Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020

Κανένα λεωφορείο του ΟΑΣΘ θα δούμε στο κέντρο της Θεσσαλονίκης;

Γράφει ο Βασίλης Προκοπίδης

Μαζεύτηκαν λοιπόν σήμερα, 21 "σοφοί" των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, πρόεδροι, διευθυντές, συγκοινωνιολόγοι, τεχνοκράτες και επιστήμονες (δελτίο τύπου εδώ). Διαβάζοντας ρεπορτάζ και δελτία τύπου, κατάλαβα, ότι :

τα χωριά γύρω - γύρω από τη Θεσσαλονίκη, τα οποία θα εξυπηρετεί πλέον το ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, με άλλα δυό τρία ΚΤΕΛ, θα έχουν διαστημική συγκοινωνία με 150 λεωφορεία! Καμιά 30αριά έβαλε το ΚΤΕΛ το Μάιο σε 6 γραμμές και από ότι ακούγεται παίρνει βαθμό 10' στην εξυπηρέτηση και άλλα 120 θα βάλει τώρα, σύνολο 150. 150 λεωφορεία, για έναν πληθυσμό κάπου 50.000 ανθρώπων στα γύρω-γύρω.

Την ίδια ώρα, θα κυκλοφορούν μέσα στην πόλη κάπου 250 λεωφορεία του ΟΑΣΘ για 1.000.000 και πλέον ανθρώπους!

Ξαναλέω: τα χωριά της Θεσσαλονίκης με 50.000 κατοίκους, θα έχουν 150 λεωφορεία και 
η πόλη με 1.000.000 κατοίκους θα έχει λίγα παραπάνω, αντί για 20πλάσια!

Θα έχει η Τραχανοπλαγιά προς Αρκουδοχώρι 40 δρομολόγια την ημέρα και από Τούμπα για Αριστοτέλους, θα έχουμε 5 !

Δήλωσε ο Πρόεδρος του ΟΑΣΘ Γ. Σκόδρας στη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ", ότι ο ΟΑΣΘ θα κερδίσει 65 λεωφορεία από την ανάθεση της "σαβούρας" στα ΚΤΕΛ, τα οποία θα ρίξει κατά προτεραιότητα στις Δυτικές Συνοικίες.
Πράγματι, βλέπω το 27 της Σταυρούπολης να βογγάει κάθε μέρα !

Αλλά,
τι θα γίνει με τις γραμμές κορμού της Ανατολικής Θεσσαλονίκης; Μήπως δεν υποφέρουν όσοι χρησιμοποιούν το 2, το 10, το 12, το 14, το 33, το 39, το 5, το 6 της Καλαμαριάς κ.α.;

Για εκεί, λένε από τον ΟΑΣΘ, ότι θα πρέπει να περιμένουμε πολλούς μήνες 150 μεταχειρισμένα λεωφορεία, που θα νοικιάσει ο ΟΑΣΘ, μέχρι να προμηθευτεί η πατρίδα 1.000 καινούρια, υβριδικά, ηλεκτρικά κ.λ.π. (ζήσε Μάη μου, να φας τριφύλλι), πάνω από 2 χρόνια. Οπότε , αφού ακούτε "2 χρόνια", για τη Θεσσαλονίκη, κάντε τα 5 για να είστε μέσα! Τα ίδια μας έλεγαν και για το Μετρό και είδατε πόσα χρόνια πέρασαν! Καινούρια λεωφορεία του κρατικού ΟΑΣΘ θα δούμε μετά από 5 χρόνια, γράφτε το!

Η ερώτησή μου, ως πολίτης, κάτοικος Τούμπας, είναι απλή:
γιατί εσείς οι 21 σοφοί των συγκοινωνιών, δεν μειώνετε τα δρομολόγια στα χωριά, ώστε να αυξηθούν τα δρομολόγια στο κέντρο; Ε, μην τρελαθούμε κιόλας, δεν είναι δυνατόν να έχουν τα Κουφάλια 80 δρομολόγια την ημέρα και η Τούμπα 20!!!
Ορθολογικά δε σκέφτεται κανείς; Ψηφαλάκια απ΄τα χωριά θέλετε να μαζέψετε όλοι;

Αυτά, απλά και σταράτα, γιατί η κατάσταση στο κέντρο, δεν πάει άλλο!