνοια Γιάννης Καλατζής
43  Ένα γιασεμάκι Γιάννης Πάριος
44  Ένας κόμπος η χαρά μου Νέα Τάξη Πραγμάτων
45  Ένας κόμπος η χαρά μου Γιώργος Νταλάρας
46  Έρημος μες στην ερημιά Φώτης Δήμας
47  Εσένανε θα διάλεγα Χαρούλα Αλεξίου
48  Έτσι είν΄ οι ανθρώποι Γιώργος Νταλάρας
49  Έτσι είναι η ζωή μας Βίκυ Μοσχολιού
50  Έφταιξα έφταιξα Χαρούλα Αλεξίου
51  Έχει η καρδιά υπομονή Γιάννης Καλατζής
52  Έχεις την πόρτα σου κλειστή Γιώργος Νταλάρας
53  Η αγάπη μου για σένα Βίκυ Μοσχολιού
54  Η μικρή οθόνη Κώστας Σμοκοβίτης
55  Η μπαλάντα της Μαρίας Πολυδούρη Μαρία Κουγιουμτζή
56  Η πρώτη ανάσταση Γιώργος Νταλάρας
57  Ήθελα να `μουνα πουλί Γιάννης Καλατζής
58  Ήσουν ωραία Γιάννης Καλατζής
59  Ήταν πέντε ήταν έξι Γιώργος Νταλάρας
60  Θα `ταν 12 του Μάρτη Χαρούλα Αλεξίου
61  Θα βάλω ρούχο δανεικό Κώστας Σμοκοβίτης
62  Θα φύγω κάποια μέρα Κώστας Σμοκοβίτης
63  Καημένε Μακρυγιάννη Γιάννης Κούτρας
64  Καλαμαριά Γιάννης Πουλόπουλος
65  Κάποιον άλλο φίλησες Γιώργος Νταλάρας
66  Κάποιος χτύπησε την πόρτα Γιώργος Νταλάρας
67  Κάπου νυχτώνει Γιώργος Νταλάρας
68  Κάπου στα Πετράλωνα Γιώργος Νταλάρας
69  Κάτι παιδιά Αιμιλία Κουγιουμτζή
70  Κρυφός καημός ( Στα μάτια σύννεφο ) Γιάννης Πάριος
71  Κυριακή χωρίς αγάπη Αλέξης Γεωργίου
72  Λίγη ειν΄ η σάρκα Γιώργος Νταλάρας
73  Λυπούμαι Γιάννης Μπογδάνος
74  Μ΄ έκοψαν με χώρισαν στα δυο Γιώργος Νταλάρας
75  Μάτια μου, μάτια μου Χαρούλα Αλεξίου
76  Με γέλασες, με γέρασες Ντίνος Χριστιανόπουλος
77  Με ποια τραγούδια Γιάννης Πάριος
78  Με σένα πλάι μου Λεωνίδας Βελής
79  Με τους καημούς δεν βρίσκεις άκρη Γιάννης Καλατζής
80  Μέθυσα κι απόψε Γιάννης Καλατζής
81  Μη γυρεύεις ομορφιές Γιώργος Νταλάρας
82  Μη μου θυμώνεις μάτια μου Γιάννης Πουλόπουλος
83  Μη μου λες Μαρία Κουγιουμτζή
84  Μήτηρ Θεού Αιμιλία Κουγιουμτζή
85  Μια φορά Βίκυ Μοσχολιού
86  Μικραίνει ο κόσμος Αντώνης Καλογιάννης
87  Μου δωσ΄ ο πλάστης την καρδιά Γιώργος Νταλάρας
88  Μπατηρημένο κουρείο Ντίνος Χριστιανόπουλος
89  Να `μουν ο Μεγαλέξαδτρος Γιώργος Νταλάρας
90  Να `ρθείς τη νύχτα καρτερώ Καίτη Θεοχάρη
91  Να `σουνα μπαξές στη Νάξο Γιάννης Καλατζής
92  Να `τανε το `21 Γρηγόρης Μπιθικώτσης
93  Να σταματήσω τον καιρό Γιώργος Νταλάρας
94  Να ’χα στο στήθος μου γυαλί Γιάννης Καλατζής
95  Νύχτα βαθιά χωρίς αυγή Μανώλης Καναρίδης
96  Ξενάκι Γιάννης Καλατζής
97  Ο δραπέτης Γιώργος Νταλάρας
98  Ο κατηφές Δημήτρης Μητροπάνος
99  Ο μπαρμπα-Θάνος Χριστόφορος Ζησούλης
100  Ο ναύτης Αιμιλία Κουγιουμτζή
101  Ο ουρανός φεύγει βαρύς Γιώργος Γερολυμάτος
102  Ο φωτογράφος Γιάννης Μπογδάνος
103  Οδός Ερωτευμένων Μαρία Κουγιουμτζή
104  Οι άντρες που αγαπάνε ( Όσοι αγαπάνε ) Δημήτρης Μητροπάνος
105  Οι ελεύθεροι κι ωραίοι Γιώργος Νταλάρας
106  Όλα καλά Γιώργος Νταλάρας
107  Όμως δεν ξέρω Βίκυ Μοσχολιού
108  Όποιος τραγουδάει τον πόνο Γιώργος Νταλάρας
109  Οπως με κρατάς Μαρία Κουγιουμτζή
110  Όταν ανθίζουν πασχαλιές Γιώργος Νταλάρας
