Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης
Ο κ. Μάρδας, πρώην εξωκοινοβουλευτικός αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, καθηγητής Πανεπιστημίου κ.λπ., ανέκαθεν και εσαεί Σημιτάνθρωπος, νυν δε.... υποψήφιος βουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ, είπε ότι το ζήτημα που ανέκυψε με τον κυρ-Αλέκο είναι θέμα τάξης, ήθους, υπονοώντας, προφανώς, ότι δεν είναι νομικό. Εγώ έχω διαφορετική άποψη και πιστεύω πως είναι και τα δύο, κυρίως, όμως, ήθους. Αλλά ποιος είμαι εγώ; Ο Λαζόπουλος;
Όταν προ μηνών είχε ανακύψει ζήτημα εξαγωγής χρημάτων από τον κ. Μάρδα στη διάρκεια της υπουργίας του, ο κ. Μάρδας διέρρηξε τα ιμάτιά του, ψέλλισε διάφορα ασυνάρτητα, αλλά δεν έσπευσε να μας αποστομώσει με απλή επίδειξη των παραστατικών του εμβάσματος, όπου αναγράφονται ημερομηνία, ποσό και λογαριασμός προς τον οποίο όδευσε το χρήμα.
http://makpress.blogspot.com/ 2015/05/blog-post_660.html
Κοίτα ποιος μιλάει για ήθος λοιπόν.
Όσο για τον κυρ-Αλέκο δεν έχει παρά να δημοσιοποιήσει τα έγγραφα μεταβίβασης των μετοχών του στην τεχνική εταιρεία που ανέλαβε το έργο από την Περιφέρεια Πελοποννήσου, με δεδομένο ότι οι μετοχές των εργοληπτικών εταιρειών είναι μέχρι την 31.12.2015 ονομαστικές [από 01.01.2016 δεν θα είναι, ώστε να γίνεται το πάρτι της διαπλοκής ανενόχλητα, άνευ φόβου και πάθους] ή να δώσει στη δημοσιότητα το σχετικό απόσπασμα του βιβλίου μετόχων και μετοχών της εταιρείας, όπου θα φαίνεται, φαντάζομαι, η καταχώριση της μεταβίβασης. Μπορεί, όμως, να δημοσιοποιήσει τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος που υπέβαλε φέτος για το 2014, όπου ασφαλώς θα έχει καταγράψει αυτή τη μεταβίβαση, όπως απαιτεί ο νόμος, ώστε να φορολογηθεί η υπεραξία της μεταβίβασης. Αν, όμως, η μεταβίβαση έλαβε χώρα την 26.01.2005, όπως είπε, τότε το βιβλίο μετόχων αρκεί. Αρκεί και το συμφωνητικό που είπε πως υπεγράφη, όπου αναγράφεται και το αντίτιμο, το οποίο, επίσης, είπε πως εισέπραξε. [Έδειξε ένα συμφωνητικό, τα οποίο όλως περιέργως φέρει βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής των συμβαλλομένων την 26.01.2015. Βεβαίωση του γνησίου σε ιδιωτικό έγγραφο;]
Είναι γεγονός, λοιπόν, ότι δεν υπάρχει δεξιό και αριστερό ήθος. Το ήθος δεν είναι ιδεολογία, είναι προτέρημα του χαρακτήρα του ανθρώπου. Ένα και μοναδικό άνευ αποχρώσεων. Ή το έχεις ή δεν το έχεις, ανεξαρτήτως του αν αυτοχαρακτηρίζεσαι ή σε χαρακτηρίζουν δεξιό ή αριστερό. Αν, δηλαδή, κάποιος πολιτικός μετακινείται από το ΚΚΕ μέχρι τη ΝΔ, αλλά είναι ηθικό στοιχείο, θα λέμε ότι είχε αριστερό ήθος και στο τέλος δεξιό;
http://taxalia.blogspot.gr/2012/08/blog-post_5293.html
Θέλετε και άλλο παράδειγμα;
Ο εντιμότατος κ. Αλέξης Μητρόπουλος ξεκίνησε από το ΠΑΣΟΚ, το οποίο του εμπιστεύθηκε αρκετές θέσεις στον κρατικό μηχανισμό την περίοδο 1981-1989. Προηγουμένως είχε, λέει, αγωνισθεί κατά της Χούντας, φυλακισθεί κ.λπ. Ελέω αντιστασιακής δράσης και σοσιαλιστικού [τρομάρα μας] προσανατολισμού, ο κ. Μητρόπουλος εντάχθηκε και στο ΔΕΠ του ΕΚΠΑ.
Απεχώρησε, όμως, από το παλαιομνημονιακό ΠΑΣΟΚ και προσχώρησε στον νεομνημονιακό ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος τον τίμησε με τη θέση του Α΄ Αντιπροέδρου της Βουλής. Από την 25.01.2015 και μετά δεν έπαυσε να φιλοξενείται επί καθημερινής σχεδόν βάσεως στα ΜΜΕ, από τα οποία, διαρκούσης της διαπραγμάτευσης με τους δανειστές, διεκήρυσσε ότι και το κόμμα του φέρνει Μνημόνιο. Είχε, μάλιστα, την τύχη να προεδρεύει της Βουλής, όταν αυτή ψήφισε το 3ο Μνημόνιο.
