Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Δηλαδή ρε συριζόπουλα δέχεστε τη "χορηγία ιδιωτικής εταιρείας";

Ρε σεις, είπαμε ότι είστε κρυφο-νεοφιλελεύθερoi, αλλά το βγάλατε τα μάτια. Ζαλιστήκαμε από τις κωλοτούμπες σας. Μόλις πιεστήκατε από....
την αντιπολίτευση για το ταξίδι στην Πάρο, είπατε "δεν χρεώνεται το δημόσιο, το ταξίδι είναι χορηγία της Aegean". 


Μπράβο στην Aegean, αλλά,
ρε σύντροφοι, ρε τσεγκεβάρες, ρε Φιντελκάστρηδες, ρε Βελουχιώτηδες, ρε Ροζαλουξεμπουργκιώτες, που έχετε όλοι στα γραφεία σας πορτρέτα του Κλάρα και του Τσε,
δέχεστε εσείς οι "ριζοσπάστες αριστεροί", χορηγία ολιγάρχη ;;;;

Κρατήστε και κανένα φύλλο συκής αριστεροσύνης ρε, το ξεφτιλίσατε τελείως. Η Θάτσερ, είναι γατάκι μπροστά στο νεοφιλελευθερισμό σας, ρε Αμερικανάκια.

Άκου χορηγία ιδιωτικής εταιρείας, άρα είναι ηθικό !

Δέχεστε δηλαδή δωράκια από ολιγάρχες; Αυτό ακριβώς δεν είναι η "διαπλοκή" ;

Ρε σεις, δεν γελάτε όταν κοιτάτε στον καθρέφτη σας και βλέπετε τη μούρη σας; Δεν σας έρχεται, κοιτώντας να πείτε "ρε, τι μαλακίες έλεγα τόσα χρόνια, για "ηθικό πλεονέκτημα της αριστεράς" και δεν μου πετούσαν ντομάτες; Ρε, σε τι βόδια απευθυνόμουν και παρουσίαζα τον εαυτό μου, ως το αντίθετο της "δεξιάς" και του "νεοφιλελευθερισμού" και δεν μου κρεμούσαν κουδούνια; Με τόσες μπούρδες που έχω πει, υπάρχουν ακόμη μαλάκες που με παίρνουν στα σοβαρά ; Και υποσχόμουν να "απεμπλακεί η χώρα από τη δολοφονική συμμαχία του ΝΑΤΟ και την Ευρώπη των ολιγαρχών" ! !! Τι μαλακίες έχω πει ο άνθρωπος και κάθονται να με ακούνε ακόμη τα βόδια !!!"


Φώτης Μακρίδης