Κυριακή 21 Μαΐου 2017

Ο Βαγγέλης Βενιζέλος για το βρώμικο δημοσίευμα ότι θα πάει στη ΝΔ

Την έντονη αντίδραση του Ευάγγελου Βενιζέλου προκάλεσε σημερινό δημοσίευμα, το οποίο κάνει λόγο για «διχασμό της Ν.Δ.» ως...
προς την προοπτική ένταξης του πρώην προέδρου του ΠΑΣΟΚ στα «γαλάζια» ψηφοδέλτια.
«Αυτό συνιστά βαριά προσβολή κατά του προσώπου μου αλλά και κατά του αγώνα να σταθεί όρθια η χώρα τα τελευταία δραματικά χρόνια» ανέφερε, μεταξύ άλλων, σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαψεύδοντας το επίμαχο δημοσίευμα
«Δεν με ακούνε όλοι να επαναλαμβάνω συνέχεια ότι εναλλακτική λύση είναι μόνο μια κυβέρνηση ευρύτερης συνεργασίας όλων των δημοκρατικών φιλοευρωπαϊκών δυνάμεων στην οποία θα κληθεί να μετάσχει και ο εκλογικά ηττημένος ΣΥΡΙΖΑ χωρίς όμως να μπορεί να παρεμποδίσει ή να καθοδηγήσει τις εξελίξεις» διερωτήθηκε.
Και συνέχισε στο ίδιο πλαίσιο: «Δεν βλέπουν τις απόψεις μου για τη ΝΔ και την επιδίωξή της για αυτοδύναμη κυβέρνηση; Δεν ξέρουν τα συνταγματικά δεδομένα της επόμενης κοινοβουλευτικής περιόδου; Δεν ακούνε την πρότασή μου για το προοδευτικό κέντρο και τον καθοριστικό του ρόλο; Δεν αντιλαμβάνονται ότι με ενδιαφέρει μόνο η στρατηγική κατεύθυνση της χώρας και η δυνατότητα ανάταξης της;».
«Παρακαλώ συνεπώς όσους θέλουν να ασχολούνται με τα σχέδια μου για το μέλλον να το κάνουν με τρόπο που συνάδει στις δεδηλωμένες προτεραιότητες μου και αν έχουν απορίες ας με ρωτούν» κατέληξε ο κ. Βενιζέλος.