Ευθύς ως προκηρύχθηκαν οι εκλογές της 20.09.2015 απεκαλύφθη ότι ο Εισαγγελέας τον αναζητεί για κάτι περίεργα φορολογικά ζητήματα. Ο Αλέξης άρχισε να λέει ότι δεν νομιμοποιείται ο αρχηγός του να μην τον περιλάβει στα ψηφοδέλτια του κόμματος εξ αιτίας αυτής της περιπέτειας, η οποία είναι, κατ’ αυτόν, ανύπαρκτη, συνεκτιμωμένου και του γεγονότος ότι είναι ο πρώτος σε ψήφους βουλευτές ανά την επικράτεια, άρα λαοπρόβλητος.
Εν τέλει ο Αρχηγός τού πρότεινε να τον βάλει τελευταίο στο ψηφοδέλτιο του υπολοίπου Αττικής λίαν τιμητικώς. Ο Αλέξης απεδέχθη την πρόταση και ευχαρίστησε τον Αρχηγό δηλώνοντας, μάλιστα, ότι τιμά και αγαπά τον Αρχηγό του.
Μετ’ ου πολύ, όμως, ο Αλέξης δεν περιελήφθη στα ψηφοδέλτια του κόμματος, οπότε άρχισε να προτρέπει τους ψηφοφόρους να ψηφίσουν ΛΑΕ ή ΚΚΕ. Προφανώς επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι κόμμα της προκοπής χωρίς Μητρόπουλο, ο οποίος με τις δηλώσεις του ανεκάλεσε τη δήλωση περί τιμής και αγάπης προς τον πρώην Αρχηγό του.
Και προ ημερών βγαίνει πάλι στο ραδιόφωνο και με ενημερώνει ότι διάβασε το 3οΜνημόνιο, ένα μήνα κοντά αφ’ ότου το είχε «καταψηφίσει» ελαφρώς με το περίφημο «ΠΑΡΩΝ», και ανεκάλυψε ότι σύνταξη θα παίρνουμε πλέον αναλόγως και της ακίνητης περιουσίας μας, πράγμα που διέψευσε ο σύντροφος Νεφελούδης, ΓΓ του αρμόδιου υπουργείου.
Ο κ. Μητρόπουλος είναι και καθηγητής, όπως δηλώνει. Στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου τον βρήκα ως επίκουρο καθηγητή. Πλην, οι επίκουροι καθηγητές τυπώνουν στα επιστολόχαρτά τους την ιδιότητά τους ως εξής: «επ. Καθηγητής», ώστε να μην προβάλλεται το «επίκουρος». Αυτός είναι ο λόγος που έχουμε γεμίσει καθηγητές σκέτους. Όπως στον στρατό δεν λέμε «κ. αντισυνταγματάρχα» ή «κ. υποστράτηγε», αλλά «κ. συνταγματάρχα» ή «στρατηγέ», έτσι δεν λέμε ποτέ «κ. επίκουρε καθηγητά».
Ο κ. Μητρόπουλος, λοιπόν, όπως και ο κ. Μάρδας, διδάσκει τα παιδιά μας. Δεν γνωρίζω αν έχει τεράστιες νομικές γνώσεις, αλλά πιστεύω ακράδαντα ότι οποιοσδήποτε δάσκαλος πρέπει πρωτίστως να διαθέτει δυσθεώρητο ήθος. Και όταν ένας δάσκαλος ξεφτιλίζεται όπως ο κ. Μητρόπουλος, τότε σπάει το ξεφτιλόμετρο και καταβ-ηθίζεται.
Πιο Μητρόπουλος πεθαίνεις! Πιο Φλαμπουράρης Μαρδεύεις!
Σωτήριος Καλαμίτσης – κατ’ εξακολούθηση και εις το διηνεκές [;] εθνικώς αναξιοπρεπής, αλλ’ ιδιαιτέρως ευγνώμων προς τον Αλέξη που μου επέτρεψε την 05.07.2015 να εκφράσω το «γαμώ το» μου, άμα δε και ταπεινός αναρχοακροαριστεροκομμουνιστοα ριστεροκεντροαριστεροσοσιαλιστ οδημοκρατοκεντρωοκεντροδεξιοδε ξιοακροδεξιοφασιστοχουντοβασιλ οουτοπιστής και δραχμολάγνος, καθημερινός γραφιάς πάσχων ανιάτως από εσχάτως διαγνωσθείσα ακράτεια εμπαθείας και λαϊκισμού, επιστήθιος, όμως, φίλος του γιατρού Γωγούση, σφόδρα δε πιθανόν και επισκέπτης του εις οίκον ευγηρίας δι’ απόρους λόγω επαπειλούμενης εξώσεώς του από την ιδιοκτήτρια του διαμερίσματος, όπου κατοικεί επ’ ενοικίω, Ιεράν τινά δηλονότι Μονήν του Αγίου Όρους [Μεγάλη η Χάρη της]
Υ.Γ. Τοιούτοι καθηγηταί αρμόζουσι τοις παισί ημών;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου