Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: "Έτος 2017. Το Αίτημα μεταφοράς τηλεφωνικής γραμμής θυμίζει δεκαετία 70"

Εδώ και ένα μήνα έχω κάνει αίτημα μεταφοράς γραμμής από την COSMOTE σε άλλη έδρα μέσω της εταιρίας Γερμανός . Στην πορεία διαπίστωσα πως ....
το αρχικό αίτημα ακυρώθηκε με την αιτιολογία πως το πρόβλημα ήταν συστημικό. Ξαναυποβάλαμε το αίτημα πέντε φορές και ακυρώνονταν με την ίδια ακριβώς πάλι αιτιολογία. Κανείς δεν ήξερε να μου πει τι ακριβώς σήμαινε αυτό. Ώσπου μια μέρα μου ήρθε μήνυμα στο κινητό που προσδιόριζε το ραντεβού για να έρθει Τεχνικός. Αμ δε! Δεν ήρθε ποτέ

Σε τηλεφώνημα μου στην υπηρεσία "ραντεβού" μου απάντησαν πως το ραντεβού ακυρώθηκε και θα έπρεπε κανονικά να με ενημερώσουν για την ακύρωση, πράγμα που δεν έγινε. Και επιπλέον μου είπαν πως κακώς κλείστηκε ραντεβού αφού δεν υπήρχε προηγουμένως έκθεση των τεχνικών. Αρχίζω να γίνομαι κόκκινος της ζητώ να μιλήσω με διευθυντή με τον πρόεδρο του ομίλου με το πρωθυπουργό κάποιος να μου πει τέλος πάντων που είναι το πρόβλημα.

Αριθμός υπάρχει ό ίδιος, γραμμή στον χώρο υπάρχει μια ψηφιακή κωλομεταφορά από το γραφείο τους χρειάζεται. Τους λέω πως αφορά επιχείρηση και εδώ και ένα μήνα δεν μπορεί να λειτουργήσει λογιστήριο χωρίς την τηλεφωνική γραμμή.

Ο δικός σου μισθός θα πέσει της λέω στις 30 του μηνός και το μόνο που μου λες είναι "σας καταλαβαίνω θα προωθήσω το αίτημα σας". Αυτή η απάντηση μου έχει δοθεί πάνω από δέκα φορές από διαφορετικές τηλεφωνήτριες που με έλεγαν συνεχώς το ίδιο πράγμα "δώστε μου το τηλέφωνο σας και θα σας ενημερώσω το συντομότερο". Ποτέ,καμιά ενημέρωση δεν ήρθε από αυτούς. Το γελοίο επίσης ήταν πως προχθές όλη την ημέρα το "σύστημά"τους να το πει ο Θεός, ήταν πεσμένο και δεν μπορούσαν να μου πουν που βρίσκεται η υπόθεση μου. Δεν είχε επικοινωνία το τεχνικό τμήμα με το τμήμα ραντεβού. Της λέω πάλι,πάρε τηλέφωνο στείλε περιστέρι στους τεχνικούς να μάθεις τι γίνεται. Η ίδια πάλι στερεότυπη απάντηση,"δεν γίνεται αυτό που λέτε θα κάνω ότι μπορώ".

Πήγα στα κεντρικά να ζητήσω να μιλήσω με προϊστάμενο. Δεν με άφησαν ούτε καν να πλησιάσω.

Σήμερα ακόμη περιμένω επιστρατεύοντας γνωστούς και αγνώστους να δοθεί λύση.

Να σημειωθεί πως ο λογαριασμός της προηγούμενης χρήσης τρέχει και έχει λήξει. Στην ουσία δυο μήνες χωρίς τηλέφωνο που θα ζητήσουν να πληρωθεί.

Από ό,τι μαθαίνω και άλλοι έχουν υποστεί την ίδια ταλαιπωρία δυο μηνών και βάλε

Η διαφήμιση και τα σποτάκια τους μάραναν.

Κύριοι της Cosmote τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους.


Ήθελα κάπου να το δημοσιοποιήσω ως τελευταίο "όπλο" μπας και φιλοτιμηθεί-που δεν το βλέπω- κανείς από αυτούς,αλλά και να ενημερωθούν όσοι μελλοντικά θέλουν να μπουν στη διαδικασία αυτή για να λάβουν τα μέτρα τους.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