Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017

Α ρε Πολάκη τι μας έκανες

Σήμερα Παρασκευή 2/6/2017, τηλεφωνώ στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου Θεσσαλονίκης, στο τηλέφωνο 2313323000 για να κλείσω ραντεβού για μια ....
μαγνητική εγκεφάλου (MRI).

Μου απαντάει ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να μου κλείσει ραντεβού και πρέπει να καλέσω στο 14741.

Την ρωτάω αν μπορεί να με συνδέσει και μου λέει όχι γιατί τότε θα χρεωθεί το νοσοκομείο την κλήση στο πενταψήφιο! Μου διευκρινίζει ότι τα ραντεβού τα έχει αναλάβει ιδιωτική εταιρία.

Τηλεφωνώ στο 14741, ακούγεται μήνυμα ότι χρεώνομαι 1,03 ευρώ ανά κλήση.
Μόλις απαντάει η κοπέλα της λέω τι θέλω και μου απαντάει ότι κλείνει ραντεβού για ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ 2017!!!
Μα της λέω τότε θα έχει λήξει το παραπεμπτικό (λήγει σε 1 μήνα). Μα τι νόημα έχει να υπάρχει η ιδιωτική εταιρία που κλείνει τα ραντεβού όταν ΔΕΝ μπορεί να κλείσει ο πολίτης ραντεβού (με το παραπεμπτικό του ΕΟΠΥΥ).
Δηλαδή όλα τα ραντεβού του Αυγούστου, θα πληρωθούν από τους πολίτες (γιατί παραπεμπτικά που ισχύουν 2 μήνες δεν υπάρχουν)

Μόνον για να κερδίζει το 1,03 ευρώ ανά κλήση η εταιρία;
Την ρωτάω ποια ιδιωτική εταιρία έχει τα ραντεβού και αρνήθηκε να μου απαντήσει (με παρέπεμψε να το πληροφορηθώ από το νοσοκομείο!). Αλλεπάλληλα τηλέφωνα στο νοσοκομείο να μάθω τουλάχιστον ποια είναι αυτή η ιδιωτική εταιρία, ο ένας με συνέδεε στον άλλο και τελικά δεν βρέθηκε να απαντήσει αρμόδιος.

Αυτά παθαίνουμε όταν βάζουμε έναν αριστερό τραμπούκο,
Υπουργό Υγείας.

M
αναγνώστης του makpress

ΥΓ. Για να μην πει κανείς ότι τον συκοφαντώ, οι φωτογραφίες από "δράσεις" του κ.Πολάκη ως αριστερού τραμπούκου http://makpress.blogspot.gr/2016/04/blog-post_212.html