Στην απόφαση να αποσυρθούν από τον διαγωνισμό για....
την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησαν οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι, όπως μεταδίδει το ρωσικό κρατικό πρακτορείο RIA Novosti (http://ria.ru/economy/20160706/1459935067.html), επικαλούμενο ελληνική επιχειρηματική πηγή.
«Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι αποφάσισαν να μην αποκτήσουν τους ελληνικούς σιδηρόδρομους», δήλωσε η πηγή.
Η ρωσική εταιρεία, γνωστή ως RZD, φέρεται να διευκρίνισε ότι δεν πρόκειται να συμμετάσχει στο δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού, παρά το αρχικό ενδιαφέρον.
ΤΑΙΠΕΔ: Μόνο μια Ιταλική εταιρεία έδειξε ενδιαφέροντην αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησαν οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι, όπως μεταδίδει το ρωσικό κρατικό πρακτορείο RIA Novosti (http://ria.ru/economy/20160706/1459935067.html), επικαλούμενο ελληνική επιχειρηματική πηγή.
«Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι αποφάσισαν να μην αποκτήσουν τους ελληνικούς σιδηρόδρομους», δήλωσε η πηγή.
Η ρωσική εταιρεία, γνωστή ως RZD, φέρεται να διευκρίνισε ότι δεν πρόκειται να συμμετάσχει στο δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού, παρά το αρχικό ενδιαφέρον.
Ολοκληρώθηκε σήμερα η διαδικασία υποβολής δεσμευτικών προσφορών για την απόκτηση
του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ και της ΕΕΣΣΤΥ ΑΕ αντίστοιχα.
Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατατέθηκε δεσμευτική προσφορά από τη Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A.
Ακολουθεί, άμεσα, η έναρξη της διαδικασίας και τα βήματα που προβλέπονται από τους
όρους του διαγωνισμού της 27/1/2016.
Για την ΕΕΣΣΤΥ δεν κατατέθηκε δεσμευτική προσφορά. Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ
θα συγκληθεί άμεσα για να εξετάσει τα επόμενα βήματα.
Η Ιταλική εταιρεία
Η Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. είναι ο αντίστοιχος κρατικός "Ο.Σ.Ε." της Ιταλίας. Απασχολεί 69.000 εργαζόμενους, έχει 11 θυγατρικές που δραστηριοποιούνται στις σιδηροδρομικές (Trenitalia) και οδικές μεταφορές (Busitalia - SITA Nord), την εκμετάλλευση ακινήτων κ.α. και διοικείται από τον Renato Mazzoncini.
makpress / Σ.Γ.
makpress / Σ.Γ.