Σάββατο 9 Ιουλίου 2016

Είμαι διακοπές, πάω να παρκάρω μπροστά στο σπίτι του και....

Φίλοι δεν την βγάζω φέτος,

Ο Έλληνας συμπατριώτης μου....
αισθάνεται ότι δεν του ανήκει η χώρα του και για αυτό και αισθάνεται πλήρη αδιαφορία όταν ξεπουλιούνται τα πάντα μέσω διάφορων ΤΑΙΠΕΔ και άλλων κοινωφελών ταμείων.

Ο Έλληνας συμπατριώτης μου αισθάνεται ότι του ανήκει ΜΟΝΟ οτιδήποτε βρίσκεται σε ακτίνα 10μ απο το ενοικιαζόμενο ή το ιδιόκτητο σπίτι του ή διαμέρισμά του.

Σήμερα, πριν από 2 ώρες, παρά λίγο να έρθω στα χέρια με έναν συμπατριώτη σε εξοχική τουριστική περιοχή γιατί θεωρούσε ότι δεν έχω το δικαίωμα να παρκάρω στον δημόσιο δρόμο μπροστά στην πόρτα του.

Ένας ηλικιωμένος άνθρωπος να ωρύεται από το μπαλκόνι του, να με βρίζει μπροστά στον μικρό ανηψιό μου να ξεκουμπιστώ μπροστά από την πόρτα του γιατί σε λίγο θα έρχονταν τα παιδιά του. Ο δρόμος άνετος για ξεφόρτωμα και πάρκινγκ σε ήσυχη γειτονιά χωρίς ιδιαίτερη κίνηση.

Δεν με πείραζε να φύγω και να τον διευκολύνω, με πείραξε ότι το απαιτούσε. Όπως χρόνια πριν στην Ανω Τούμπα κόντεψα να φάω ξύλο επειδή έτυχε να παρκάρω παράνομα σε πεζοδρόμιο που πάρκαρε κάποιος άλλος. Πριν 20 χρόνια !!

Θεωρώ το περιστατικό ως άκρως ενδεικτικό της ανύπαρκτης παιδείας του λαού μας ο οποίος θα φέρει ότι πιο ακραίο ή ηλίθιο ή διαφθαρμένο στην εξουσία.

Όταν απομακρυνόμουν, αφού του ζήτησα διακριτικά να απευθυνθεί στην τροχαία για τυχόν παρανομία μου, εξακολουθούσε να βρίζει από το μπαλκόνι του ενώ η γυναίκα του τον συγκρατούσε. Τα "παιδιά" είχαν έρθει εν τω μεταξύ, τέσσερα χαζοχαρούμενα 20χρονα με μουσάκια και κοτσιδάκια και τις γκόμενες τους, είχαν παρκάρει 10μ πιο πάνω από εμένα αλλά τους προβλημάτιζε ότι δεν πάρκαραν μπροστά στην πόρτα τους. Άντε να τους εξηγήσεις τώρα ότι ο δρόμος είναι δημόσιος και ότι η δημόσια περιουσία δεν ανήκει ούτε καν στη χώρα που γεννήθηκαν.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

(σημ.makpress: Η εικόνα είναι ενδεικτική, δεν έχει σχέση με την ιστορία)