Υπεγράφη σήμερα, 7/4/2006, μεταξύ της Αττικό Μετρό Α.Ε. και της κοινοπραξίας ΑΕΓΕΚ - IMPREGILO - ANSALDO T.S.F. - SELI - ANSALDOBREDA, η σύμβαση εκτέλεσης του....
έργου "Μελέτη, κατασκευή και θέση σε λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης". Η συνολική προβλεπόμενη δαπάνη του έργου ανέρχεται σε 1.125.000.000 ευρώ (περιλαμβανομένων των κονδυλίων για απρόβλεπτα, απολογιστικά, αναθεώρηση και ΦΠΑ), ο δε χρόνος κατασκευής του ορίζεται περίπου σε 6,5 έτη από την υπογραφή της σύμβασης.
ήταν η είδηση της 7-4-2006 (ναι, πέρασαν 14 χρόνια),
Ένα έργο που θα έπρεπε να λειτουργεί εδώ και 8 χρόνια, είναι ακόμη στις λαμαρίνες....
Ποιόν να πρωτοβρίσουμε;
Ας ξεκινήσουμε απ΄τα δύσκολα και αντιδημοφιλή κι ας μας κάνουν μισητούς στους βολεψάκηδες:
Τους αρχαιολόγους.
Τα υπόλοιπα περί "ευθυνών πολιτικών" είναι πανεύκολα, τα λένε όλοι. Το να "δείξεις" όμως τους αρχαιολόγους, έχει κόστος και για αυτό κανείς δεν τους κατονομάζει δημόσια, πλην της Ντόρας Μπακογιάννη, που απευθυνόμενη στο ΚΑΣ, παρατήρησε με ειρωνεία "μόνο στη Θεσσαλονίκη έχουν αρχαία; στην Αθήνα πώς προχώρησε το μετρό;", ενώ στη Βουλή δήλωσε "χαρακτηριστικό των αρχαιολόγων της Θεσσαλονίκης, είναι ότι οι αρχαιολογικές τους ανασκαφές κρατούν αιώνια".
Φυσικά αντέδρασαν τα ΜΜΕ και τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, που έχει 10 χρόνια τώρα υπό την προστασία του τους βολεμένους αρχαιολόγους.... Το γιατί οι περισσότεροι αρχαιολόγοι ήταν ΠΑΣΟΚ και μετά πήγαν ομαδικά στον ΣΥΡΙΖΑ, είναι ευνόητο να το καταλάβει κανείς.