Πέμπτη 15 Ιουνίου 2017

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ...

ΜΕΡΟΣ 3ο ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ...
Κείμενο: Δημήτρης Κραουνάκης
Έλεγα ότι δεν θα απασχολήσω πια κανένα σας με...
αυτά που συμβαίνουν με την Ελληνική Αστυνομία και που περιέγραψα σε δύο κείμενα μου πριν μερικές μέρες...
http://makpress.blogspot.gr/2017/06/blog-post_90.html

Ελα όμως που δεν μ αφήνουν στην ησυχία μου!! Τόλμησε η Ελληνική Αστυνομία να μου απαντήσει σήμερα 15-6-2017 μ ένα κείμενο γεμάτο ψέματα, που ούτε λίγο, ούτε πολύ με βγάζει, τουλάχιστον..ηλίθιο...
Αντιγράφω εδώ την απάντηση μου στην επιστολή της Ελληνικής Αστυνομίας, απάντηση που έστειλα πριν λίγο στον Διευθυντή της Άμεσης Δράσης Αθηνών Ταξίαρχο κ. Δημήτριο Στεργιόπουλο και την Υποδιευθύντρια κα Αντωνία Λεούση.. Και με αυτό το κείμενο βάζω τελεία και παύλα σε αυτό το θέμα. Δεν αξίζει τον κόπο να ασχολείται κανείς μαζί τους.. Εγραψα δυο κείμενα μήπως μπορέσουν να καταλάβουν τα λάθη τους και να τα διορθώσουν. Αντί γι αυτό, ο ένας προσπαθεί να καλύψει τον άλλο και βέβαια με τα λεγόμενα τους να με βγάλουν..ηλίθιο...
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ...
"...Σε απάντηση κείμενου μου με τίτλο "Υπάρχει Αστυνομία η έχει καταργηθεί", που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο και σας κοινοποίησα στις 4-6-2017, έλαβα σήμερα 15-6-2017 ηλεκτρονικά απάντηση σας με ΑΜΥ 3220 [αρ.πρ. 6004/15/155[;]-α] και ημερομηνία 8-6-2017 που υπογράφει η υποδιευθύντρια της Διεύθυνσης Αμεσης Δράσης κα Αντωνία Λεούση.
Σε απάντηση της επιστολής αυτής, σας γνωρίζω τα πιο κάτω που διαψεύδουν όλα τα στοιχεία της απάντησης σας.
Λέτε ότι κάποιος ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ τηλεφώνησε στο 100 στις 11.37 στις 3-6-2017 κλπ.
Λέτε ότι κάποιος ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ τηλεφώνησε στο 100 στις 23.53 στις 4-6-2017 κλπ
Λέτε ότι κάποιος ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ τηλεφώνησε στο 100 στις 00.50 στις 4-6-2017 κλπ
και σας ενημέρωσε και τις τρεις φορές ότι υπήρχε παράνομη είσοδος κάποιων αγνώστων ατόμων σε εγκαταλελειμμένη μονοκατοικία στην οδό Πάτμου 41 για την οποία υπάρχει διαταγή σφραγίσματος κλπ...
Λέτε ότι και στις τρεις κλήσεις μου ήρθαν περιπολικά με συγκεκριμένους αστυνομικούς οι οποίοι όμως δεν βρήκαν κανένα να τους περιμένει [ προφανώς εμένα] και δεν άκουσαν κανένα θόρυβο από την εγκαταλελειμμένη οικία και έφυγαν.
Όλα όσα αναφέρονται στην απάντηση σας είναι ψέμματα ή κάποιοι σας έχουν παραπλανήσει για δικούς τους λόγους.
1. Το απλά κάποιος ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ σίγουρα δεν ισχύει. Σε όλα τα τηλεφωνήματα που έκανα στο 100 έδωσα, όπως μου ζήτησαν όλα τα στοιχεία μου. Όνομα, επίθετο, διεύθυνση και κινητό τηλέφωνο. Νομίζω ότι το γνωρίζεται ότι το 100 σε κάθε κλήση ζητάει πάντα τα στοιχεία αυτού που τηλεφώνησε. Αν συνέβαινε το αντίθετο θα είναι αμέλεια του αστυνομικού που δέχεται την κλήση.
