Mάλιστα, πολλοί είναι οι πελάτες της, που...
"κράζουν" την εταιρεία για έλλειψη ενημέρωσης.
Η εταιρεία με ανακοίνωσή της ενημερώνει ότι «χθες αργά το απόγευμα παρουσιάστηκε αδυναμία πραγματοποίησης κλήσεων σε πελάτες κινητής. Υλοποιήθηκε άμεσα αναδρομολόγηση, με την οποία επιλύθηκε το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος».
«Μέρος των πελατών κινητής, επισημαίνει η εταιρεία, εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν αδυναμία πρόσβασης στο δίκτυο 4G. Οι τεχνικοί μας εργάζονται για την οριστική επίλυση του θέματος. Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία και ευχαριστούμε θερμά για την κατανόησή σας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου