Σάββατο, 5 Μαΐου 2018

Περί μεγάλων ζητημάτων

Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης
Ο φίλος Ιωσήφ Παπαδόπουλος μου έστειλε το ακόλουθο μήνυμα του blogger mandatoforos.

Οι αμοιβάδες..

     Όχι, το blog δεν κουράστηκε ούτε στέρεψε.
     Απλώς έχει απογοητευτεί οικτρά απ' τους συμπατριώτες του.
     Οι αμοιβάδες θα είχαν αντιδράσει περισσότερο.
   Θα επανέλθει όταν του περάσει.. 

Αναρτήθηκε από Κώστας Μαντατοφόρος


Πόσο δίκηο έχει. Είναι τόσο κουραστικό να γράφεις μερικές αράδες σοβαρές που ανοίγουν τα μάτια του κόσμου και ο κόσμος να είναι καρφωμένος στα ξεκωλάδικα της εκμαυλιστικής τηλεόρασης και τις χαριτωμενιές και ατακούλες του απομονωμένου από τον λαό σιδερόφρακτου πρωθυπουργού τύπου «δεν θα σφίξετε άλλο το ζωνάρι», «βγαίνουμε από την κρίση», ενώ γύρω του ένα νησί βουλιάζει από τους λαθρομετανάστες, τον ΦΠΑ και τις ΜΚΟ/διακινητές που ροκανίζουν τα ευρωπαϊκά, αλλά και τα ελληνικά, κονδύλια στοιβάζοντας όλο και περισσότερους λαθρομετανάστες απ’ όλα τα μέρη του κόσμου στα όμορφα νησιά του Αιγαίου.

Θρήνος για τη θλιβερή κατάσταση των δομών* φιλοξενίας που δεν προσφέρουν ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης στους λαθρομετανάστες. Ούτε ένα ρεπορτάζ για τους άστεγους των Αθηνών που δεν έχουν περίθαλψη, κάνουν μπάνιο μια φορά το μήνα και σιτίζονται στα συσσίτια της Εκκλησίας ή του Δήμου. Για ιατρική περίθαλψη ούτε λόγος. Ούτε μία πρωθυπουργική επίσκεψη.

Και τότε έσκασε η μεγάλη είδηση

«Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θανάσης Παπαδόπουλος, σχολιάζοντας την θετική στάση που εξέφρασαν τόσο η Ντόρα Μπακογιάννη, που διαφοροποιήθηκε από την επίσημη γραμμή της ΝΔ, όσο και ο Ευάγγελος Βενιζέλος από τη ΔΗΣΥ, καθώς και το «ναι» από τον βουλευτή των ΑΝΕΛ Θανάση Παπαχριστόπουλο, σημείωσε ότι παρά τις δυσκολίες, αποδείχτηκε ότι μπορεί να υπάρξει προγραμματική σύγκλιση και να συναντιόμαστε σε μεγάλα ζητήματα».

Ω ναι! Περί αναδοχής παιδιών από ομοφυλόφιλους ο λόγος. Είναι τεράστιο το ζήτημα αυτό, τόσο δυσθεώρητο που δείχνει ότι στα μεγάλα και σημαντικά οι πωλητικοί συγκλίνουν ομονοούντες. Στα μικρά υπάρχει δυσκολία. Ποιος π.χ. θα διoρισθεί στην τάδε θέση για την ‘κονόμα. Πόσους θα βολέψουμε εις βάρος του δημόσιου κορβανά προς άγραν ψήφων. Εκεί δεν υπάρχει σύγκλιση. Μοναχοφάηδες οι νεμόμενοι την εξουσία.

Άλλοι αντιτίθενται στην τεκνοθεσία** από ομοφυλόφιλους, επειδή, λέει, δεν είμαστε ώριμοι ως κοινωνία. Καλέ τί λές! Μια χαρά ώριμοι είμαστε. Πες σ’ όποιον πωλητικό θέλεις ότι θα είναι ισοβίως βουλευτής, αν ψηφίσει νομοσχέδιο για την ελεύθερη κτηνοβασία, και θα δεις ωριμότητα που θα αποκτήσουμε.