Και άλλο...παράλογο στα λεγόμενα σας. Ας δεχτούμε ότι ήρθε περιπολικό μετά την πρώτη κλήση μου [που δεν ήρθε], στο δεύτερο τηλεφώνημα μου ή στο τρίτο τηλεφώνημα μου ή στο τέταρτο που έδινα πάντα τα ίδια στοιχεία, κάποιος από σας δεν θα έπρεπε να μου πει "Ήρθαμε και δεν σε βρήκαμε, γιατί ξανά τηλεφωνάτε";;;
2. Από τις 11.30 την νύχτα της 3-6-2017 έως και τις 03.30 βρισκόμουν συνεχώς έξω από το σπίτι μου στην οδό Πάτμου 39, δηλαδή δίπλα ακριβώς από την πόρτα της εγκαταλελειμμένης οικίας της Πάτμου 41. Μάλιστα συνομίλησα με 2-3 γείτονες που έφταναν στο σπίτι τους εκείνη την ώρα και με ρωτούσαν τι περιμένω στο δρόμο. Ενας από αυτούς έμεινε μαζί μου από τις 01.15 έως τις 03.30 που πήγαμε στα σπίτια μας για ύπνο αφού μέχρι εκείνη την ώρα δεν είχε έρθει κανένα περιπολικό...
ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΥΠΕΔΕΙΞΑ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ ΣΤΟ 100 από τις 11.30 έως τις 03.30!!
Τέλος στο τέταρτο τηλεφώνημα μου στις 01.59 που ζήτησα να μιλήσω με τον αξιωματικό υπηρεσίας [ εγώ άκουσα το όνομα υπαστυνόμος Τασοπούλου - εσείς λέτε ανθυπαστυνόμος Κουφοπούλου ] λέτε ότι μόνο τότε έδωσα τα πλήρη μου στοιχεία, όμως η ανθυπαστυνόμος...Κουφοπούλου [ εκ παραδρομής] έγραψε Πάτμου 19 [ και όχι 39], όπου λέτε ότι έστειλε περιπολικό που "φυσικά" δεν βρήκε εκεί κανένα και έφυγε!.
Γιατί όμως να πιστέψω ότι έγινε εκ παραδρομής και αυτό το λάθος; Αφού όσα λέτε στην απάντηση σας είναι ψέμματα που μπορούν να αποδειχθούν με μάρτυρες...
Κλείνεται την επιστολή σας λέγοντας ότι τρεις ημέρες μετά στις 6-6-2017 στις 08.35πμ [ ή μήπως εκ παραδρομής γράψατε και αυτή την ημερομηνία] η Υπηρεσία σας έστειλε περιπολικό στην εγκαταλελειμμένη κατοικία στην οδό Πάτμου 41, με....δυσκολία άνοιξαν την πόρτα και δεν διαπίστωσαν την ύπαρξη ατόμων, έκλεισαν την είσοδο και έφυγαν"
Δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι έγινε και αυτό το τελευταίο περιστατικό που λέτε. Η πόρτα αυτού του σπιτιού εξακολουθεί και σήμερα[ 15-6-17] να είναι ανοιχτή [ το βράδυ βάζουν λοστούς από μέσα για να μην ανοίγει η πόρτα] και μένουν μέσα σε αυτό άγνωστος αριθμός ατόμων [ τους οποίους ΔΕΝ είδαν οι αστυνομικοί στις 6-6-2017 ] τους οποίους όμως εγώ βλέπω καθημερινά να κουβαλούν κουβάδες με νερό, να μπαίνουν και να βγαίνουν από αυτό...
Ειλικρινά λυπάμαι για την συγκεκριμένη απάντηση σας. Καλύτερα να με αγνοούσα τε παρά να μου στείλετε ένα κείμενο που με τα ψέμματα που περιέχει προσπαθεί να με βγάλει το λιγότερο ΗΛΙΘΙΟ. Ενα ηλίθιο που μια ολόκληρη νύχτα τηλεφωνούσε στο 100 χωρίς να συμβαίνει τίποτα, γιατί δεν είχε τι άλλο να κάνει...
Λυπάμαι για την συμπεριφορά της Ελληνικής Αστυνομίας και των ανθρώπων της...
Τώρα πια είμαι σίγουρος - είχα μέχρι σήμερα κάποια ελπίδα - ότι δεν υπάρχει κανείς να μας προφυλάξει σε αυτό τον τόπο...
Και "φυσικά" δεν χρειάζομαι άλλη απάντηση σας...."