Επειδή σ΄αυτή τη χώρα ξεχνάμε πολύ -πόσο μάλλον όταν η επικαιρότητα κατελήφθη από ειδήσεις για την πανδημία- ας θυμηθούμε:
Παρασκευή 7 Απριλίου 2006
Υπεγράφη σήμερα, 7/4/2006, μεταξύ της Αττικό Μετρό Α.Ε. και της κοινοπραξίας ΑΕΓΕΚ ΑΕΓΕΚ - IMPREGILO - ANSALDO T.S.F. - SELI - ANSALDOBREDA", η σύμβαση εκτέλεσης του έργου «Μελέτη, κατασκευή και θέση σε λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης».Παρασκευή 7 Απριλίου 2006
Στην εν λόγω κοινοπραξία η ΑΕΓΕΚ είναι επικεφαλής εταιρία με ποσοστό 28%.
Η συνολική προβλεπόμενη δαπάνη του έργου ανέρχεται σε 1.125.000.000 ευρώ (περιλαμβανομένων των κονδυλίων για απρόβλεπτα, απολογιστικά, αναθεώρηση και ΦΠΑ), ο δε χρόνος κατασκευής του ορίζεται περίπου σε 6,5 έτη από την υπογραφή της σύμβασης.
https://www.naftemporiki.gr/finance/story/144256/aegek-ypegrafi-i-sumbasi-gia-to-metro-thessalonikis
Το έργο θα τελείωνε λοιπόν στις 7-10-2012.
Κάποιοι νουνεχείς έλεγαν τότε "εεεε...Ελλάδα εσύ, μην περιμένετε να τελειώσει το 2012, θα έχει υπέρβαση χρόνου μέχρι και 50%". Δηλαδή, οι απαισιόδοξοι έλεγαν ότι θα τελειώσει το 2015.
Τελικά, φτάσαμε στο 2020 και με τις πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις, θα τελειώσει (αν τελειώσει) το 2023.
17 ολόκληρα χρόνια και αν....