Εις απόδειξιν της ωριμότητος της κοινωνίας μας για ο,τιδήποτε εγώ θα παραθέσω την πορεία του το άρθρου 338 του Ποινικού Κώδικος μέχρι σήμερα

Αρχική μορφή στα χρόνια του «σκοταδισμού»:
«1. ΄Οποιος καταχράται την παραφροσύνη γυναίκας ή την από οποιαδήποτε αιτία προερχομένη ανικανότητά της να αντισταθεί για να έλθει σε εξώγαμη συνουσία μαζί της, τιμωρείται με κάθειρξη μέχρι δέκα ετών.

2. ΄Οποιος καταχράται τις παραπάνω καταστάσεις και ενεργεί άλλη ασελγή πράξη σε γυναίκα ή άντρα τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι μηνών».

Στα χρόνια του εκσυγχρονισμού [2002]:
«Αρθρο 338 - Κατάχρηση σε ασέλγεια.
1. ΄Οποιος με κατάχρηση της παραφροσύνης άλλου ή της από οποιαδήποτε αιτία προερχόμενης ανικανότητάς του να αντισταθεί, ενεργεί επ` αυτού εξώγαμη συνουσία ή παρά φύση ασέλγεια τιμωρείται με κάθειρξη μέχρι δέκα ετών.
2. ΄Οποιος με κατάχρηση των παραπάνω καταστάσεων ενεργεί άλλη ασελγή πράξη σε πρόσωπο τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι μηνών.»

Στα χρόνια της επανίδρυσης [2006]:
«Αρθρο 338 - Κατάχρηση σε ασέλγεια.
1. Όποιος με κατάχρηση της παραφροσύνης άλλου ή της από οποιαδήποτε αιτία προερχόμενης ανικανότητάς του να αντισταθεί, ενεργεί επ’ αυτού συνουσία ή άλλη ασελγή πράξη τιμωρείται με Κάθειρξη μέχρι δέκα ετών.»

Θα προσέξατε ότι το «παρά φύση» έχει εξαφανισθεί. Τα πάντα πλέον γίνονται κατά φύση λόγω της σύγκλισης των πωλητικών στα μεγάλα ζητήματα της κοινωνίας. Και μετά ισχυρίζονται μερικοί ότι δεν είμαστε ώριμοι να δεχθούμε και την κτηνοβασία.

Σώτος

*Τί όρος και αυτός της εποχής της λαθρομετανάστευσης. Το «εγκαταστάσεις» δεν μας κάνει.

**Ακόμη και ο όρος υιοθεσία ενοχλεί. Εμένα, πάντως, μου αρέσει ο όρος «τεκνοθεσία», όταν γίνεται λόγος για υιοθεσία από ομοφυλόφιλους. Είναι ακριβής, διότι παραπέμπει στη λέξη «τεκνό».

Υ.Γ. Κάποιος δικηγόρος, με τον οποίον αντιδικώ, αποκαλεί στα δικόγραφά του τον λόγο μου χυδαίο, επειδή καταφέρομαι κατά της ομοφυλοφιλίας. Διαμαρτυρήθηκε, μάλιστα, στο facebook, το οποίο κατέβασε από τη σελίδα μου άρθρο μου ως ρατσιστικό. Εγώ το παραθέτω ξανά βέβαιος ων ότι από εδώ δεν θα διαγραφεί.
http://www.komistes.gr//B1/


Βεβαιωθείτε ότι διαβάσατε τους Ορους σχολιασμού πριν αναρτήσετε το σχόλιό σας. Υπεύθυνος για κάθε σχόλιο είναι ο ίδιος ο σχολιαστής και η συμμετοχή του στη συζήτηση τεκμαίρει την ανεπιφύλακτη αποδοχή αυτού του όρου.