111  Όταν ήμουνα παιδί Μάριον Σίβα
112  Όταν θα `ρθεις Γιώργος Ζωγράφος
113  Όταν σε περιμένω Βίκυ Μοσχολιού
114  Όταν σε χάνω Γιώργος Χριστοδούλου
115  Παίρνω τους δρόμους Κώστας Σμοκοβίτης
116  Παραμύθι ξεχασμένο Άννα Βίσση
117  Παράπονο Μανιάτικο Βίκυ Μοσχολιού
118  Παράπονό μου Δημήτρης Μητροπάνος
119  Πάσχα των Ελλήνων Γιώργος Νταλάρας
120  Πες μου τι θα καταλάβεις Βίκυ Μοσχολιού
121  Πηνελόπη Χαρούλα Αλεξίου
122  Πήρες απ΄ τα μάτια μου Γρηγόρης Μπιθικώτσης
123  Πιάστε κορίτσια το χορό Γιάννης Καλατζής
124  Πικρός καφές Δημήτρης Μητροπάνος
125  Ποιο δρόμο να διαλέξω Γιώργος Νταλάρας
126  Πόσα χρόνια Δημήτρης Μητροπάνος
127  Πού `ναι τα χρόνια Γρηγόρης Μπιθικώτσης
128  Προχτές τα ξημερώματα Κώστας Σμοκοβίτης
129  Πώς να μ΄ ακούσεις να με δεις Γιάννης Καλατζής
130  Πώς να σε πάρω Αιμιλία Κουγιουμτζή
131  Πώς να σου πω Μαρία Κουγιουμτζή
132  Ρεμπέτικα τραγούδια Γιάννης Καλατζής
133  Σ΄ αγαπώ Άννα Βίσση
134  Σ΄ αυτή την πόλη Γιώργος Νταλάρας
135  Σαν ένα αστέρι Γιώργος Ζωγράφος
136  Σαν ραγίσει το ποτήρι Γιώργος Νταλάρας
137  Σαν σβησμένο καρβουνάκι Γιώργος Νταλάρας
138  Σαν τα πουλιά σκορπίσαμε Γιάννης Πάριος
139  Σαν τα τριαντάφυλλα Κώστας Σμοκοβίτης
140  Σου στέλνω χαιρετίσματα Χαρούλα Αλεξίου
141  Στα χρόνια της υπομονής Γιώργος Νταλάρας & Άννα Βίσση
142  Στα ψηλά τα παραθύρια Γιώργος Νταλάρας
143  Στη φυλακή με κλείσανε Γιώργος Νταλάρας
144  Στο καπηλειό Γιώργος Νταλάρας
145  Στους καφενέδες Βίκυ Μοσχολιού
146  Τα γράμματα για σένα Γιάννης Καλατζής
147  Τα κατά Ματθαίον πάθη Γιώργος Νταλάρας
148  Τα μαύρα κοροϊδεύεις Χαρούλα Αλεξίου
149  Τα πολύχρωμά σου μάτια Γιώργος Νταλάρας
150  Τα σκούρα μάτια Χαρούλα Αλεξίου
151  Τα χρέη της καρδιάς σου Γιώργος Νταλάρας
152  Ταξιδεμένο μου πουλί Κώστας Σμοκοβίτης
153  Την αγάπη συλλαβίζω Γιώργος Χριστοδούλου
154  Τι σημαίνει αγάπη Αιμιλία Κουγιουμτζή
155  Το Δεσποινάκι Γιάννης Πάριος
156  Το δρομάκι το παλιό Αιμιλία Κουγιουμτζή
157  Το καλοκαίρι το μορτάκι Κώστας Σμοκοβίτης
158  Το κόκκινο φουστάνι Ελευθερία Αρβανιτάκη
159  Το λεωφορείο Αιμιλία Κουγιουμτζή
160  Το λιμάνι ( Είπες αντίο ) Γιώργος Νταλάρας
161  Το μπλού-τζίν Κώστας Σμοκοβίτης
162  Το πάρκο Γιάννης Μπογδάνος
163  Το περιστεράκι Ζωή Κουρούκλη
164  Το πουκάμισο το θαλασσί Γιώργος Νταλάρας
165  Το πρώτο περιστέρι Γιώργος Νταλάρας
166  Το σακάκι μου κι αν στάζει Γιώργος Νταλάρας
167  Το τρανζιστοράκι Αιμιλία Κουγιουμτζή
168  Του κάτω κόσμου τα πουλιά Γιώργος Νταλάρας
169  Τρεις η ώρα νύχτα Χαρούλα Αλεξίου
170  Τρελοί και άγγελοι ( Ντύλαν Τόμας ) Γιώργος Νταλάρας
171  Τώρα που θα φύγεις Γιώργος Νταλάρας
172  Φεύγει ο καιρός Βίκυ Μοσχολιού
173  Φορτηγό Γιώργος Νταλάρας
174  Φύγανε τα χρόνια Χαρούλα Αλεξίου
175  Χάντρα στο κομπολόι σου Γιώργος Νταλάρας
176  Χασάπικο Γιώργος Νταλάρας
177  Χρόνια σαν βροχή Χαρούλα Αλεξίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου